انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین هدفون های زیر 100 دلار

نویسنده: محسن زارع 1396/01/15 1526
بهترین هدفون های زیر 100 دلار

این روزها خیلی آسان است که هدفون های با قیمت کم را با در رنگ ها و شکل های پیدا کرد. اما چیزی که ما در این لیست نشان می دهیم بهترین هدفون های کمتر از 100 دلار هستند که علاوه بر قیمت صدای خیلی خوبی هم دارند.

زمانی تفاوت بین هدفون ها را حس می کنیم که میخواهیم یک آهنگ از یک گروه راک معروف را گوش بدهیم و آن را با ایربادهای متوسط فابریک گوشی مان و یا هدفون های استریویی که خودمان خریده ایم می شنویم اینجاست که تفاوت ها حس می شود.

هدفون هایی که در اینجا می آوریم بهترین هدفون بر اساس رتبه بندی ما نیستند ولی دارای قیمت های خیلی مناسبی هستند که کمترین آنها 20 دلار و بالاترین آنها 80 دلار می باشد.


1. هدفون RP-TCM125 پاناسونیک

بهترین هدفون های زیر 100 دلار کدامند؟


آیا می توانید با پرداخت 20 دلار برای هدفون نیز صدای خوبی را گوش بدهید؟ بله شما می توانید با خرید این هدفون پاناسونیک این کار را انجام دهید قیمت این هدفون در خرید آنلاین به کمتر از این هم می رسد. این محصول دارای سه جفت گوشی هدفون می باشد که به شما کمک می کند بهترین آن را انتخاب کنید.

این هدفون ها شامل میکروفون برای پاسخگویی به تماس ها و دکمه هایی برای تنظیم صدا در زمانی است که به موسیقی گوش می دهید. اما باید بدانید شاید این دکمه ها در برخی گوشی های موبایل کار نکند.

این را هم باید در نظر داشته باشید که این هدفون دارای سه ماه وارانتی می باشد.  هدفون های سین هیسر CX 215 نیز در همین رنج قیمت صدای خوبی دارد و دارای دو سال وارانتی می باشد.

2. هدفون Scosche SportClip 3

بهترین هدفون های زیر 100 دلار کدامند؟

این هدفون دارای طراحی خیلی خوبی است و 30 دلار قیمت دارد. گوشی های این هدفون با توجه به شکلی که دارد به خوبی در گوش قرار می گیرد و در زمانی که شما در حال ورزش هستید و باید خم راست شوید مشکلی ایجاد نمی کند و گوشی ها از گوش نمی افتد. این هدفون هم مثل هدفون پاناسونیکی که در بالا اشاره کردیم، دارای کیسه ای است که اجازه نمی دهد سیم های هدفون در زمانی که آن را در جیب یا کوله پشتی مان می گذاریم و استفاده نمی کنیم، به هم بپیچد.


3. هدفون Motorola Moto Surround

بهترین هدفون های زیر 100 دلار کدامند؟

 اگر به دنبال یک هدفون وایرلس می گردید، این مدل 40 دلاری موتورولا که دارای بلوتوث هست برایتان مناسب است. ویژگی این هدفون این است که به نحوی طراحی شده که دور گردن شما قرار می گیرد. وقتی که از آن استفاده نمی کنید، گوشی ها بنا بر خاصیت مغناطیسی که دارند به بدنه می چسبند. این هدفون دارای دکمه هایی برای تعویض آهنگ و تنظیم صدا  می باشد. قبل از اینکه این مدل را انتخاب کنید، باید در آن را با گوشی خودتان امتحان کنید در تستی که ما انجام دادیم این هدفون در گوشی های اندروید خیلی بهتر از گوشی های اپل جواب داد.

4. هدفون Skullcandy Grind Wireless

بهترین هدفون های زیر 100 دلار کدامند؟

 شما می توانید با پرداخت 200 تا 300 دلار یک هدفون وایرلس خانگی که صدای خوبی هم داشته باشد تهیه کنید، اما این مدلی که در اینجا پیشنهاد می دهیم حدود 60 دلار قیمت دارد. این هدفون به خاطر طراحی بسته ای که دارد کاملا گوش را نمی پوشاند و کسی که از این نوع هدفون استفاده می کند می تواند صدای زنگ در و یا صدای تلفن را بفهمد.  اما باید توجه داشت این ویژگی همچنین باعث می شود کسی که علاقه ای هم به شنیدن موسیقی توسط شما ندارد، سهوا با توجه به این طراحی، آهنگی که شما گوش می کنید را می شنود.

5. هدفون  Phiaton BT 100 NC

بهترین هدفون های زیر 100 دلار کدامند؟


این هدفون برای کسانی که مسافرت کاری انجام می دهند مناسب است، این مدل هدفون 60 دلار قیمت دارد و دارای ویژگی وایرلس می باشد و رضایت خاطر کاربر آن را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این کیفیت صدای خیلی خوبی هم دارد و با فناوری نویزگیری که دارد صداهای بیرونی از قبیل صدای خلبان و مهماندار هم به گوش شخص نمی رسد. با توجه به اتصال بلوتوث این هدفون، ترسی از گیر کردن سیم هدفون از کوله پشتی، کمربند ندارید مخصوصا در مسیرهای هوایی که هواپیما در حالت صعود و فرود قرار می گیرد. شما به راحتی نگهدارنده را بر گردن خود قرار می دهید و گوشی را در گوشتان قرار می دهید و سپس هدفون را به گوشی موبایل هوشمند یا اسمارت فونتان متصل می کنید و سپس موسیقی را پخش می کنید.


6. هدفون  Grado Prestige SR60e

بهترین هدفون های زیر 100 دلار کدامند؟

اگر به موسیقی قدیمی راک علاقه دارید، این هدفون 80 دلاری برای شما مناسب است. این هدفون دارای ظاهری استودیو و متعلق به شرکت گرادو می باشد. مدل مشابه این را بخواهید پیدا کنید حدود 300 دلار قیمت دارد. این هدفون دارای سیم 80 اینچی می باشد که به شما این امکان را می دهد وقتی که به موسیقی گوش می دهید به راحتی حرکات ورزشی و یا موزون را انجام دهید. و با توجه به طراحی فضای باز آن این امکان را خواهید داشت که به صداهای پیرامون خود نیز گوش بدهید.