انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط 2017

نویسنده: هنگامه خدابنده 1395/10/24 2661
رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط 2017

ماشین های متوسط یکی از محبوب ترین انواع وسایل نقلیه نزد خریداران اتومبیل است و این محبوبیت دلیل خوبی هم دارد. اگر مسائلی از قبیل طی مسافت بین خانه و محل کار، گردش بردن بچه ها در اطراف شهر یا سفر های جاده ای را درنظر بگیرید، آنوقت می بینید که ماشین های بسیار کمی هستند که بتوانند از نظر فضا، راحتی، مصرف سوخت و عملکرد به پای بهترین ماشین های اندازه متوسط بازار برسند.

ماشین های متوسط که بهترین جایگاه های رده بندی را به خود اختصاص داده اند به خاطر مطلوب بودن رانندگی روزانه با آنها، راحتی که در اختیار سرنشینان می گذارند، فضای داخلی خوب و نیز تکنولوژی دوستدار کاربر و مصرف سوخت به صرفه شان است که امتیازات بالایی از سوی داوران کسب می کنند. ماشین های متوسطی که موتور هیبرید، برقی یا دیزلی دارند نیز نسبت به قبل رایج تر شده اند، هرچند برای دانستن اینکه آیا قیمت پرداخت شده به ازای این گزینه های جایگزین، ارزش مقدار سوخت صرفه جویی شده را دارد یا خیر، باید دست به دامان یک سری محاسبات شد.


سایر سدان های متوسط ممکن است از نظر خصوصیات فنی به پای خودروهای متوسط نرسند اما به خاطر عملکرد اسپورتشان نزد داوران ارزیاب محبوب هستند. اینکه کدام خودروی متوسط برای شما بهترین است بسته به نیازهای شما و خصوصیاتی  دارد که برایتان از همه مهمتر است.


شورلت مالیبو

شورلت مالیبو

شماره 1 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.9 از 10

شورلت مالیبو رتبه 1 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

شاید فهرست ویژگی های استاندارد شورلت مالیبوی 2017 آنچنان طولانی نبوده و عملکردش هم زیاد چشمگیر نباشد، اما نسبت به سایر همرده ای های خودش قیمت کمتری دارد، فضای داخلی اش جادار است و فهرست خصوصیات فنی دیگرش هم طولانی است. ترکیب نقاط مثبت با امتیازهای ایمنی قابل توجهی که این اتومبیل کسب کرده و سابقه طولانی اش از نظر قابلیت اعتماد باعث شده تا مالیبو در کلاس رقابتی خودروهای متوسط مدافعی شایسته باشد.

نقاط مثبت و منفی

ویژگی های اینفوتینمنت (اطلاعاتی-سرگرمی) حسی

فضای عالی جهت بار و اسباب

کیفیت رانندگی راحت

ویژگی های استاندارد محدود


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط


هیوندا سوناتا

شماره 2 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.8 از 10

هیوندا سوناتا رتبه 2 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

هیوندا سوناتای 2017 به حکمرانی خود در اوج فهرست رده بندی خودروهای متوسط، جایی که سایر خودروهای عالی هم حضور دارند، ادامه می دهد. بر اساس تحلیل هایی که از بررسی ها و داده های تخصصی انجام دادیم، سوناتا فضای جادار، فضای داخلی راحت و فضای بار و اسبابِ نورگیری را در اختیار می گذارد، به این ترتیب مدل یاد شده کاندید خوبی برای سفرهای طولانی یا رفت و آمد روزانه است. هرچند سه مدل موتورهای موجود برای این خودرو آنچنان چنگی به دل نمی زند، اما مطمئن باشید که شما را به مقصد دلخواهتان می رسانند.

نقاط مثبت و منفی

ویژگیهای اینفوتینمنت حسی

فضای عالی برای بار و اسباب

بسیاری از ویژگی های استاندارد

کیفیت رانندگی راحت

موتور توربوشارژ قدرت چشمگیری ندارد


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط

 

شورلت مالیبوی هیبرید

شماره 3 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.7 از 10

شورلت مالیبوی هیبرید رتبه 3 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

بنا به بررسی ها و داده هایی که رده بندی خود را بر اساس آنها انجام می دهیم، شورلت مالیبوی هیبرید 2017 نه تنها نسبت به سایر رقبای هیبریدی خود یک سر و گردن بالاتر است، بلکه به طور کلی تقریبا در صدر فهرست ماشین های متوسط قرار می گیرد . مالیبو سلیقه اکثر خریدارانی را که بدنبال ماشینی هیبریدی هستند ارضا می کند، چون صرفه جویی در مصرف سوخت آن در میان کلاس خوردوهای همانند خود یکی از بهترین ها می باشد. البته صرفه جویی در مصرف سوخت که یاد شده، موجب نشد تا عملکرد ماشین تحت تاثیر منفی قرار بگیرد، هرچند با موتور قدرتمندی که دارد بی زحمت شما را به مقصدتان خواهد رساند.


نقاط مثبت و منفی

صرفه جویی عالی در مصرف سوخت

قدرت و شتاب خوب

تکنولوژی حسی

بدنه کوچک

قیمت شروع بالا



رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط

هوندا اکورد

شماره 3 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.7 از 10

هوندا اکورد 2017 رتبه 3 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

هوندا اکورد 2017 انتخابی عالی است برای آندسته از خریدارانی که بدنبال یک ماشین متوسط قابل اعتماد، دارای ویژگی های متنوع و راحت هستند. میزان سوخت مصرفی اکورد بسیار کمتر از رقبای خود بوده و فرمان ترکیبی دارد.

نقاط مثبت و منفی

رانندگی راحت

مصرف سوخت بسیار به صرفه

CVT اختیاری پاسخگو

بدنه ای با ظاهری عجیب


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
هوندا اکورد هیبرید

شماره 3 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.7 از 10

هوندا اکورد هیبرید 2017 رتبه 3 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

هوندا به مناسبت مدل سال 2017 خود، اقدام به معرفی مجدد اکورد هیبرید نموده است و در نزدیکی های فهرست رده بندی ماشین های متوسط جای میگیرد. بنا به تحلیلی که از بررسی های حرفه ای و داده ها صورت دادیم مشخص شد منتقدان از رانندگی راحت و صرفه جویی قابل توجه این ماشین در مصرف سوختش که از بسیاری رقبای هیبریدی خود بهتر است بسیار راضی هستند. اکورد هیبرید فهرست بلندی از ویژگی های دستیاری راننده استاندارد دارد. با این حال، نواقصی هم در آن به چشم می خورد، به عنوان مثال برخی اوقات سیستم اینفوتینمنت ماشین که روی صفحه لمسی قرار دارد خسته کننده می شود، همینطور در صورت فشار وارد آمدن به موتور، سروصدای آن را می شود شنید.


نقاط مثبت و منفی

مصرف سوخت بهینه

رانندگی راحت

تعداد زیادی ویژگی های دستیار راننده استاندارد

سیستم صفحه لمسی در دسترس بعضی اوقات آزاردهنده است

موتور به هنگام وارد آمدن فشار سروصدا می کند


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
مزادا مزدا سیکس

شماره 3 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.7 از 10

مزادا مزدا سیکس 2017 رتبه 3 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

اگر از آندسته افرادی هستید که به نظرشان سدان های اندازه متوسط ، ماشین های خانوادگی خسته کننده ای می رسند ، پس بدانید که طبق تحلیل های انجام شده ما از داده ها و بررسی های موجود، مزدا مزدا سیکس در این میان استثناست. فرمان بسیار تیز این خودرو، چرخش روان لاستیک ها و رانندگی راحت یکی از بهترین انواع عملکردها را در این کلاس موجب شده است. مزدا سیکس در انواع مختلف جاده ها عملکرد خوبی از نظر رانندگی نشان می دهد، هرچند که سیستم تعلیقش اسپورت است. مزدا سیکس همچنین ارقام خوبی از نظر مصرف بهینه سوخت نشان می دهد و فضای داخلی لوکس و راحتی دارد.


نقاط مثبت و منفی

دینامیک های رانندگی برتر

مصرف سوخت بسیار بهینه

اتاقک راحت و شیک

سیستم جهت یابی اختیاری آهسته

صرفا یک آپشن موتور موجود است


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
تویوتا کمری

شماره 3 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.7 از 10

تویوتا کمری 2017 رتبه 3 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

تویوتا کمری 2017 در صورتی که فراتر از بیس تریم خودرو را در نظر بگیرید، واقعا خودروی ارزشمندی است. کمری یکی از ماشین های پر فروش تویوتا در ایالات متحده است و در میان 19 خودروی متوسط رتبه دوم را به خود اختصاص داده که این را مدیون فضای داخلی راحت و عملکرد قابل اعتمادش می باشد.


نقاط مثبت و منفی

صندلی عقب جادار

رانندگی راحت

قابلیت اعتماد خوب

نمرات بالا از نظر ایمنی

سیستم اینفوتینمنت قدیمی

قیمت خرده فروشی پیشنهادی از طرف تولید کننده بالاست


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
تویوتا کمری هیبرید

شماره 8 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.6 از 10

تویوتا کمری هیبرید 2017 رتبه 8 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

خریداران اتومبیلی که بدنبال ماشین راحت، جادار و بهینه از نظر مصرف سوخت هستند مطمئنا از تویوتا کمری هیبرید 2017 خیلی خوششان خواهد آمد. البته این چیزی است که ما از تحلیل داده ها و بررسی های به دست رسیده مان دستگیرمان شد. البته باز هم ممکن است از سایر هیبریدهای متوسط بیشتر خوشتان بیاد. مثلا شورلت مالیبوی هیبرید از سوخت کمتری استفاده می کند و تازه ترمزهایش نیز به اندازه ترمزهای کمری هیبرید خوش دست نیستند. فورد فیوژن هیبرید فضای داخلی شیکی دارد و دینامیک های پیشرانه آن بهتر است، به علاوه قیمتش هم از کمری هیبرید کمتر می باشد.


نقاط مثبت و منفی

رانندگی راحت و روان

اتاقک جادار

سیستم اینفوتینمنت دوستدار کاربر

ترمزهای بازتولیدی خوش دست

نسبت به سایر رقبای هیبریدی خود آنچنان مصرف سوخت پایینی ندارد


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط 2017

کیا اوپتیما

شماره 9 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی  8.5 از 10

کیا اوپتیما 2016 رتبه 9 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

باز هم بنا به داده ها و بررسی هایی که مبدا رده بندی ما قرار گرفته است ، کیا اوپتیما2016 که بازطراحی هم شده است دارای فرمانی فوق حساس می باشد، اما گذشته از این فضای داخلی جادار  و سیستم اینفوتینمنت دوستدار کاربری دارد.


نقاط مثبت و منفی

فناوری داخلی دوستدار کاربر

اتاقک جادار

فرمان فوق حساس

 


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
فورد فیوژن هیبرید

شماره 10 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.4 از 10

فورد فیوژن هیبرید 2017 رتبه 10 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

بنا به تحلیل های صورت گرفته از روی داده ها و بررسی هایی که در دست داشتیم، فورد فیوژن هیبرید 2017 به خاطر فرمان نسبتا اسپورت خود از سایر هیبریدهای متوسط متمایز است. هرچند بیشتر خودروهای رقیب این خودرو در درجه اول به شکلی طراحی شده اند تا ماشین های مناسب سفرهای درون شهری راحت باشند، فیوژن هیبرید تعلیق تندوتیزتری دارد تا هنگام پیچیدن حس بهتری را به راننده القا کند . البته در سفرهایی که جاده پیچ های آنچنانی ندارد هم با نشستن پشت فرمان این اتومبیل راحت هستید. موتور هیبریدی خودرو از قدرت کافی برخوردار است که موجب رضایت بیشتر راننده ها می شود و مخصوصا استارت خوردن آن بعد از توقف پشت چراغ قرمز به سهولت صورت می گیرد.


نقاط مثبت و منفی

اتاقک شیک

به نسبت اینکه خودروی هیبریدی است اما رانندگی با آن دلپذیر است

قیمت شروع کمتر در قیاس با رقبای هیبریدی

جای ناکافی برای سر مسافران صندلی عقب

رقبای هیبریدی، سیستم های اینفوتینمنت استاندارد پیشرفته تری دارند


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
فورد فیوژن

شماره 11 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.3 از 10

فورد فیوژن 2017 رتبه 11 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

فورد فیوژن 2017 یک ماشین متوسط مناسب می باشد، اما گزینه هایی بهتر از این مدل هم در اختیار هست . فیوژن دارای فضای داخلی جذاب و جاداری می باشد، و عملکردش هم اسپورت می باشد، اما به خاطر رده بندی این مدل از نظر قابلیت اعتماد در سطح متوسط یا بدتر از آن و نیز مصرف سوخت نه چندان پایین، فورد فیوژن در اواسط رده بندی ما جای می گیرد.


نقاط مثبت و منفی

فرمان تیز

آپشن های قدرتمند موتور

اتاقک مدرن و شیک

فضای داخلی جادار

قدرت متوسط موتور بیس

دید عقب محدود

مصرف سوخت نسبتا بالا به ازای این کلاس از خودروها


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
نیسان آلتیما

شماره 11 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.3 از 10

نیسان آلتیمای 2017 رتبه 11 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

نیسان آلتیمای 2017 از سال 2013 به بعد بازطراحی نشده است که این مسله از ظاهر آن کاملا مشخص است. هرچند این خودرو از نظر مصرف سوخت بسیار خوب است و صندلی هایش واقعا راحت هستند، اما از لحاظ تکنولوژی و دینامیک های پیشرانه از بسیاری از رقبای خود که مورد بازطراحی قرار گرفتند عقب تر می باشد.


نقاط مثبت و منفی

صندلی های راحت

مصرف سوخت عالی به ازای کلاس خودرو

صفحه اینفوتینمنت کوچک

ویژگی های استاندارد محدود


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
هیوندا سوناتای هیبرید

شماره 13 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.2 از 10

هیوندا سوناتای هیبرید 2017 رتبه 13 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

هیوندا سوناتای هیبرید 2017 برای آندسته از افرادی که در کنار مصرف بهینه سوخت بدنبال اتاقک راحت وساکت، فضای کافی بدنه و رانندگی روان می گردند، ماشینی است که ارزش بررسی کردن را دارد. صندلی های راحت اتاقک این مدل، در قیاس با کلاس خودش بسیار جادار است. به علاوه سوناتا هیبرید دارای سیستم اینفوتینمنت است که استفاده از آن بسیار راحت می باشد، همین طور باید از فضای بدنه بیشتر آن نسبت به سایر ماشین های هیبریدی متوسط هم نام ببریم.


نقاط مثبت و منفی

صندلی های جادار

اتاقک ساکت

بدنه بزرگتر نسبت به بسیاری از رقبای هیبریدی خود

بعضی از رقبای هیبریدی این مدل از نظر مصرف سوخت بهینه تر هستند

ترمزهای خوش دست


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
سوبارو لِگاسی

شماره 14 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.1 از 10

سوبارو لگاسی 2017 رتبه 14 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

سوبارو لگاسی 2017 ترکیبی عالی را در اختیار قرار می دهد که هیچ خودروی متوسط دیگری به پای او نمی رسد، این ترکیب ها عبارتند از رانندگی تمام فرمان و صرفه جویی قابل توجه در مصرف سوخت. افزون بر این، خودروی لگاسی از نظر ایمنی نیز در گروه خود یکی از ایمن ترین خودروها محسوب می شود. هرچند که لگاسی مزیت های منحصر به فرد چندگانه ای را در کلاس رقابتی خود دارد اما عملکرد کم جانش باعث کاستن از جاذبه آن می شود.


نقاط مثبت و منفی

صندلی های جادار

رانندگی استاندارد تمام فرمان

صرفه جویی عالی در مصرف سوخت

نمرات عالی از نظر ایمنی

موتور بیس ضعیف

رقبای این مدل از آن جذاب تر هستند

در جاده های ناهموار رانندگی با آن اندکی آزاردهنده است


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط 2017
فولوکس واگن پاسات

شماره 14 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.1 از 10

فولوکس واگن پاسات 2017 رتبه 14 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

فولوکس واگن پاسات 2017 امکان رانندگی راحت را در اختیار قرار داده و اعضای خانواده و دوستان نیز با فضای جاداری برای نشستن مواجه هستند. بنا به بررسی ها و داده هایی که در اختیار ماست، این مدل فضای دلگشایی دارد و اتاقک آن ساکت است و از مواد باکیفیت در ساخت اجزایش استفاده شده است.


نقاط مثبت و منفی

اتاقک ساکت

صندلی عقب جادار

شتاب بالا با موتور V6

صفحه اینفوتینمنت کوچک

ویژگی های استاندارد محدود


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
بیوک رگال

شماره 16 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.0 از 10

بیوک رگال 2017 رتبه 16 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

بر اساس تحلیل انجام شده از بررسی ها و داده هایی که منبع رده بندی خودمان قرار داده ایم، بیوک رگال 2017 به اندازه مدل اولیه همین خودرو که سال 2011 برای اولین بار توسط بیوک معرفی شد، انتخاب خوبی نیست. از سال 2011 به بعد بسیاری از سدان های متوسط بازطراحی شده اند که منتهی به سبک بروزتری هم در فضای داخلی و هم بیرونی ماشین شده است. در این میان، باید منتظر بازطراحی 2018 رگال هم باشیم.


نقاط مثبت و منفی

مواد باکیفیت به کار رفته در فضای داخلی

فرمان چابک

رابط کاربری صفحه لمسی دوستدار کاربر

فضای بار و صندلی عقب محدود

موتور بیس ضعیف

تاخیر توربو در مدل دارای موتور توربوشارژی


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
کیا اوپتیما هیبرید

شماره 16 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 8.0 از 10

کیا اوپتیما هیبرید 2016 رتبه 16 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

منتقدان در این مورد اتفاق نظر دارند که کیا اوپتیما هیبرید 2016 نسبت به سایر هیبریدهای رقیب خود که می توانند قدرت موتور مستمر، صندلی های عقبی جادارتر و بدنه و مصرف سوخت به صرفه تری عرضه کنند عقب تر است.


نقاط مثبت و منفی

فضای داخلی جادار و با کیفیت

سیستم اینفوتینمنت دوستدار کاربر

صرفه جویی در سوخت کمتر به ازای یک ماشین هیبرید

تحویل قدرت نابرابر

ظرفیت بدنه کوچک

فضای ناکافی برای سر سرنشینان در صندلی های عقب


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
فورد فیوژن انرژی

شماره 18 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 7.8 از 10

فورد فیوژن انرژی 2017 رتبه 18 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

تحلیل به عمل آمده از داده ها و بررسی های منتشره که مبدا رده بندی های ما قرار می گیرد، نشان داده که فورد فیوژن انرژی 2017 برای کسانی که بدنبال خرید خودروی هیبریدی پلاگ این هستند مناسب خواهد بود، هرچند که شاید خودروهای رقیب آن با نیازهای مشتری تناسب بیشتری داشته باشند. اتاقک فورد فیوژن به خوبی تجهیز شده و در حد و اندازه طرح های خوب بازار است، به علاوه رانندگی با آن راحت بوده و موتور هم از قدرت بالایی برای سفرهای بین شهری برخوردار است.


نقاط مثبت و منفی

فضای داخلی لوکس

سیستم اینفوتینمنت آسان از نظر کاربردی

طیف الکتریکی کوچک تر نسبت به هیبریدهای رقیب پلاگ این

نسبت به سایر هیبریدها از نظر مصرف سوخت چندان به صرفه نیست

بدنه فشرده


رتبه بندی بهترین ماشین های متوسط
کرایسلر 200

شماره 19 در فهرست ماشین های متوسط

امتیاز کلی 7.7 از 10

کرایسلر 200 2017 رتبه 19 را در میان 19 خودروی متوسط دارد

به صورت تئوریک اگر نگاه کنیم، کرایسلر 200 جایگزین عجیبی برای سایر مدل های موفق تر دسته بندی ماشین های متوسط همانند تویوتا کمری و هوندا اکورد محسوب می شود. سبک به کار رفته در طراحی بدنه بیرونی این اتومبیل، بدنه ای تیز را موجب شده است، اما فضای داخلی آن به اندازه ای راحت است که با اتومبیل های دو برابر گران قیمت تر برابری می کند و به علاوه یکی از ایمن ترین خودروها در کلاس خود محسوب می شود. اما متاسفانه در چند مورد خودروی کرایسلر 200 نواقصی دارد که عملکرد آن را تحت الشعاع خود قرار داده است.


نقاط مثبت و منفی

اتاقک مدرن و باکلاس

تعداد زیادی ویژگی های ایمنی اختیاری

بدنه بزرگ

انتقال اتوماتیک کمتر از حد انتظار

صندلی عقب فشرده

مصرف سوخت زیر متوسط

برچسب ها: ماشین