انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 مزیت تبلیغات آنلاین

نویسنده: روح اله عبدالهی 1395/12/22 1839
10 مزیت تبلیغات آنلاین

بازاریابی نیروی حیاتی هر کسب و کار است. در عصر دیجیتال کنونی میزان افزایش فروش ها و درآمدها به توانایی استفاده موفق از تکنولوژی های بازاریابی موجود بستگی دارد. روش های متعددی برای انتقال پیام های بازاریابی وجود دارد، شما نباید ارزش تبلیغات تصویری آنلاین را دست کم بگیرید. این نوع تبلیغات می تواند از طریق ایجاد یک متن جذاب بصری در کنار تصاویر گرافیکی، انیمیشین و ویدئو، به فروش محصول یا خدمات شما کمک کند.

قرارگیری استراتژیک مکان نمایش بنرهای تبلیغات بسیار مهم است. قرار دادن این تبلیغات در سایت هایی که از مشتریان گسترده ای برای بازار هدف شما برخوردار هستند می تواند این تبلیغات را مناسب، اختصاصی و بهنگام کند. این کار به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق کمک می کند و می تواند شانس مورد توجه قرار گرفتن، کلیک شدن و خریداری شدن این تبلیغات توسط اهداف شما را افزایش دهد. آیا هنوز هم نسبت به استفاده از بنرهای تبلیغاتی در کمپین بازاریابی خود شک دارید؟


در ادامه به 10 ویژگی این نوع تبلیغات اشاره می کنیم:

 

 1- دایره برند سازی شما را کامل می شود.

نمایش تبلیغات آنلاین در واقع جایگزین روش های سنتی تبلیغات نمی شود، بلکه دایره برند سازی آن را تکمیل می کند. اینترنت با داشتن میلیاردها کاربر در سراسر جهان دارای پتانسیل های عظیمی برای ایجاد فرصت های جدید در زمینه رشد و توسعه مشاغل است. تبلیغات سه رسانه ای -- رسانه های کاغذی، تلویزیون و رادیو - دیگر قادر نیستند به تنهایی به تمام بازارها دست یابند، به ویژه در هنگام برند سازی.

شما باید تبلیغات سه رسانه ای را با تبلیغات اینترنتی کامل کنید تا بتوانید از بازار قدرتمند اینترنت بهره مند شوید.

2- از قراردادهای طولانی مدت پر هزینه جلوگیری می شود.

تبلیغات می تواند برای شما هزینه زیادی داشته باشد. این هزینه حتی می تواند افزایش یابد، در برخی مواقع، شما با این که قصد دارید تبلیغات کوتاه مدت انجام دهید -- مانند، کمپین های سیاسی، اطلاع رسانی یک رویداد یا فروش های آتی -- اما مجبور هستید یک قرارداد تبلیغاتی طولانی مدت امضا کنید. شکل و اندازه نمایش تبلیغات اینترنتی می تواند به میزان دلخواه شما باشد. این تبلیغات کم هزینه تر است و همچنین به شما فرصت می دهد تا کمپین خود را بر اساس اجرای تبلیغات کنترل کنید و تغییرات لازم را انجام دهید.


3-به دست آوردن بازار از طریق بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد.

آیا شما خواهان فرصت مجددی هستید تا شانس دوم یا سوم خود را برای به دست آوردن یک بازار هدف امتحان کنید؟ ممکن است یک بار دیدن بنر تبلیغاتی شما توجه بازار هدف را به سمت آن جلب نکند. نمایش تبلیغات از طریق بازاریابی مجدد روش بسیار خوبی برای یادآوری محصول یا خدمات شما است، به طوری که راه حلی برای نیاز یا مشکل آن ها ارائه می کند. شاید بازدید دوم برای تغییر نظر آنها ضروری باشد.


4- مهم و تاثیرگذار به نظر می رسید و جلب اعتماد می کنید.

شما خواهان اعتماد بازار هدف به برند خود هستید. این اتفاق وقتی روی می دهد که آنها مزایای کافی را بدست بیاورند و رساندن خواسته های شما به برند آنها لطمه وارد نکند. یک بازیگر مهم بودن به معنای اعتبار و اعتماد است، در بازاریابی آنلاین این دو خصوصیت به آسانی بدست نمی آیند.


5-بهره مند شدن از " هدف گذاری جغرافیایی.

" نمایش تبلیغات این توانایی را به شما می دهد تا اختصاصی سازی تبلیغات آنلاین را به صورت خلاقانه کنترل کنید، به طوری که شما می توانید بازار خود را از طریق موقعیت جغرافیایی به طور موثر هدف گذاری کنید. اگر شما در منطقه خود در زمینه تهیه و پخش پیتزا فعالیت می کنید، بهتر است چگونگی انجام این کار را از طریق نصب یک بنر تبلیغاتی دارای یک شماره تلفن برای سفارش برای بازار محلی اطلاع رسانی کنید.


 6- با دانستن علاقه مندی های بازار هدف خود نظر آنها را جلب کنید.

اگر از ویژگی های جمعیتی بازار هدف خود آگاهی دارید، پس باید علایق و خواسته ها و موارد جذب کننده آنها را بشناسید. از این شناخت برای طراحی بنر تبلیغاتی خود برای وسوسه کردن و جلب توجه آنها استفاده کنید. برای مثال، اهداف جوان تر به طور طبیعی به شبکه های اجتماعی و شخصیت های مشهور علاقه مند هستند، در حالی که جوانان حرفه ای به موضوعات خاصی مانند سلامتی، خانواده و تجارت علاقه مند هستند.


7- تبلیغات را در سایت های مناسب به نمایش بگذارید.

دانش شما نسبت به علایق مشتریان عادی خود می تواند شما را به سمت اطلاع از وب سایت هایی که آنها معمولاً بازدید می کنند یا محتوایی که مطالعه می کنند هدایت کند. نمایش بنرهای تبلیغاتی در کنار یک محتوای مناسب می تواند احتمال مورد توجه واقع شدن و کلیک گرفتن را افزایش دهد. هیچ چیز دلسرد کننده تر از این نیست که در کمپین هایی هزینه کنید که هیچ گونه جلب توجهی ایجاد نکنند. قرار دادن تبلیغات در سایت هایی که توسط بازار هدف بازدید نمی شوند یک کار بیهوده و تلف کننده هزینه است.


8- در امتیاز دادن خود از شفافیت کامل استفاده کنید.

داشتن توانایی پیگیری و بازخورد گرفتن از تبلیغات بسیار مهم است. پیگیری اشکال دیگر تبلیغات می تواند دشوار باشد، استفاده از تبلیغات تصویری شما را قادر می کند تا آپدیت های هفتگی حتی روزانه انجام دهید. این نوع از اطلاعات به شما می گوید که آیا تبلیغات یا تلاش بازاریابی شما موفق پیش می رود یا این که به تغییر نیاز دارد. گزارش های بازخورد می تواند شما را به سمت استراتژی های بهتر و بازاریابی موفق تر هدایت کند.


9-از تست A/B (آزمایش انتخاب از بین دو طرح) استفاده کنید.

یک استراتژی بهتر از چه چیزی تشکیل شده است؟ برخی اوقات پاسخ به این پرسش حتی در مواقع وجود درک مناسب از بازار نیز سخت است. به همین دلیل است که کنترل داشتن بر تبلیغات لازم است. شما می توانید یک طرح را تست کنید و در صورت مطابق نبودن بازخورد آن با انتظارات شما آن را تغییر دهید. اگرچه در بسیاری از موارد این نوع تبلیغات به صورت بیلبوردهای بزرگ است، اما پایین آوردن آن برای اعمال تغییرات چندان سخت و پرهزینه نیست.


10-از هزینه پایین تر بازاریابی بهره مند می شوید.

نمایش تبلیغات آنلاین به هیچ وجه گران نیست. تبلیغات سه رسانه ای و استفاده از بیلبوردها معمولاً هزینه بیشتری دارند. در واقع، این نوع تبلیغات شرایط را برای کارآفرینان کوچک و دارای منابع محدود مناسب سازی می کند. با وجود میلیاردها کاربر اینترنتی، شما می توانید فقط با چند دلار به کاربران هدف بسیاری دست پیدا کنید.


کمپین های نمایش تبلیغات آنلاین استراتژی های بسیار خوبی هستند که می توانند میزان دیده شدن محصول و برند شما را افزایش دهند. این یک روش کارآمد است که می تواند به شما در سازگار شدن با نیازهای زمانه و شکل دادن یک طرح و استراتژی بازاریابی کمک کند.

 

برچسب ها: بازاریابی