انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

8 دلیل نیاز شغل شما به یک وب سایت حرفه ای

نویسنده: روح اله عبدالهی 1395/12/19 1322
8 دلیل نیاز شغل شما به یک وب سایت حرفه ای

در دنیای کنونی لزوم داشتن یک وب سایت برای مشاغل کوچک احساس می شود. داشتن یک وب سایت می تواند برای کسب و کارهای کوچک زمینه رشد و پیشرفت آنها را فرآهم کند. در ادامه به 8 دلیل نیاز یک کسب و کار به وب سایت اشاره می کنیم.

 

 

1. به کسب و کار کوچک شما اعتبار می دهد

امروزه، مصرف کنندگان بیشتر از قبل برای جستجوی محصولات یا خدمات مورد نیاز خود از اینترنت استفاده می کنند. کسب و کار کوچک شما با داشتن وب‌سایت اعتبار به دست می آورد. بدون داشتن وب‌سایت، مشتریان بالقوه شما به رقبایی که دارای وب سایت هستند مراجعه خواهند کرد. اگر شما یک وب سایت دارید اما آن یک وب سایت غیر حرفه ای و آماتوری است، پس باید آن را به صورت حرفه ای باز طراحی کنید تا برای کسب و کار خود یک ظاهر حرفه ای فرآهم کرده و اطمینان بیشتری ایجاد کند.

 

2. در هزینه ها صرفه جویی می کنید

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک احتمالاً با خود فکر می کنید که قادر به تامین هزینه یک وب سایت نیستید، اما این گونه نیست. اگرچه هزینه های طراحی یک وب سایت متفاوت است، اما هزینه ماهیانه یک سایت فعال و پویا معمولاً کمتر از 90 دلار و در برخی موارد 18 دلار است. وقتی هزینه یک تبلیغ روزنامه ای را با توانایی جذب مشتریان بالقوه یک وب سایت مقایسه کنید متوجه می شوید که داشتن یک وب سایت روشی بسیار کم هزینه برای تبلیغ و ترویج گسترده تر کسب و کار شما است.

 

3. به مشتریان خود اطلاع رسانی می کنید

وب سایت خود را به عنوان یک بروشور یا کاتالوگ آنلاین ببینید. آپدیت کردن اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات در وب سایت بسیار ساده تر و سریع تر از چاپ آگهی های کاغذی است، این یک روش موثر است که مشتریان شما را قادر می کند تا درباره زمان عرضه محصولات جدید، رویدادهای آتی، پیشنهادات ویژه یا هرگونه خدمات شما مطلع شوند. برخلاف تبلیغات چاپی که به سرعت قدیمی و منسوخ می شوند، وب سایت شما می تواند اطلاعات و اخبار جاری و روزمره را فرآهم کند.

 

4. همیشه در دسترس است

یک وب سایت هم برای مشتریان همیشگی و هم برای مشتریان احتمالی به صورت دائم در دسترس است و آنها در هنگام بسته بودن فروشگاه یا اداره به راحتی می توانند از محصولات و خدمات شما در وب سایت بازدید کنند. با توجه به سبک زندگی پر مشغله کنونی این می تواند یک روش فروش عالی در هنگام تصمیم گیری برای خرید باشد.

 

5. امکان دسترسی به بازارهای گسترده تر را فرآهم می کند

در واقع یک وب سایت مکان ثانویه ای برای فروش محصولات یا خدمات شما فرآهم می کند. به عنوان یک خرده فروشی، وب سایت مکانی عالی برای فروش محصولات به بازارهای گسترده تر است، حتی خدمات نیز می تواند به صورت جهانی عرضه شود. آیا  فکر نمی کنید می توانید از این قابلیت برای فروش محصولات یا خدمات خود به صورت اینترنتی استفاده کنید؟ فراموش نکنید که شما می توانید حتی خودروها و خانه ها را به صورت آنلاین بفروشید.

 

6. می تواند به عنوان یک رسانه  برای نمایش کار شما عمل کند

مهم نیست شما صاحب چه نوع کسب و کاری هستید، وب سایت مکان بسیار خوبی برای نمایش کار شما است. با قرار دادن یک نمونه کار یا گالری تصاویر و نیز گواهی نامه های مربوط به کار خود در سایت می توانید منحصر به فرد بودن کسب و کار خود را اثبات کنید.

 

7. باعث صرفه جویی در زمان شما می شود

اطلاعات رسانی به مشتریان زمانبر است، چه به صورت تلفنی، رو در رو، به صورت بروشور یا از طریق ایمیل. شما با یک کاتالوگ اینترنتی می توانید اطلاعات زیادی درباره محصولات و خدمات خود به مشتریان ارائه کنید. یک وب سایت فعال و پویا می تواند به صورت نامحدود در دسترس مشتریان شما قرار داشته باشد، این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. از نظر شما زمان چیست؟ زمان یعنی پول.

 

8. خدمات رسانی به مشتریان را بهبود می دهد

شما ممکن است فروشنده محصولات دوست دار محیط زیست باشید و بخواهید نکاتی درباره چگونگی بازیافت آنها ارائه کنید یا شاید یک حسابدار باشید و بخواهید به مراجعین خود درباره چگونگی تسهیل امور دفترداری مشاوره بدهید. با قرار دادن صفحه سوالات متداول (FAQ) در سایت و افزودن مقالات یا بارگذاری خبرنامه برای پاسخ به تمام پرسش های مشتریان، شما می توانید آنها را مطلع و به روز نگه دارید. برای ارائه خدمات ارزش افزوده به مشتریان، چه روشی بهتر از اطلاع رسانی اینترنتی به آنها است.

 

برچسب ها: تبلیغات