انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین صندلی های اداری زیر 200 دلار

نویسنده: محسن زارع 1396/01/16 1870
بهترین صندلی های اداری زیر 200 دلار

در عصر مدرنی که ما زندگی می کنیم، کارمندان اداری به طور میانگین 10 ساعت را به صورت نشسته کار می کنند، یا طرح می نویسند، یا تلفن جواب می دهند و یا به ایمیل های خود جواب می دهند. همچنین افراد زیادی هستند که در خانه شان مدت زمان زیادی را بر روی صندلی اداری می نشینند.

مطالعات نشان می دهد که اقتصاد جهانی به سمت کارهای فکری و کامپیوتری رفته است و تعداد کسانی که در طول روز بر روی صندلی می نشینند و کار می کنند به طور مستمر در حال افزایش است. شما ممکن است همین الان که این مقاله را می خوانید بر روی صندلی تان نشسته باشید. مشخص است که روی صندلی نشستن برای مدت زمان زیاد برای سلامت شما خوب نیست و این غیرعقلانی است که برای ساعت های زیاد در روزمره کار کنیم.


در ادامه متوجه می شویم که نشستن بخش بزرگی از زندگی ما را تشکیل داده و صندلی های اداری مسئله مهمی برای اکثر افراد است. اگرچه این مسئله چیز کوچکی به نظر می رسد اما این چیزی است که بیشتر افراد حرفه ای و کارآفرینان باید به دلایل زیادی راجع به آن فکر کنند.


صندلی بهتر، سلامت بیشتر

ابتدا باید بگوییم که صندلی که خوب طراحی شده باشد برای بدن ما بهتر است. اگرچه می توان با خرید صندلی ارزان تر و کیفیت پایین تر در پولمان صرفه جویی کنیم، اما این مسائل زیادی را در پی دارد از درد شانه ها و گردن گرفته تا کمردرد که معمولا به این دلیل اتفاق می افتد.

انتخاب یک محصول با کیفیت برای سلامت شما ضروری است ولی این تنها چیزی نیست که باید آنرا در نظر بگیریم. در محیط حرفه ای، حفظ ظاهر اهمیت زیادی دارد. شما فقط یک شانس دارید تا خودتان را در اولین برخورد بهتر از دیگران بشناسانید.

اگر شما از کسی مصاحبه بگیرید که می خواهد در شرکت شما کار کند، او حتما به نشانه های محیط کاری توجه خواهد کرد. اگر ظاهر دفتر شما از نظر اسباب و اثاثیه مناسب نباشد و پایین تر از متوسط باشد این وضعیت ظاهر خوبی را به بازدید کننده نمی رساند و حتی می تواند محیط را بچگانه و غیرحرفه ای نشان بدهد.

علاوه بر این مزایای ظاهری انتخاب یک صندلی اداری باکیفیت، می تواند آسودگی محیط کار را نیز القا کند. وقتی شما احساس راحتی می کنید که تصور و خلاقیتتان در اتاق مناسب باشد و آن محیط به شما ایده های جدید و نوآورانه بدهد.

اینکه به خاطر ناراحتی فیزیکی ناشی از صندلی های بی کیفیت به شما احساس گیجی دست بدهد باعث زیان به ارائه بهترین کار از جانب شما می شود. آسودگی  و راحتی باعث بهتر شدن تمرکز شما می شود و بهره وری شما به افق های بالاتری حرکت می کند.


زیبایی ارگونومی

ارگونومیک، که مهندسی انسانی نیز نامیده می شود علم طراحی ملزومات انسانی، خصوصا در محیط های کاری است. این مطالعه بدین منظور صورت می گیرد که ناراحتی و خستگی شخص را کاهش دهد و بهره وری را افزایش دهد.

به عبارت دیگر صندلی که به صورت ارگونومیک طراحی می شود راحت و دارای کیفیت بالاست. بدیهی است که این ملاحظات مهم است اما برخی افراد ممکن است هنوز به این فکر کنند که اگر بتوانند دستشان را روی میز بگذارند و صندلی شان دارای ارتفاع مناسبی برای این کار باشد کافی است و صندلی که این ویژگی ها را دارد مناسب است. اما نکته ضروری که باید بدان توجه کرد این است که صندلی که بتواند کمر را در حالت مناسبی نگه دارد برای سلامتی مهم تر از کار و نشستن است.

یک صندلی باکیفیت کمر و لگن را در حالت مناسبی قرار می دهد و این کار از آسیب به این نواحی جلوگیری می کند و به ماهیچه های پشت فشاری وارد نمی کند. متاسفانه، هر صندلی ای این ویژگی ها را ندارد و افراد زیادی بیشتر روزهایشان را به طور نشسته بر روی صندلی های بی کیفیت می گذرانند پس بدیهی است که این افراد کمر درد داشته باشند. زمان زیادی که شما پشت یک صندلی نامناسب قرار میگیرید، باعث کمر درد شما می شود. و این کمردرد  تنها ناشی از بیرون افتادگی دیسک ها نیست و انواع کمربند را در بر میگیرد.

یک صندلی با کیفیت حالت نشستن مناسبی را برای شما فراهم میکند که این حالت موجب می شود که ستون فقرات در حالت مناسبی قرار بگیرد، تحمل نشستن را افزایش دهد و باعث تمرکز بهتر می شود و در کل راحتی و آسودگی را برای شما فراهم می کند. حالت نشستن نامناسب باعث سردرد و خستگی می شود و علاوه بر اینها باعث بروز مشکلاتی در شانه، گردن و کمر شما می شود.

ما در پایان این مقاله نکاتی را در مورد حالت های مناسب نشستن را می آوریم اما در قدم اول ویژگی های یک صندلی خوب را معرفی می کنیم. هیچ کمبودی در تعداد شرکت هایی که در زمینه اسباب و اثاثیه اداری فعالیت می کنند وجود ندارد و مشتریان می توانند به طور پیوسته فناوری و اطلاعات جدیدی را در محصولاتشان به کار بگیرند تا بتوانند در حالت رقابتی و مناسب قرار گیرند.


برای خرید یک صندلی اداری به چه مواردی توجه کنیم؟

  •     به راحتی اسمبل شود: هیچ کس نمی خواهد زمان زیادی را برای اسمبل کردن یک وسیله صرف کند و یا این زمان را ندارد. یک محصول ایده آل این است که دارای ابزاری باشد که شما بتوانید آنرا روی هم سوار کنید ( و یا تنها دارای ابزارهای اضافی خیلی کمی باشد) و بتوان آنرا به آسانی روی هم سواد کرد حتی برای کسانی که قبلا هیچ صندلی را اسمبل نکرده اند مناسب باشد.
  •     حمایت ارگونومیک: به طور ایده آل صندلی جدید اداری تان باید به طور خاص برای نگهداری شما در حالت مناسب، سالم و راحت طراحی شده باشد. این امر نیاز دارد که بتواند لگن و کمر را در حالت مناسبی قرار دهد. برخی کاربران می خواهند که صندلی شان این امکان را به آنها بدهد که بازوهایشان را برای راحتی بیشتر روی میز قرار دهند. بنابراین اگر شما هم اینچنین چیزی را مدنظر قرار دارید باید به این ویژگی توجه کنید.
  •     دارای یک ظاهر لوکس و تجملی باشد: این مقاله به دنبال این است که یک محصول عالی را معرفی کند که نشکند ولی شما نیز می خواهید علاوه بر این ویژگی صندلی ارزان به نظر نرسد. یک وسیله ای که برای میز اداری یا کامپیوترتان در نظر می گیرید باید جذاب و حرفه ای به نظر برسد. این کار نه تنها یک پیام بهتری را به کسانی که صندلی را می بینند منتقل می کند بلکه به شما در زمانی که مشغول کار هستید کمک می کند که وضعیت ذهنی تان بهره ور و حرفه ای باشد.
  •     قابلیت تنظیمی بالایی داشته باشد:  اندام هرکس دارای شکل و اندازه متفاوتی است و این به این معناست که قابلیت تنظیم یک ویژگی اساسی در انتخاب نوع صندلی اداری است. صندلی را انتخاب کنید که قابلیت بالاآمدن و پایین آمدن داشته باشد. همچنین باید به ویژگی خم شدن صندلی نیز توجه کرد تا در زمانیکه بخواهید در بین ساعت های کاری استراحت کنید، این کار را به آسانی انجام دهید.


در اینجا لیستی از بهترین صندلی های اداری زیر 200 دلار را می آوریم و این لیست را بر اساس ارزش، راحتی و کیفیت تمام اینها در یک پکیج ارائه می کنیم.

مدل و کمپانی این صندلی ها به صورت زیر می باشد که هر کدام را جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد"

    LexMod Articulate Black Mesh Office Chair
    Alera Neratoli Mid-Back Swivel/Tilt Chair
    VIVA OFFICE Mid Back Chair
    Serta 43676 Bonded Leather Executive Chair
    BestOffice High-back Gaming Chair

1. صندلی LexMod Articulate Black Mesh Office Chair

بهترین صندلی های اداری زیر 200 دلار

 

لکس مد برندی است که حدود یک دهه قبل کار خود را آغاز کرده است و محصولات آن هم دارای معروفیت است و هم قیمت های آن نسبتا بالاست. در ابتدا به جای اینکه بر روی یک محصول متمرکز شود، رویکرد دورنی این شرکت این بوده که در تعداد محصولات کمی را مورد بررسی قرار دهد و آنها را کامل کند.

این رویکرد باعث پیشرفت این شرکت شده است و صندلی Articulated Black Mesh آنها بهترین انتخاب در لیست ما می باشد.

این صندلی دارای طراحی ارگونومیک بوده و دارای شکل درست و قائمه می باشد و دارای یک تکیه گاه فابریک راحت و مجلل است. سوراخ های پشت صندلی یک سطح دارای تنفسی را ایجاد می کند که به کمر شما این امکان را می دهد که در بهترین حالت قرار گیرد. عمق و ارتفاع این صندلی به راحتی قابل تنظیم است و دارای دسته های باداوم و محکمی است که می توان ارتفاع آن را متناسب با بهترین حالت قرار گیری شما تنظیم کرد.

این محصول دارای قفل تنظیمی برای شیب است که به شما این امکان را می دهد آنرا چنان که برایتان مناسب است کم و زیاد کنید. این صندلی دارای 5 چرخ دوطرفه است که می توان بدان وسیله در تمامی سطوحی که فرش پهن شده به آسانی حرکت کرد و وظایف کاری را به راحتی انجام داد.

سوار کردن این صندلی حداکثر 45 دقیقه زمان می برد و به وسیله دستورالعمل آن به راحتی امکان پذیر است. این صندلی دارای حمایت لگنی فوق العاده می باشد و با نشستن بر روی آن احساس راحتی خواهید کرد. این محصول دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

برای کسانی که می خواهند ساعت ها کار کنند و سلامت بدنشان برایشان اهمیت دارد این صندلی را به آنها پیشنهاد می کنیم. ویژگی تنظیمی این صندلی می تواند انتخاب خیلی خوبی برای کسانی باشد که مشکلات در ناحیه پشت و کمرشان دارند. این محصول به خوبی طراحی شده و جز جدیدترین محصولات این شرکت نیز می باشد.

2. صندلی Alera Neratoli Mid-Back Swivel/Tilt Chair

بهترین صندلی های اداری زیر 200 دلار

برند آلرا از نظر طراحی ارگونومیک، شکل و کارامدی در محصولاتشان معروف است. صندلی Neratoli Mid-Back Swivil/Tilt این شرکت انتخاب ما با توجه به حداقل ویژگی هاست.

این صندلی خیلی ساده است و به آسانی روی هم سوار می شود و سوار کردن آن 10 دقیقه زمان می برد. فرایند نصب این صندلی  شامل نصب پایه بر روی چرخ ها، نصب بدنه به پایه، و نصب صندلی بر روی بدنه می باشد.

هیچ ابزار اضافی برای صندلی نیاز نیست و صندلی به راحتی با توجه به جاهای پیچ آن در هم قرار می گیرد. سپس شما دو پیچ را بر روی هرکدام از دسته های صندلی نصب می کنید و این کار را زمانی انجام می دهید که بخواهید دستتان را بر روی آن بگذارید و برای استفاده از آن آماده شوید. این بی نهایت زیبا به نظر می رسد.

چرم مصنوعی این صندلی از نوع نرم است و واقعی به نظر می رسد و ظاهر این صندلی اداری را زیبا نشان می دهد. قاب، دستگیره و پایه این صندلی خیلی خوب ساخته شده و با استفاده از مواد مقاوم درست شده است. هرکس این صندلی را ببیند کم پیش می آید که بگوید قیمت آن زیر 200 دلار است.

نه تنها این صندلی خوب ساخته شده بلکه خیلی هم راحت است. برای کسانی که روزهای کاری زیادی را پشت کامپیوتر سر می کنند و می خواهند محیط کارشان ظاهر زیبایی داشته باشد این صندلی انتخاب خوبی است. این صندلی از لایه های بادوامی درست شده که اگر روزهای کاری زیادی را هم بر روی آن بگذارنید دوام خود را حفظ می کند. اگرچه لایه این صندلی باریک تر از دیگر صندلی هاست اما غلظت موادی که لایه با آن درست شده است، باعث عمر و دوام آن می شود.

شکل این صندلی با طراحی خانه ها و دفاتر مختلف متناسب است و خیلی بروز و زیبا به نظر می اید. همچنین به قدری شکیل است که با اتاق های ساخته شده از چوب کدر و دکورهای سنتی تر نیز جور در می آید. وقتی ابتدا صندلی را از کارتنش خارج می کنید باید توجه داشته باشید که کشش و خمیدگی آن کمی سفت انجام می شود و شما باید قبل از اینکه بخواهید شیب مناسب خود را تنظیم کنید؛ دسته تنظیم آن را فشار دهید.

علاوه بر این این صندلی برای استفاده بهتر قابلیت تنظیمی نیز دارد. می توان تنظیمات آن را برای خود سفارشی کنیم و شیب و ارتفاع آن را متناسب با وضعیت بدن خودمان از نظر تعادل آن را تنظیم کنیم.

3. صندلی VIVA OFFICE Mid Back Chair

بهترین صندلی های اداری زیر 200 دلار

کمپانی ویوا همیشه به خود افتخار می کرده که اولین برند تولید اسباب و اثاثیه اداری بوده و در سرتاسر سوئد دارای دفتر نمایندگی است. این کمپانی در سال 2008 دوباره به میدان برگشت و محصولاتی را ارائه می کند که نه تنها مدتر از دیگر محصولات موجود در بازار است بلکه دارای طراحی ارگونومیک هم می باشد.

برای طراحی ارگونومیک، طراحان این شرکت دست به تحقیقات در حوزه سلامت و ایمنی مرتبط با اسباب و اثاثیه می زنند و هر دو آنها را در همه محصولاتشان اعمال می کنند. هر صندلی که توسط شرکت ویوا ساخته شود باید مورد آزمون های زیاد قرار بگیرد تا کیفیت بالای آن تضمین شود و صندلی Mid Back Nylon Base Adjustable Armrest این شرکت نیز از این قضیه مستثنا نیست. این صندلی بهترین صندلی کاری در لیست ماست.

طراحی این صندلی برای افرادی که تا 350 پوند وزن دارند هم مناسب است. تنظیمات پنوماتیکی ( هوای فشرده) این صندلی این امکان را می دهد که جای نشستن خود را بالا و پایین ببرید و شیبتان را به طور دلخواه تنظیم کنید و یا آن را در حالت راست قرار دهید.

این محصول به استفاده کنندگان کمک می کند که موقعیتشان را جوری تنظیم کنند که بر اساس اصول ارگونومیک درست و نحوه قرارگیری ستون فقرات به طور سالم تنظیم شود. برای افزایش اندازه نشستن صندلی شما فقط لازم است به جلو تکیه دهید و وزن خود را به طور کامل روی محل نشستن نگذارید و سپس اهرم کنترل را برای تظیم به سمت بالا بکشید. برای کم کردن ارتفاع، بر روی صندلی بمانید و اهرم را بکشید تا ارتفاع مناسب شما ایجاد شود.

اهرم کنترل این امکان را به شما می دهد که شیب صندلی را تنظیم کنید برای این کار خودتان را به جلو بکشید و اهرم را بکشید تا در وضعیت مناسب شما قفل شود و لزومی ندارد که پشت صندلی را خم کنید. همچنین یک دستگیره وجود دارد که سرعت چرخش را تنظیم می کند و در زیر صندلی قرار گرفته است و بدین منظور طراحی شده که به شما امکان می دهد در زمانی که صندلی را می چرخانید  صندلی سخت تر و یا آسان تر بچرخد.

حمایت ناحیه کمر که در این صندلی طراحی شده بدن شما را در حالت خوبی قرار می دهد و محل دست شما  قابل تنظیم است. چرخ ها و پایه پلاستیکی برای این است که به راحتی این صندلی حرکت کند. این صندلی خیلی راحت است و محل نشستن آن بزرگ و قابل تنظیم و شیک است. سوارکردن این صندلی خیلی آسان است و به آسانی می توان آنرا روی هم سوار کرد و وقتی آنرا سوار می کنیم بسیار محکم می شود.

4. صندلی Serta 43676 Bonded Leather Executive Chair

بهترین صندلی های اداری زیر 200 دلار

محصولات سرتا به محصولات راحت معروف هستند این امر مخصوصا زمانی قوت گرفت که تشک perfect sleep خود را در دهه 1930 ارائه کردند. پس از این تاریخ این شرکت محصولات نوآورانه زیادی را در بازار ارائه کرد که شامل تشک های با فناوری فوم ژلاتینی نیز می شد.

با این که این شرکت به عنوان اولین تولید کننده تشک در امریکا معروف است ولی در کنار این، صندلی اجرایی Serta 43676 bonded leather را نیز معرفی کرد این صندلی بهترین صندلی های مدیریتی در لیست ما است.

این صندلی با تشک باداوم و نرم ساخته شده و در پشت و صندلی آن  از لایه های حمایتی و راحت از فوم بادوام ساخته شده است. تشک پشتی و صندلی به صورت ارگونومیک طراحی شده است و شکاف و سوراخ ها در سطح و پشت این صندلی امکان رسیدن هوا و راحتی را فراهم می کنند.

دستگیره های این محصول برای برخی ممکن است بزرگ به نظر برسد ولی می توان آن را با اهرمی که در صندلی مستقر است آن را به نحوی که می خواهیم تنظیم کنیم.  همچنین می توان ارتفاع، ارتفاع پشت و زاویه پشت صندلی  و همچنین شیب صندلی را به صورت دلخواه تنظیم کرد.

این صندلی برای کسانی که مشکلات در ناحیه کمر و پشتشان دارند مناسب است و برای اینکه درد را کم کند به اندازه کافی راحت است. با این صندلی میتوانید آن را تا 23 اینچ از کف به بالا و 20 اینچ از کف پایین بیاورید.  این به این معناست که افراد با قد کوتاه می توانند آن را طوری تنظیم کنند که لزوما پایشان به کف اتاق نخورد. حتی اگر شما قدتان بلند است نیز با این ویژگی مشکلی نخواهید داشت.

5. صندلی BestOffice High-back Gaming Chair

بهترین صندلی های اداری زیر 200 دلار


این صندلی که صندلی مسابقه نام دارد به صورت ارگونومیک طراحی شده و بهترین صندلی گیم در لیست ماست. راحتی این صندلی خیلی ناب است و ظاهر آن برای کسانی که از طراحی سنتی صندلی ها خوششان نمی آید مناسب است.

این محصول دارای صندلی خمیده راحتی است که امکان نشستن در مدت طولانی پشت کامپیوتر را فراهم می کند. پشت این صندلی حد فاصل طبیعی کمر و پشت را حمایت می کند و بر اساس شکل همین قسمت از بدن ساخته شده است. برخی صندلی های اداری تنها نصف از پشت بدن شما را پوشش می دهد اما این صندلی دارای پشتی بالاتر ازحد متوسط است که باعث می شود کل ستون فقرات شما پوشش داده شود و آن را حمایت کند.

این صندلی هم برای بازی کردن کامپیوتری در مدت زمان زیاد  و روزهای کاری استرس زا مناسب است و یک آسودگی را برایتان فراهم می کند که موجب سلامت بدن و راحتی جسمی هم می شود. دیگر ویژگی منحصر به فرد این صندلی این است که اجازه می دهد پشت صندلی را از 90 درجه (برای نشستن به صورت صاف) تا 180 درجه برای خوابیدن، حرکت دهیم.

اگر می خواهید بین ساعت های کاری و بازی کردن استراحت کنید و نمی خواهید از کامپیوترتان دور باشد این خیلی ویژگی خوبی است. این ویژگی برای استراحت چشم و بدن مناسب است. شیب صندلی را به دلیل مسائل ایمنی  خیلی آهسته تنظیم کنید.

این محصول با داوم شگفت انگیز، دستگیره های راحت و پایه فلزی و قلب استیل طراحی شده است. این محصول خیلی بادوام و محکم است و قیمت خیلی خوبی دارد. در این صندلی یک بالش برای حمایت پشت طراحی شده که به شما امکان می دهد نحوه نشستنتان مناسب باشد و از درد پشت و گردن و شانه ها جلوگیری می کند.

همچنین یک بالش برای حمایت سر (مخصوصا برای استفاده کنندگان قدبلند) و جاپایی طراحی شده است. جاپایی به اندازه کافی بلند است تا افراد قد بلند به راحتی از آن استفاده کنند. شما می توانید آن را برای استفاده به جلو بکشید و زمانی که از آن استفاده نمی کنید و کارتان تمام شده آنرا به جای خودش برگردانید.

سوار کردن این صندلی خیلی راحت و ساده است و حدود نیم ساعت زمان می برد. فقط لازم است پیچ چرخ ها را ببندید و بالای صندلی را بر روی پایه قرار دهید.

به خاطر داشته باشید در طول زمان سوار کردن صندلی باید با ابزارهای مناسب این کار را انجام دهید تا چرخ ها در جای خود قرار گیرند. چرخش این صندلی 360 درجه است و حداکثر ظرفیت وزن این صندلی 250 پوند است این نکات را به یاد داشته باشید.

چگونه بر روی صندلی اداری بنشینیم تا دردی در ناحیه پشت به وجود نیاید؟

تصور غلطی که در مورد نشستن بر روی صندلی است این است که در صندلی ماهیچه ها درگیر کار می شوند. اما این درست نیست. ماهیچه های پشتی به طور مستمر کار میکنند تا زمانی که شما کار می کنید شما را در حالت متناسب قرار دهند.

چنانچه در مطالب بالا گفتیم، اکثر افراد در پشت صندلی و کامپیوتر کار می کنند و زمانی که در حالت نامناسب قرار بگیرند عضلات پشتشان دچار مشکل می شود.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه نشستن صحیح می آوریم. این نکات متناسب با هرکس و با هر توانایی بدنی می باشد:

مرتبا خود را بکشید ویا بایستید: شما می توانید بین نشستنتان مرتب تکان بخورید تا به پشتتان در یک روز کاری فشار نیاید. روی پای خود بایستید و پاها را دوبرابر عرض شانه هایتان باز کنید و کف پاهایتان را به جلو بکشید.

بر روی ناخنهایتان بایستید تا قشنگ کش بیاید: این کار می تواند به شما در راحتی کمک کند این کار باعث می شوددر شانه ها، زانوها، قفسه سینه و کفل خود کشش عضلانی به وجود بیاید. شما می توانید با حرکت دورانی شانه هایتان را نیز بکشید که این کار باعث می شود تنش و خستی تان در برود.

در محیط اتاق به طور منظم راه بروید: انسان ها به این شکل نیستند که تمام روز را در حالت خاص نگه دارند. شما نمی توانید در حالت خاص بمانید باید حداقل چنددقیقه راه بروید.

اگر شما یک کار اداری دارید که باید مدت زمان طولانی را سر جای خودتان بمانید سعی کنید یک ساعت یک بار برخی حرکت های کششی را انجام دهید تا خونتان جریان پیدا کند و راه بروید. پشت شما در این صورت در حالت راحتی قرار می گیرد.

 

منبع مقاله :
https://www.homeofficewarrior.com/best-office-chairs-under-200/

 

از آگهی های زیر دیدن نمایید:

صندلی ماساژور

صندلی آمفی تئاتر
 

برچسب ها: صندلی