ردیاب شخصی tp_102 تکسا کوچکترین ردیاب شخصی - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 927125
  • بازدید 703
  • نام گروه تکسا
  • دسته بندی سيستم حفاظتي
  • تلفن 02126209814
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت 250000
  • شهر تهران
  • آدرس تهران - خ ولیعصر - پاینتر از پل پارک وی - خیابان تورج - پلاک 35
مشخصات دستگاه ردیاب شخصی TP102 :

ابعاد بسيار كوچك 38*31*13mm وزن بسيار كم 24گرم

سازگاري با انواع سيم كارت هاي ايرانسل –همراه اول –تاليا (850/900/1800/1900MHZ)

پيدا كردن ماهواره GPS در هواي ازاد تنها در 5 ثانيه.

داراي پسورد براي جلوگيري از هر گونه سو استفاده..

داراي دستور ريست براي بر گرداندن تنظيمات به حالت كارخانه.ردیابي انلاين به وسيله SMS بدين صورت كه با ارسال SMS به دستگاه ردیاب شخصی لينك مكان جغرافياي دستگاه را براي شما ارسال مي كند. و شما مي توانيد از طريق موبايل يا كامپيوتر ردیابي كنيد.

داراي سه كليد براي تفكيك شماره هاي تماس گيري بدين صورت كه با فشردن كليد 1 به شماره 1 تماس گرفته اگر كليد 2 فشرده شود به شماره 2 تماس مي گيرد و در صورت فشردن كليد SOS ضمن فرستادن SMS به همه شماره ها به ترتيب اولويت با ان ها تماس مي گيرد و در صورت نياز مي تواند ارتباط دو طرفه نيز بر قرار كند. اين قابليت براي افرادي كه نمي توانند از تلفن همراه استاده كنند مانند سالمندان و كودكان بسيار مفيد است.

قابليت شارژ خودكار سيم كارت بدون دسترسي به دستگاه.

ماندگاري شارژ بسيار با باطري معمولي تا 50 ساعت براي اپلود هر 10 دقيقه موقعيت جغرافيايي و با باطري دوبل و بدون اپلود تا 400 ساعت دستگاه كار مي كند.

ردیابي از طريق اينترنت بدين صورت كه شما اينترنت سيم كارت داخل دستگاه ردیاب شخصی را فعال مي كنيد سپس وارد سايت مي شويد و موقعيت دستگاه ردیاب را هر جا باشد به صورت انلاين و دقيق مشاهده مي كنيد. همچنين سايت قابلت هاي زيادي از جمله تعريف محدوده مشخص و تعريف سرعت مجاز را دارد كه در صورت خارج شدن از محدوده مشخص شده به شما SMS مي دهد. همچنين مي توانيد گزارش گيري از روزها و ماه هاي قبل نيز داشته باشيد كه دستگاه ردیاب در چه مكان هايي قرار داشته است.

قابليت كار كردن زماني كه در شارژ مي باشد و قطع شارژ وقتي كه باطري پر باشد يعني با وصل كردن شارژر ان مي توانيم ان را در مكان مورد نظر ثابت كنيم.

دستگاه ردیاب شخصی تکسا از نمونه دستگاه هاي با Stabilityو پايداري بالاست كه با وجود فروش بالاي اين دستگاه حتي يك مورد مشاهده نشده كه دستگاه جواب SMS را ندهد.

دستگاه داراي حافظه براي 5 شماره تلفن مي باشد يعني در صورت Alarm به اين 5 شماره تماس مي گيرد و اگر اين 5 شماره با دستگاه ردیاب تماس بگيرند مي توانند صداي محيط را بشنوند.

دستگاه ردیاب شخصی حتي مقدار شارژ باطري را نيز از طريق SMS را ارسال مي كند تا در صورت كم بودن شارژ اقدام به شارژ مجدد كنيم.

اختلاف مكاني كه دستگاه ردیاب شخصی نشان مي دهد بستگي به مكان مورد نظر بين 5 تا 7 متر مي باشد .

دستگاه ردیاب شخصی همچنين داراي اپلي كيشن براي گوشي هاي Android , iphone (اندرويد و ايفون) مي باشد كه ميتوانيد با موبايل به راحتي ردیابي را انجام دهيد.

http://cartracker.ir/

http://narc.ir/



شماره سفارش:

09126020441
آگهی های مرتبط : سيستم حفاظتي
6 سال پیش

خرید ردیاب خودرو تکسا

ردیاب های خودرو تکسا روی خودرو های زیر نصب شده و هیچ گونه اختلالی در سیستم برق ماشین به وجود نیامده و خودرو را از گارانتی خارج نکرده است.. همچنین...

سعیدی , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

نصب و فروش ردیاب i20 هیوندای - تهران

از خدمات تيونينگ خودرو پارس اپشن مركز تخصصي فروش خدمات جانبي خودرو و محصولات هیوندای مي توان به نصب و فروش ردیاب i20 هیوندای اشاره نمود. ردیاب i20 هی...

تیونینگ خودرو پارس اپشن , تهران
مشاهده آگهی
5 سال پیش

ردیاب خودرو ردیاب آهن ربایی ردیاب مغناطیسی ردیاب بیسیم

ردیاب آهنربایی GP023 A پرفروش ترین ردیاب بازار ایران است که باتوجه به ویژگی خاص و کارایی خود به سرعت به یک ردیاب محبوب در بین خریداران و استفاده کنند...

علی , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

ردیاب ردیاب خودرو

ابعاد کوچک و طراحی زیبای این نوع ردیاب باعث شده است که خانواده ها بتوانند از آن برای کنترل عزیزان خود استفاده کنند.ردیاب شخصی با قدرت آنتن دهی بالا و...

صفدری , تهران
مشاهده آگهی
2 سال پیش

خرید ردیاب خودرو

گروه کارسیمو با 14 سال سابقه فعالیت در حوزه ردیاب خودرو، ارائه دهنده انواع ردیاب خودرو و موتور سیکلت یا دقیق ترین کارایی و دارای اپلیکیشن فارسی اندرو...

منعم , تهران
مشاهده آگهی
2 سال پیش

ردیاب اهنربایی ردیاب خودرو جی پی اس اهنربایی ماشین ردیاب شخصی

جی پی اس آهنربایی GP023A پرفروش ترین ردیاب بازار ایران است که باتوجه به ویژگی خاص و کارایی بالا به سرعت به یک ردیاب محبوب در بین خریداران و استفاده ک...

radyabbartar , تهران
مشاهده آگهی