انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

13 ایده الهام بخش برای رنگ دفتر کار خانگی

نویسنده: روح اله عبدالهی 1396/01/09 4681
13 ایده الهام بخش برای رنگ دفتر کار خانگی

فرقی نمی کند که شما از دفتر کار خانگی خود برای کار آزاد، دورکاری یا فقط برای پرداخت قبوض خانه استفاده کنید، ایجاد محیطی جذاب و مبتکرانه برای آن یک ضرورت است.

اگر شما هم مثل من هستید، پس دفتر کار خانه شما نیز در فضای دکوراسیون خانه نادیده گرفته شده است. من عادت دارم تا دفتر کارم را ساده نگه دارم زیرا تمرکز خود را بر روی اجرای سبک های مختلف در اتاق نشیمن، اتاق خواب اصلی و جاهای دیگر قرار داده ام – دلیل آن این است که من از میهمانان خود در این اتاق ها پذیرایی می کنم و بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می کنم. از وقتی که من زمان بیشتری را برای جذاب تر و راحت تر کردن دفتر کار خود اختصاص داده ام، اوقات بیشتری را در آن می گذرانم. و حدس می زنید چه تغییری ایجاد شده است؟ من اکنون بیشتر کار می کنم.

یکی از آسان ترین و مقرون به صرفه ترین روش های ارتقاء و بهبود دفتر کار رنگ زدن آن است. با وجود طرح های رنگ متعدد موجود در بازار من می خواهم تا چند نمونه مورد پسند خودم را بررسی کنم و توضیحاتی به شما ارائه کنم در این زمینه که این رنگ ها چگونه می توانند فضای دفتر کار خانگی شما را از نظر ساختار و سبک بهبود بخشند.

خاکستری تیره شگفت انگیز

رنگ خاکستری سیر می تواند اوضاع را تغییر دهد. من مطمئن هستم که شما هم در این چند سال اخیر متوجه میزان محبوبیت رنگ خاکستری برای دکوراسیون و رنگ خانه شده اید، که دلیل آن نیز مشخص است. این رنگ، جدید و مدرن بوده و به خوبی تقریباً با تمام رنگ ها و اکثر سازه های چوبی هماهنگ است.

رنگ های خاکستری توانایی برانگیختن احساس امنیت، اعتماد، تیزهوشی و نظم را دارند – که احساسات بسیار خوبی برای یک دفتر کار خانگی محسوب می شوند.

ویژگی دیگر رنگ های خاکستری این است که نوار چوبی دور کف اتاق را نیز رنگ می کنند که به حس مدرن و تمیز بودن اتاق می افزاید. برای داشتن این نما می توانید از رنگ Stone’s Throw 28-18  استفاده کنید، شما می توانید رنگ های خاکستری خوش رنگ مشابه آن را در فروشگاه رنگ محله خود نیز پیدا کنید.

سبز روشن دوست داشتنی

آیا می دانید دیوار رنگ شده با این رنگ سبز دوست داشتنی چقدر لطیف و تمیز است؟ این رنگ سبز مایل به آبی لطیف یک احساس مینی مالیستی (حس سادگی) ایجاد می کند، در حالی که اتاق نیز غرق در این رنگ نمی شود. این یک رنگ کامل برای الهام گرفتن و احساس تازگی است، این ویژگی، شاخصه اصلی رنگ های سبز است.

با رنگ کردن تنها یک دیوار و سفید گذاشتن دیوارها و کابینت های مجاور، امکان طراحی اتاق با یک پالت خنثی زیبا فرآهم می شود. از نظر ما رنگ Easy Green رنگ مناسبی است.

سرخ صورتی شیک

این فضای کاری من را با نشاط می کند. چه دختر شیکی! آیا نمی خواهی از این فضا برای نوشتن، مطالعه استفاده کنی و یا سریع و بدون زحمت زیاد عالی به نظر برسی؟ چیزی که باعث می شود رنگ این اتاق کار شبیه رنگ اتاق خواب یک دختر کوچک به نظر نرسد، هاله های خاکی رنگ آن است – من احساس می کنم که غروب آفتاب آریزونا را بر روی این دیوار تماشا می کنم.

در هنگام استفاده از این رنگ برای رنگ آمیزی اتاق کار بهتر است یک پالت رنگ خنثی -- سفید، چوبی روشن، سیاه -- را انتخاب کنیم.

برای داشتن این رنگ زیبا می توانید از رنگ Georgia Pink استفاده کنید.

آبی دریا در دو رنگ مایه

این رنگ مینی مالیستی و نیز دوگانگی رنگ دیوار، بدون ایجاد شلوغی، جلب توجه بصری زیادی ایجاد می کند. دیوارهای دو رنگ این قابلیت را دارند تا در اتاق حس بلندی و مرتفع بودن ایجاد کنند و خطوط موجود نیز می توانند باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای اتاق کار شوند. این گونه طراحی برای دفتر کار به شدت بر روی چوب طبیعی و عناصر صنعتی متمرکز است، اما همچنین اگر بقیه پالت رنگی نیز طبیعی نگه داشته شوند، طراحی آن با فلزات نیز نمای خوبی خواهد داشت

رنگ های آبی در این جلوه از رنگ امواجی از آرامش، سکوت و برتری را ساطع می کنند.

برای داشتن این رنگ زیبا برای دفتر کار خانگی می توان از رنگ Tasmanian Sea استفاده کرد.

خاکستری - بژ زیبا

خاکستری مایل به بژ یک واژه نسبتاً جدید برای توصیف ترکیب دوست داشتنی دو رنگ خاکستری و بژ است. این رنگ گرمای لذت بخشی دارد، اما از رنگ بژ سنتی بسیار مدرن تر است. دلیل دیگری که من عاشق این رنگ هستم سادگی آن است. آن تقریباً با هر چیزی هماهنگ می شود. آن می تواند شیک، رومانتیک، مدرن و مینی مالیستی طراحی شود. این ترکیب زیباترین رنگ خنثی ای است که من تاکنون دیده ام.

اگر می خواهید تا دکور دفتر کار خود را در یک سال به طور کامل تغییر دهید می توانید از این ترکیب استفاده کنید که یک ترکیب همه کاره است.

این رنگStone نامیده می شود. من به شدت توصیه می کنم که از یک رنگ نهایی مات برای تاکید بر زیبایی این رنگ استفاده کنید.

زرد قدیمی جلب توجه کننده

من مدتی قبل مجبور شدم تا از این رنگ محبوب قدیمی برای دفتر کار خود استفاده کنم، در این رنگ نشاط و سرزندگی زیادی وجود دارد. استفاده از این رنگ زرد موزی خیره کننده برای روشن کردن محیط دفتر کار خانگی خود نبوغ و هوشمندی ما را نشان می دهد. این رنگ برای مکانی که در اتاق نادیده گرفته شده جاذبه بصری ایجاد می کند. نمای آن همراه با رنگ های خنثی شگفت انگیز است، اما همچنین می تواند با چند رنگ محبوب دیگر مانند آبی مایل به سبز یا قرمز روشن به کار رود.

رنگ زرد به عنوان رنگی قوی، شاد و خلاقانه شناخته می شود. شما می توانید رنگ Illuminate Me را انتخاب کنید. من به شما توصیه می کنم از یک آستر زیرکار خوب استفاده کنید که با رنگ زرد متناسب باشد تا بتوانید چیزی را که مورد نظرتان است را بدست بیاورید.

استفاده مختصر از این رنگ راز لطیف و شاداب نگه داشتن اتاق کار است.

رویای آبی مایل به سبز تند

این آبی مایل به سبز خوشرنگ، براق و تند، رنگی است که رویاها از آن ساخته می شوند. این دفتر کار خانگی به نظر من بسیار لوکس می رسد. این رنگ خوش رنگ به همراه رنگ های سیاه و سفید و قسمت های نارنجی بسیار امروزی بوده اما به نوعی مربوط به زمان خاصی نیستند. اگر شما آراستگی و زیبایی مدرن را می پسندید، این نما بهترین گزینه است.

این رنگ مطمئن، دلگرم کننده و مثبت است. اگر به دنبال دستیابی به این رنگ هستید من رنگ Gentleman’s Gray High Gloss  را گزینه مناسبی می دانم.

نوار سفید و کرمی

اگر به دنبال آراستگی ساده و سنتی هستید، این پالت می تواند همان رنگ مورد نظر شما باشد. هر دختری خوش شانس است اگر این رنگ دفتر کار او باشد.

داشتن یک دیوار راه راه سفید و کرم آسان است، اما تاثیر بزرگی بر روی یک اتاق کوچک می گذارد.

این سبک و رنگ ساده اما تاثیر گذار به خوبی با هر چیزی هماهنگ می شود، اما به نظر من با دکور مدرن و معاصر خانه های روستایی بهترین ترکیب را ایجاد می کند.

اگر شما می خواهید بر عامل کاری بودن محیط تاکید بیشتری داشته باشید می توانید از یک رنگ دارای کمی درخشندگی استفاده کنید. دفتر کار شما حسادت تمام دوستان شما را برمی انگیزد. پیشنهاد ما برای این نما رنگ Kestrel White است.

آبی روشن مدرن میانه قرن بیستم

اگر شما علاقه خاصی به زیبایی میانه قرن بیستمی دارید، مطمئناً این رنگ آبی روشن به روز شده بر روی دیوارهای دفتر کار خود را دوست خواهید داشت. آبی روشن به خاطر امواج براق، پر طراوت و نشاط آفرین خود شناخته می شود.

نمای این رنگ برای دفتر کار خانگی به همراه چوب ساج و گردو شگفت انگیز است. این رنگ می تواند به همراه رنگ های خنثی یا رنگ های روشن دیگر به کار رود.

رنگ Twilight Blue  این تاثیرگذاری را ایجاد می کند.

خاکستری روشن لطیف

شما می دانید که قبلاً به یک رنگ خاکستری در این مجموعه اشاره کردم، اما این بار این رنگ خاکستری بسیار لطیف تر است. تصور من از این رنگ، ابرهای بعد از یک طوفان پاییزی است.

این پالت رنگ با سایه های خنثی و تکفام بهترین تناسب را دارد. رنگ های سفید، خاکستری روشن تر و تیره تر و سیاه همگی بر زیبایی حقیقی این رنگ خاکستری می افزایند.

این جلوه رنگ احساس منطق، فروتنی و کارآیی را برمی انگیزاند. رنگ Iced Cube Silver  می تواند این جلوه زیبا را در دفتر کار خانه ایجاد کند.

خانه رعیتی روشن و دلباز

استفاده از حاشیه ها و باندهای افقی زیبا در بالا و پایین دیوار دفتر کار خانگی تجربه فضای گسترده تری را ایجاد خواهد کرد. ترکیب رنگ های متضاد برای کسی که علاقه مند به دفتر کار خانگی خود می باشد عالی است، کسی که می خواهد از منطقه امن و راحت خود خارج شود اما رابطه خود با سبک سنتی آن را از دست ندهد.

ما عاشق ترکیب رنگ مرجانی (سرخ مایل به زرد) با خاکستری مایل به قهوه ای هستیم، اما می بینیم که این رنگ با بسیاری از زوج های رنگی دیگر تناسب دارد – از جمله، خاکستری و سبز فسفری، کرمی و سرمه ای، مسی و زغالی.

گروه های رنگ برای دفتر کار خانگی

اگر به دنبال رنگ های هماهنگ با همدیگر هستید، می توانید آنها را در پالت رنگ Monday Color  پیدا کنید.

می توانید مربع های رنگی بزرگ را برای رنگ اصلی و هرکدام یا تمام رنگ های تاکیدی و جلب توجه کننده را برای ارتباط دادن آنها به یکدیگر انتخاب کنید. چیزی که شما ممکن است بخواهید امتحان کنید، استفاده از رنگ های براق و مات برای ایجاد جذابیت بصری است.

این رنگ های خنثی، آرام بخش و ملایم هستند و می توانند به خوبی با اسباب و اثاثیه مدرن، روستایی یا سنتی هماهنگ شوند.

دیوار بدون رنگ، دیوار چوبی

اگر رنگ را نمی پسندید اما می خواهید در دفتر کار خانه خود جذابیت ایجاد کنید، می توانید نمای الوار چوبی را در نظر بگیرید، که با عنوان Shiplap یا تخته های چوبی همپوشاننده شناخته می شوند.

به لطف شرکت هایی مانند Stikwood، رسیدن به این نمای زیبای روستایی ساده تر از قبل شده است – این شرکت الوار آماده نصب تولید می کند به طوری که بسیار واقعی به نظر می رسند اما فقط در خانه های محدودی قابل نصب هستند.

با وجود رنگ ها و طرح های گوناگون و نمونه هایی که به طور مستقیم به درب خانه شما ارسال می شوند، شما مطمئن می شوید که انتخاب شما می تواند دفتر کار خانه شما را یک سطح بالاتر ببرد.

نقش های دیواری چند وجهی

نظر شما درباره ایجاد یک نقش بر روی دیوار دفتر کار خانگی خود چیست؟ این طرح می تواند از طریق نقش های پیش ساخته در برش های به اندازه دیوار شما یا رنگ آمیزی با رنگ های متناسب حاصل شود.

این نما واقعاً برای من الهام بخش بود. من عاشق رنگ های آبی سربی تکفام هستم. این رنگ ها ساده و زیبا هستند. شما با این روش می توانید دفتر کار خانگی خود را به طور کامل دگرگون کنید.

اگر تصمیم دارید تا از طریق رنگ آمیزی این نقش ها را ایجاد کنید، توصیه می کنیم از رنگ های Westelm  استفاده کنید.

من امیدوارم که ایده های رنگی مورد علاقه ما برای دفتر کار خانگی برای شما الهام بخش بوده باشند. ما دوست داریم تا نمای نهایی دفتر کار خانگی شما را مشاهده کنیم.

 

برچسب ها: رنگ دیوار