انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چرا باید تردمیل بخریم؟

نویسنده: هنگامه خدابنده 1395/12/21 1266
چرا باید تردمیل بخریم؟

در این مطلب به دلایل خرید تردمیل از سوی مردم و اینکه چرا شما هم باید به صف خریداران این وسیله ملحق شوید می پردازیم

تابحال شده دلیل خرید تردمیل توسط بعضی افراد را از خودتان سوال کنید؟ از آنجاییکه جامعه و رسانه ها به مردم هشدار می دهند که باید نسبت به سلامتی خود توجه داشته باشند، مردم سعی می کنند روش هایی برای کاهش وزن، عضله سازی، متوازن سازی بدن و کسب قدرت فیزیکی پیدا کنند. در این راستا، یکی از دستگاه های فیت نسی بسیار محبوب که مشتریان آنرا ترجیح می دهند تردمیل می باشد.

آمار رو به گسترش تردمیل – چه از نظر میزان فروش این وسیله و یا اضافه شدن شمار تولیدکنندگانش- در سرتاسر جهان روند صعودی نشان می دهد. بر طبق نظرسنجی که از 30 هزار خانم خانه دار در ایالات متحده انجام شده است تخمین زده می شود سال 2003، 45 میلیون و 600 هزار نفر از افراد از تردمیل در منزل و یا در مراکز ورزشی استفاده کرده باشند. بعد از تردمیل نیز محبوب ترین وسیله ورزشی در میان افراد با 30 میلیون کاربر دوچرخه ثابت است.

 

چرا افراد علاقمند به خرید تردمیل هستند؟

شما هم کنجکاو هستید تا بدانید دلیل هجوم مردم برای خرید تردمیل نسبت به سایر دستگاه های ورزشی چیست؟ در این مقاله، دلایل همین اقبال عمومی به تردمیل و استفاده از آنرا برای دسترسی به اهداف فیتنسی خود درمی یابید. صرف نظر از اینکه استفاده از تردمیل به خاطر تمرین مرتب فیت نسی باشد یا تمرینات سنگین تر بدنسازی، برخی از دلایل علاقمندی افراد به این وسیله رابازگو می کنیم!

 

تردمیل یک تمرین عالی برای قلب شماست.

چه بخواهید راه بروید یا بدوید، تردمیل امکان انتخاب از میان هر یک از این موارد را بسته به خلق و خو و قابلیت های بدنی تان می دهد. هم دویدن و هم راه رفتن هر دو نوعی تمرین قلبی مناسب است که ضربان قلب، گردش خون و تنفس شما را بهبود می بخشد. این در حالی است که هیچ یک از دستگاه های ورزشی دیگر چنین امکانی را برایتان فراهم نمی کنند.

 

تردمیل مقادیر قابل توجهی از کالری ها را می سوزاند

از آنجاییکه تعداد زیادی از افراد علاقمند به کم کردن وزن و سوزاندن کالری های خود هستند، ترجیح می دهند به جای سایر برنامه ها یا دستگاه های فیت نسی از تردمیل استفاده کنند. در قیاس با سایر دستگاه های تمرینی، تردمیل کالری و چربیهای بیشتری را می سوزاند.

به منظور اثبات این امر، مطالعاتی توسط کالج پزشکی ویسکانیسین و مرکز پزشکی وی ای انجام شده است. بر طبق نتایج بدست آمده، در هر بار جلسه تمرینی 60 دقیقه ای که با استفاده از دستگاه های متفاوتی انجام می شود کالری هایی که با استفاده از تردمیل سوزانده می شوند برابر با 705 الی 865 تا می باشد. دستگاه پله بین 637 الی 746 کالری می سوزاند، دستگاه قایقی  بین 606 الی 739 تا ، دوچرخه ثابت با اهرم بین 509 الی 709 کالری را سوازنده، دستگاه  اسکی 595 الی 678 کالری سوزانده و دوچرخه ثابت نیز 498 الی 604 کالری می سوزاند.

 

استفاده آسان و راحت

تردمیل به نحوی طراحی شده است که برای استفاده در خانه یا اداره مناسب باشد، به این ترتیب راحتی استفاده از این وسیله در منزل در نظر گرفته شده است. بدین معنا که برای قدم زنی، یا برای نرمش کردن و یا دویدن دیگر نیاز نیست بیرون خانه بروید. می توانید صدها مایل را بدون اینکه حتی پایتان را از خانه بیرون بگذارید طی کنید، حتی اگر هوا بد باشد یا بیرون از خانه سرمای یخبندانی وجود داشته باشد!

 

تردمیل وسیله ای ایمن و دارای امنیت است

ممکن است دویدن روی سطوح سخت و بتنی فشار زیادی به زانو و مفاصل شما بیاورد. به علاوه هنگامیکه سنگین گام برمی دارید، آسیب بدی به پایتان وارد شود. اما در صورت استفاده از تردمیل، ریسک جراحت به خاطر ویژگی های ایمن و سطوح مناسبی که برای دویدن روی این وسیله در نظر گرفته شده کاهش پیدا می کند. یونیت های پیشرفته تر این وسیله دارای امکان جذب شوک و سیستم های ضربه گیری هستند که از اثر ضربه روی زانو و کمرتان کم می کند. به علاوه با وجود دارا بودن ویژگیهای ایمنی دیگری مانند میله های محافظت خیالتان از امنیت تان هم راحت است. این نکته را در نظر داشته باشید که خرید تردمیل صرفا به تناسب اندام و شوق و ذوق ناشی از این مسئله ختم نمی شود. بلکه تردمیل وسیله ای است که عملا با استفاده از آن خود و خانواده تان می توانید درمحل زندگی خود نیازهای سلامتتان را هم برطرف کنید.

 

منبع مقاله :

http://www.treadmilltips.com/buy-treadmills.html#axzz4aqKkcmMN

برچسب ها: تردمیل