تحصیل در روسیه، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 877152
  • بازدید 843
  • نام Russia Tnity
  • دسته بندی ساير آموزش
  • تلفن 02122654601-3
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت ----
  • شهر تهران
  • آدرس تهران
مزایای تحصیل در روسیه

۱- ارزان بودن تحصیل در روسیه : برای کسانی که هم به کیفیت دانشگاه اهمیت می دهند و هم هزینه برایشان مهم است ، روسیه گزینه بسیار خوبی است که هم دانشگاه های با پرستیژی دارد و هم نسبتا ارزان تر از بسیاری کشور های دیگر اروپایی و آمریکایی هستند.

۲- پذیرش آسان : دانشگاه های انگلیسی زبان روسیه نسبتا روند پذیرش سریع تر و آسان تری دارند و بسیاری از به اصطلاح کاغذ بازی های مرسوم در دیگر کشور ها را ندارند.

۳- محیط بین المللی : روسیه مقام هشتم دنیا در پذیرش دانشجویان بین المللی را دارد. پس شما در دانشگاه های انگلیسی زبان روسیه به هیچ وجه احساس غربت نخواهید کرد.

۴- عدم نیاز به مدارک زبان : معمولا دانشگاههای کشور روسیه بدون داشتن حتی مدرک زبان انگلیسی شما را می پذیرند و بعد از شرکت در ازمون داخلی که ازمونی بسیار سهل میباشد می توانید به تحصیل خود ادامه دهید.

۵- اجازه کار: یکی دیگر از امتیازات تحصیل در روسیه این است که شما بعد از مدتی می توانید از قانون عدم اشتغال معاف شوید و بتوانید به کار پاره وقت در روسیه بپردازید.

۶- امنیت : روسیه از نظر امنیتی بسیار مراقب اتباع خارجی خود است و مخصوصا مسکو شهر بسیار آرام و امنی برای تحصیل به حساب می‌آید. برخلاف آنچه رسانه‌های اروپایی به دلیل رقابت با روسیه سعی می‌کنند این کشور را کشوری ناامن جلوه دهند و همیشه بیم از آن دارند که کشور روسیه روزی از نظر علمی و صنعتی از کشورهای اروپایی و امریکایی بسیار پیشی گیرد ولی واقعیت امر این است که روسیه امروزی کشوری بسیار پیشرفته، مدرن، قانونمند و زیبا است.

۷- امکان دعوت به کارفارغ التحصیلان در مراکز مهم و معروف بین المللی : فارغ التحصیلان مراکز عالی آموزشی روسیه که در رشته های علوم طبیعی و دقیقه تحصیلات خود را به پایان رساندند در تعداد زیادی از مراکز علمی جهان کار می کنند. برای نمونه شرکت مایکروسافت , شرکت بوئینگ آمریکا و انجمن علمی فرائونگوفر آلمان را میتوان نام برد.

۸ – امکان اخذ اقامت و پاسپورت کشور فدراسیون روسیه: دانشجویان پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در صورت دارا بودن شرایط لازمه می توانند از اقامت و سیتیزنی کشور روسیه بهره مند شوند.

۹ – روابط بسیار خوب سیاسی و فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه :روابط بسیار خوب مابین دو کشور ایران و روسیه، مهمان نوازی مردم روس، تغذیه شبیه به ایرانیان، معماری بسیار زیبای مسکو و نزدیک بودن فاصله تهران به مسکو (حدود ۳:۳۰ ساعت). یکی دیگر از مزایای تحصیل در روسیه برای دانشجویان ایرانی می باشد.

http://russia.tnity.com
عبارت های کلیدی : تحصیل در روسیه

آگهی های مرتبط : ساير
4 سال پیش

تحصیل پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی بدون کنکور در چین و روسیه

پزشکی ، دندانپزشکی بدون آزمون ورودی . با 50 سال تجربه اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی . ورود به دانشگاه های بزرگ جهان دیگر رویا نیست . . خواه...

موسسه بنیاد جهانی , تهران
مشاهده آگهی
4 سال پیش

تحصیل در روسیه

شرکت بین‌المللی ستاره داوود در روسیه به عنوان اولین و تنها شرکت قانونی دارای مجوز از دولت روسیه آماده ارائه خدمات به متقاضیان تحصیل و مهاجرت در روسیه...

ابراهیم رستگاری , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

تحصیل در مقطع دکترای حقوق - تهران

تحصیل در روسيه. از انجائيكه مديران اين مجموعه خود اهل كشور مسكو بوده و تحصیلات خود را نيز تا مقطع دكترا در دانشگاههاي مسكو به اتمام رسانيده‌اند لذا ب...

حمیدرضا متقی , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

مؤسسه روسانا (تحصیل در روسیه و بلاروس - تهران

تحصيل در روسیه و بلاروس. از انجائيكه مديران اين مجموعه خود اهل شهر مسكو بوده و تحصيلات خود را نيز تا مقطع دكترا در دانشگاههاي مسكو به اتمام رسانيده‌...

النا متقی , تهران
مشاهده آگهی
4 سال پیش

مشاوره، اطلاع رسانی و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های روسیه، مهاجرت و سفر به روسیه

مشاوره، اطلاع رسانی و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های روسیه، مهاجرت و سفر به روسیه. . اطلاع از فرصت های تحصیلی و کاری در روسیه. انواع بور...

مسعود شیرالی , اصفهان
مشاهده آگهی
یک سال پیش

تحصیل در خارج از کشور

موسسه ما با نام تجاری گروه بین المللی مشاوران افروس(شماره ثبت79107) در زمینه اخذ مهاجرت تحصیلی از بهترین دانشگاههای روسیه،چین وترکیه در رشته های پزش...

وحید افراشته , مشهد
مشاهده آگهی