انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین راه برای اینکه مدام در لینکدین دیده شویم

نویسنده: هنگامه خدابنده 1395/12/18 988
بهترین راه برای اینکه مدام در لینکدین دیده شویم

برای آنکه اعضای پرتعداد لینکدین شما را هم لابه لای فیدهای خبری شلوغ خود ببینند، هیچ چیز به اندازه در اختیار داشتن محتوایی چشمگیر موثر نیست. نوبت به بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی که می رسد، از نظر اهمیت و توانمندی هیچ چیز مثل ویدئو نیست. در صورتی که کار پخش ویدئو را به درستی انجام بدهید، آیتم جالب توجه و غیرقابل مقاومتی خلق می شود که باعث دیده شدنتان از طرف مخاطبان هدف خواهد شد.

همانطور که از آمار بالای محتواهای ویدئویی پخش شده روی شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و سایر شبکه های مشابه نیز می توان حدس زد، ویدئوی آنلاین دیگر صرفا اختصاص به یوتیوب ندارد. در واقع ماجرا از این قراراست که ویدئوهایی از این دست روی تمام شبکه های اجتماعی موجود در سرتاسر کره زمین منتشر می شوند.

لینکدین هم استثنا نیست و  از آنجاییکه همچنان تعداد کاربرانی که از ویدئو روی این شبکه استفاده می کنند کم است، با استفاده از گزینه پخش ویدئو در این شبکه اجتماعی می توانید خود را حسابی در میان فید خبری متمایز سازید.

حتی از این هم بهتر، در مطلب حاضر قصد داریم به خوانندگان خود ترفندی را یاد بدهیم که ویدئوی در حال پخش را به همراه لینکی منتهی به صفحه ای مشخص یا محتوای دیگری بر روی وب سایت خودتان، روی لینکدین قرار بدهید.

 

ترفند فوق سری نمایش ویدئو در شبکه اجتماعی لینکدین

به عنوان مثال، بیایید فرض کنیم یک ویدئوی بازاریابی عالی روی یوتیوب دارید. می توانید آدرس اینترنتی مربوط به ویدئوی یوتیوبی خودتان را کپی کرده و سپس به شبکه لینکدین بروید.

سپس لینک ویدئوی یوتیوبی یاد شده تان را داخل پست یا آپدیت وضعیت جدید لینکدین بچسبانید. بعد از انجام عملیات کپی و چسباندن، خواهید دید که عنوان ویدئو و پلیر یوتیوب فضای پست شما را پر می کند (همین روند در مورد Vimeo و سایر سرویس های پخش ویدئویی نیز که توسط لیندکین ساپورت می شوند طی می شود).

اما ترفندی که از آن صحبت شد اینجا به کار می آید و از این قراراست: می توانید داخل همان پست یا آپدیت وضعیتی که انجام دادید لینک اینترنتی دومی هم قراربدهید!

به این ترتیب، اولین آدرس اینترنتی که آنرا به اشتراک می گذارید ویدئوی یوتیوبی تان را داخل لینکدین به نمایش می گذارد و آدرس اینترنتی دوم بازدیدکنندگان را از لینکدین برداشته و به صفحه مربوطه در وب سایت شما یا هر مکان آنلاین دیگری هدایت می کند.

 

پیمایش را متوقف کرده و خودتان اقدام به ایجاد لید کنید

بعد از انجام مراحل یاد شده، افرادی که فید خبری لینکدین خود را چک کنند لابه لای خبرها به ویدئوی در حال پخش شما هم برخورده و چند لحظه مکث می کنند تا محتوایش را تماشا کنند.

وقتی این اتفاق افتاد، فرصتی برایتان فراهم می شود که با متنی که به موازات ویدئو عرضه کرده اید توجهشان را هرچه بیشتر جلب کنید.

پیشنهاد من استفاده از ALL CAPS است تا باعث برجسته سازی بخش هایی از پست شما شود.

در ویدئوی نمونه ای که همراه با این پست برایتان قرار داده ام، برای یکی از دوره های آموزشی مجانی که از طریق لینکدین ارائه می کنم، ویدئوی بازاریابی انیمیشنی را داخل کرده ام.

داخل آپدیت وضعیت لینکدین خودم هم این کلمات را نوشته ام"از اینجا ثبت نام کنید"و سپس آدرس اینترنتی به  مقصد صفحه ثبت نام وبینار را قرار داده ام.

بنابراین، همانطور که در ویدئوی دموی همراه پست حاضر ملاحظه خواهید کرد، ویدئوی انیمیشنی  به صحبت در مورد ارزش و فواید وبینار می پردازد و  در آپدیت وضعیت نیز لینک مستقیمی به صفحه ثبت نام وجود دارد که نزدیک عبارت نوشته شده با حروف بزرگ "از اینجا ثبت نام کنید" است.

می توانید از عبارت هایی نظیر"بیشتر بدانید" یا "همین حالا ثبت نام کنید" یا "کتاب الکترونیکی مجانی را دانلود نمایید" و یا هر عبارت دیگر مربوط به عملی استفاده کنید که قرار است مخاطبان با کلیک کردن روی دومین آدرس اینترنتی قرار داده شده آنرا به انجام برسانند.

 

هر چه زودتر دست به کارشوید

هم اکنون وقتش است تا از قابلیت های پخش ویدئوی زنده روی لینکدین استفاده کنید، مخصوصا از آنرو که هنوز کاربرانی که به فایده این کار پی برده باشند زیاد نیست.

افزون بر این، استفاده از آدرس اینترنتی ثانویه در پست یا آپدیت وضعیت فرصت بسیار خوبی را در اختیارتان قرارمی دهد تا ترافیک مخاطبان را از لینکدین به سوی صفحه مربوطه در وب سایت یا وبلاگ خودتان هدایت نمایید.

پس منتظر چه هستید؟

 

برچسب ها: لینکدین