اعطای نمایندگی فروش محصولات مراقبت خودرو بولزوان - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 931719
  • بازدید 669
  • نام دفتر فروش منطقه ای بولزوان
  • دسته بندی ساير خدمات
  • تلفن 09126804065 09121883672 02144255170
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • شهر تهران
  • آدرس
بولزوان با غلبه بر چالش هاي فراوان و كشف بازار هاي نوين در صنعت فراورده هاي مراقبتي خودرو توانسته به بازار هاي رقابتي دنيا نفوذ كرده و جايگاه خود را در كنار صنايع بازرگاني درجه اول دنيا تثبيت نمايد.



بولزوان در طراحي و توليد محصولات خود علاوه بر كيفيت بالاي محصول به معقوله سازگاري با محيط زيست توجه خاصي داشته به صورتي كه كليه محصولات بولزوان سازگار با محيط زيست مي باشند و كمترين اثر مخربي بر محيط زيست ندارند. بولزوان با تكيه بر شيوه هاي نوين و خلاقانه بازاريابي توانسته قلب و ذهن مشتريان را با خود همراه سازد.



بولزوان قلب بازار جهاني را هدف گرفته و به سرعت در اين مسير پيش مي رود. بولزوان در نظر دارد تا مفاهيم جديدي را در بازار جهاني محصولات نگهداري خودرو خلق كند

كمپاني مادر برند بولزوان تحت عنوان شركت سهامي خاص OXY در سال ۱۹۹۱ تاسيس شد. فعاليت اين كمپاني در زمينه توليدات لوازم خانگي بود و برند OXY-CLEAN را تحت پوششش خود داشت.در مدت زمان كوتاهي اين كمپاني توانست به موفقيت چشم گيري در اين زمينه دست يابد و در رده پيشگامان عرصه محصولات لوازم خانگي قرار گيرد. كمپاني OXY به دنبال فرصت هاي جديد سرمايه گذاري، صنعت خدمات پس از فروش وسايل نقليه را بازار مناسبي براي سرمايه گذاري تشخيص داد و از سال ۱۹۹۶ تجارت محصولات مراقبتي خود را اغاز نمود و توانست از رقيب اصلي خود Sanga & Cham پيشي بگيرد. محصولات اين كمپاني بعد ها با برند BULLSONE به دنيا معرفي شد.

در سال ۱۹۹۷ بعد از ۳سال بررسي و تحليل بازار و سال ها تحقيق و توسعه، كمپاني OXY تميز كننده سيستم سوخت خودرو با نام Bullsone Shot با تكنولوژي انحصاري خود وارد بازار نمود. سرمايه گذاري اوليه اي در حدود ۲۷ ميليون دلار براي اين منظور انجام گرفت. در سال ۲۰۰۱ بخش محصولات مراقبتي خودرو اين كمپاني به عنوان يك نهاد مجزا و با نام كمپاني بولزوان اغاز به كار نمود و به صورت همزمان محصول پوشش دهنده موتور با نام بولز پاور با همكاري انستيتو تحقيقات و تكنولوژي رسمي كره توليد نمود.اين محصول داراي گواهينامه قبت اختراع مي باشد. از ان پس بولزوان خود را به عنوان يكي از كمپاني هاي درجه يك توليدات محصولات مراقبتي خودرو بر پايه تكنولوژي هاي به روز ، به دنيا معرفي نمود.



بولزوان همزمان با توسعه خود در كنار كمپاني هاي تراز اول دنيا تخقيقات خود را در زمينه تكنولوژي سبز سازگار با طبيعت اغاز نمود و به عنوان اولين كمپاني در اين صنعت اثر اين محصول را در كاهش دي اكسيد كربن دود اگزوز وسايل نقليه به اثبات رساند. بولزوان در ماه اوريل سال ۲۰۱۲ گواهينامه وزارت علوم اقتصادي را به عنوان تجارت سبز پس از ارزيابي انستيتو تكنولوژِي انرژي و برنامه ريزي كره (KETEP) و انستيتو پيشرفت تكنولوژي كره (KIAT) دريافت كرد.

آگهی های مرتبط : ساير