جوراب دیابتیک نانو ( بیماران دیابتی - اصفهان

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 759928
  • بازدید 1206
  • نام نانو اسپادان
  • دسته بندی ساير خدمات
  • تلفن 03133381218 09131175828
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت تماس بگیرید
  • شهر اصفهان
  • آدرس اصفهان
در دو طرح جوراب دیابتیک انگشتي(مخصوص بانوان) و جوراب دیابتیک ساده( مخصوص اقايان) و در رنگ سفيد عرضه مي گردد.
ديابت يا بيماري قند همان طور كه از از نامش بر مي ايد به دليل افزايش بيش از حد قند خون رخ مي دهد .اهميت ان از اين نظر است كه بيماري قند تا مدت ها بدون علامت باقي ميماند و طي اين مدت مي تواند به اعضا و سيستم هاي مختلف بدن اسيب بزند .
يكي از مشكلات شايع و گاه خطرناك در پيشرفت اين بيماري ، صدمات وارد شده به اندام هاي تحتاني به خصوص قسمت هاي انتهايي ان ، مثل كف پا و انگشتان پا است .
در بيماري ديابت قدرت سيستم ايمني بدن كاهش مي يابد. همچنين عروق خوني نيز درگير مي شوند و خون رساني پا دچار اشكال مي شود . اختلال در سيستم ايمني و خون رساني نامناسب به محل زخم موجب بروز اشكال در ترميم ان و از طرف ديگر ايجاد عفونت روي اين زخم مي شوند و اينگونه زخم عميق ميشود .حتي در صورت مصرف دارو ها (از جمله انتي بيوتيك ها ) به دليل اختلال خون رساني ، دارو به حد كافي به اين ناحيه نمي رسد و كنترل عفونت براي بدن خارج از كنترل ويا غير ممكن مي شود .
فوايد جوراب هاي دیابتیک حاوي نانو نقره :
1- جوراب هاي سفيد رنگ دیابتیک باعث مي شود اگر عارضه اي در پاها ايجاد شد به موقع تشخيص دهيد .
2- از عريان بودن پاهاي شما جلوگيري مي كند و پاهاي شما را از بروز زخم ، خراشيدگي و خشكي پوست در امان نگه مي دارد. زيرا عصب هاي افراد مبتلا به ديابت حساسيت خود را نسبت به درد از دست مي دهند .بنابراين امكان دارد متوجه اسيب هايي كه به پاهايتان وارد مي ايد نشويد .
به علاوه ترشح طبيعي و نرمال عرق و چربي در اين ناحيه مختل مي شود و همه اين عوامل دست به دست هم داده و موجب فشار غير طبيعي روي پوست ، استخوان ها و مفاصل پا در حين راه رفتن مي گردد و در نهايت پوست اين منطقه اسيب ديده و زخم در پا ايجاد مي شود .
3- جوراب هاي دیابتیک حاوي نانو نقره مي باشد و در صورت ايجاد زخم در اين بیماران بدليل نابود كردن كليه ميكروبهاي موجود كمك بسزايي به تسريع درمان زخم و خراشيدگي ها (به علت وجود نانو نقره انتي ميكروبيال ) مي نمايد كه اين فرايند از بروز مراحل حادتر اين بيماري جلوگيري مي كند .
4- اين جوراب ها بدون فشار و حالت كشساني در بالاي ان مي باشد كه در نتيجه هيچگونه فشاري به پا اعمال نمي شود . اين امر كه خود مانع گردش خون مي باشد در اين جوراب ها به خوبي كنترل شده است .
5- الياف جوراب 100 درصد طبيعي ، ايمن و بدون ايجاد حساسيت است .
6- راحت در تابستان و گرم در زمستان مي باشد .
7- ضد بوي پا و داراي خاصيت انتي باكتريال است كه از رشد و تكثير باكتري هاي ايجاد كننده بو و قارچ ها جلوگيري مي كند .
8- انتي استاتيك بوده و مانع جذب مواد سبك و ريز به جوراب مي شود .

شركت نانو فناوران اسپادان جهت پخش جوراب دیابتیک نانو در شهرستان ها نمايندگي فروش فعال مي پذيرد متقاضيان درخواست خود را به ايميل Nano.espadan@yahoo.com ارسال و يا با شماره همراه 09131175828 تماس حاصل نمايند
www.nanospadan.ir



آگهی های مرتبط : ساير
6 سال پیش

دفع حیوانات موذی و حشرات (با ضمانت DH )

شرکت بازرگانی خانه رویایی (DH) نماینده انحصاری و تنها واردکننده محصولات PEST REJECT دارای مجوز های داخلی، اروپایی و امریکایی و.... برای اطلاع از ...

سعیدی , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

فروش اینترنتی جوراب پا ارا - تهران

انواع جوراب هاي مردانه و زنانه - نانو. جوراب هاي (ديابتيك) مخصوص بيماران ديابتي. براي سفارش محصول به سايت زير مراجعه فرمائيد. paarashop.s...

مهدی تقی زاده , تهران
مشاهده آگهی