طنین دنیای مهر نمایندگی انحصاری گیتار ریموندو raimundo - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 951845
  • بازدید 796
  • نام طنین دنیای مهر
  • دسته بندی ادوات موسيقي
  • تلفن 22052765 - 22052745
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • شهر تهران
  • آدرس خیابان ولیعصر،روبروی پارک ملت ،نبش خیابان سایه،مرکز خرید برج سایه،شماره 90
صد در صد ساخته شده در اسپانيا



% 100 MADE IN SPAIN



اين اصلي ترين شعار سازندگان گیتار تمام دست ساز ریموندو است



كشور اسپانيا از دير باز زادگاه نوازندگان برتر گیتار دنيا بوده , چنانچه بردن نام گیتار, ناخوداگاه كشور اسپانيا را در ذهن تداعي مي نمايد .



ظهور نوازندگان فوق ستاره و همچنين نوازندگان حرفه اي بي شمار دراين كشور, تكنيك ساخت گیتار را براي ارضاي خواسته اين نوازندگان سخت گير و حساس به بالاترين سطح در جهان ارتقاء داده است .



شركت ریموندو يكي از شركتهاي برجسته اسپانيايي در زمينه ساخت گیتار است كه كيفيت توليدات ان از طرف نوازندگان سراسر دنيا با استقبال چشمگيري مواجه شده است چنانچه با دارا بودن نمایندگی در اكثر كشورهاي دنيا ,سطح جغرافيايي وسيعي را تحت پوشش توليدات و خدمات پس از فروش خود قرار داده است.



كمپاني ریموندو مفتخر است كه طي چندين دهه فعاليت؛گیتارهاي ساخته شده در ان كاملا دست ساز بوده و هرگز دو گیتار شبيه به هم نساخته است.



شيوه ساخت سنتي گیتار, كشور اسپانيا را در دنيا منحصر و بي نظير نموده است و ریموندو از معدود شركتهاي است كه كيفيت ساخت گیتار به طريق سنتي و تمام دست ساز خود را فداي كميت ساخت گیتار با دستگاهاي مدرن امروزي نكرده است.



تكنيك اتصال ويژه دسته گیتار به بدنه و استفاده از چوبهاي مرغوب كه در شرايط بسيارخاص طي سالها خشك شده و بار امده اند و بسياري از فوت و فن هاي استادكاران اين شركت,دوام و پايداري اين گیتار را از لحاط استحكام و همچنين پايدار ماندن صدايي فوق العاده تضمين كرده است.



حاصل سالها تلاش و تجربه در تكنيك ساخت گیتار , كه نسل به نسل در خانواده ریموندو به ارث رسيده و تداوم يافته , گیتار ریموندو را از نظر كيفي در سطح ممتاز قرار داده , چنانچه جوايز بسيار ارزنده و تنديس هاي افتخار اميزي را نصيب اين شركت نموده است :



كسب تنديس هاي برترين صادر كننده گیتار اسپانيايي



جايزه صنعت گري



جايزه اتاق بازرگاني والنسيا



كه يكي از پر افتخارترين جوايز محسوب مي شود IMPIVA تنديس برترين كيفيت توليد گیتار توسط



جايزه استادي NOVA جايزه اي كه معرف تلاش قلبي وعاشقانه خانواده ریموندو و استادكاران اين شركت براي حفظ روح صنعت ساخت گیتار تمام دست ساز اسپانيايي است



شركت طنین دنیای مهر كه همواره افتخار ارائه بهترين برندهاي دنيا را به هنرمندان عزيز داشته , مفتخر است كه تنها نمایندگی انحصاری گیتار اسپانيايي تمام دست ساز ریموندو در ايران است .



فروش گیتار اسپانيايي

فروش گیتار

خريد گیتار

گیتار ريماندو

گیتار ریموندو اسپانيا
عبارت های کلیدی : گیتار ریموند

آگهی های مرتبط : ادوات موسيقي