انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین جاروبرقی‌ (وکیوم)های سال 2017: فهرستی از بهترین جاروبرقی هایی که می توانید از قیمت پایه 90 پوند خریداری کنید

نویسنده: هنگامه خدابنده 1396/01/25 2334
بهترین جاروبرقی‌ (وکیوم)های سال 2017: فهرستی از بهترین جاروبرقی هایی که می توانید از  قیمت پایه 90 پوند خریداری کنید

اگر قصد دارید یکی از بهترین مدل های این دستگاه ها را خریداری کنید 5 مدل محبوب را در این مطلب بررسی کرده ایم

می خواهید کف منزل و فرش و موکت هایتان همیشه تمیز و بدون خاک باشد؟ در اینصورت خوب است راهنمایی را که برای انتخاب بهترین جاروبرقی ها را در طیف قیمتی 80 پوند الی500 پوندی (380 هزار تومان الی 2 میلیون و 400 هزار تومانی) برایتان آماده کرده ایم مطالعه بفرمایید. هرچند که بالاخره همه ما ناچاریم ازجاروبرقی استفاده کرده و هر روز این وسیله را همراه خودمان از این اتاق به آن اتاق بکشیم، اما انتخاب یکی از میان بهترین دستگاه های موجود میتواند این کار خسته کننده را قابل تحمل تر کند. چه بدنبال جاروبرقی اندازه بزرگ با قدرت فوق العاده باشید یا مدلی دستی بدون سیم برایتان مطلوب باشد که هم در آشپزخانه و هم در اتومبیل قابل استفاده است مدل های بسیار خوب فراوانی هستند که از میانشان یکی را برگزینید. در این مطلب ویژگی های کلیدی را که باید دریک جاروبرقی بدنبالشان باشید مطرح کرده و خلاصه ای از بررسی های عمقی را که خودمان انجام داده ایم جهت کمک هر چه بیشتر به شما در این مسیر در اختیارتان می گذاریم.

اگر از تعدد مدل ها سردرگم شده اید خوب است راهنمای خریدی را هم که در مطلب جداگانه ای قرار داده ایم مطالعه کنید تا تمام ویژگی ها و تکنولوژی های مورد انتظار کلیدی دردستگاه ها را بشناسید. اما اگر صرفا قصد دارید یکی از بهترین مدل های این دستگاه ها را خریداری کنید 5 مدل محبوب را برایتان گلچین کرده ایم که طیف قیمتی شان از80 الی 500 پوند در فهرست ادامه می آید. امیدواریم از خرید خود راضی باشید!


بهترین جاروبرقی هایی که می توان خرید:


1- Miele Complete C3 Comfort Boost EcoLine: بهترین جاروبرقی زیر 250 پوند

بهترین جاروبرقی سال 2017: فهرستی از بهترین جاروبرقی هایی که می توانید از  قیمت پایه 90 پوند (معادل 430 هزار تومان) خریداری کنید

قیمت به هنگام بررسی :240 پوند
میلی همچنان برند محبوب در حوزه جاروبرقی های استوانه ای کیسه دار محسوب می شود و آنطور که ما تست کردیم این مسئله دلیل خوبی هم دارد. Complete C3 طراحی عالی دارد به این صورت که تمام چیزهای مورد نیاز مصرف‌کننده در پکیج فشرده ای قرار داده شده است. تنظیمات بی شمار قدرت که برای این دستگاه در نظرگرفته شده است آنرا برای انجام انواع و اقسام وظایف تمیزکاری ایده آل می سازد، هرچند این مدل خاص برای استفاده بر روی سطوح سخت یا موکت طراحی شده است، اما نسخه الکترو پلاس هم وجود دارد که مناسب استفاده کسانی است که موکت های منزلشان خواب بیشتری دارد.

به هر صورت، تمام ابزارهای کوچکتر همراه جاروبرقی به خوبی داخل این وسیله جمع می شوند و می توانید مقدار قدرت آنرا از روی دسته کنترل کنید و در صورت قرار دادن دستگاه روی تنظیمات پیش فرض خود سر و صدایی هم نخواهید شنید. در صورتی که دوست دارید از شر گرد و خاکی که جاروبرقی های بدون کیسه درست می کند خلاص شوید، میلی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

خصوصیات فنی کلیدی: ابعاد 320 x 590 x 380mm، وزن : 5.4kg، ظرفیت زباله : 4.5 لیتر، نوع وکیوم: استوانه ای، کیسه دار، قدرت وکیوم: 800 وات.

2. Dyson V8 Absolute: نهایت جاروبرقی دستی

بهترین جاروبرقی سال 2017: فهرستی از بهترین جاروبرقی هایی که می توانید از  قیمت پایه 90 پوند (معادل 430 هزار تومان) خریداری کنید

قیمت در هنگام بررسی:400 پوند

درابتدای امر باید بگوییم که Dyson V8 Absolute بسیار گران قیمت است، بنابراین مناسب استفاده توسط هر کسی نیست. اما آنچه به ازای پرداخت این مبلغ بالا به دست می آورید بهترین جاروبرقی بی سیمی است که می شود امروز خرید. درحالیکه مدل قبلی به نام V6نیز در نوع خود بسیارعالی بود، V8 همراه با اصلاحاتی در نقاط کلیدی از جمله عمر باتری و قابلیت استفاده ارائه شده است . هم اکنون عمر باتری این وسیله دو برابر است و دیگر موقع تمیزکاری به یکباره خاموش نمی شود و افزون بر این، اجکتور خاک بهداشتی باعث می شود دست های شما تمیز باقی بماند و در پایان جارو کشیدن نیز محفظه جاروبرقی کثیف نیست . قدرت مکش هم عالی است.

خصوصیات فنی کلیدی: ابعاد 240 x 224 x 1,244mm ، وزن : 2.61kg، ظرفیت زباله : 0.54 لیتر ، نوع وکیوم: دستی بی سیم، بدون کیسه، قدرت وکیوم: 425وات

قیمت 415.85 پوند

3. Henry Hoover: این جاروبرقی کلاسیک انگلیسی همچنان بسیارمحبوب است

بهترین جاروبرقی سال 2017: فهرستی از بهترین جاروبرقی هایی که می توانید از  قیمت پایه 90 پوند (معادل 430 هزار تومان) خریداری کنید

قیمت به هنگام بررسی :89 پوند

هنری یک جاروبرقی انگلیسی شناخته می شود، درست است که ظاهرش آنرا چیزی بیشتر از یک سطل زباله پلاستیکی ارزان قیمت چرخ دار نشان نمی دهد، اما استعدادی که در مکش دارد چیزی است که باید به آن اقرار داشته باشیم. جدیدترین مدل این جاروبرقی به نام HVR200 از نظر قدرت مکش نصف نسل های قبلی است، به نحوی که قدرت آن از1200 وات به 620 وات رسیده است، اما قدرت مکش آن همچنان مثال زدنی می باشد. جمع آوری موثر گرد و خاک در این دستگاه با عملکرد ساکت خوشایندش ترکیب شده است و ظرفیت بسیار بالای زباله 9 لیتری اش سایر رقبایی را که در صف ایستاده اند کنار می زند. کابل بسیار طولانی 26.8m این جاروبرقی می تواند در صورتی که دقت زیاد بالایی نداشته باشید موجب دردسر شود، اما اگر شما هم از آنجمله افرادی باشید که از به پریز زدن و از پریز در آوردن سیم جارو برقی (وکیوم) هر چند دقیقه یک بار خوشتان نمی آید این مدل مناسبتان است. بزرگترین جاذبه هنری آنست که به ازای پولی که برایش پرداخت می کنید بسیار ارزشمند است، هرچند که کیسه ها و فیلترهای جایگزین نسبتا ارزان قیمت هستند، اما عملکرد کلی آن برای جاروبرقی زیر 100 پوند بسیار عالی است. بهترین جاروبرقی از نظر مقرون به صرفه بودن همین مدل می باشد.

خصوصیات فنی کلیدی: ابعاد 340 x 360 x 370mm ، وزن: 8kg ، ظرفیت زباله : 9 لیتر ، نوع وکیوم: استوانه ای، بدون کیسه: اختیاری، قدرت وکیوم: 620 وات

4- Dyson V6 Absolute: همچنان ارزش خریدن را دارد اگر مایل به پرداخت این مقدار هزینه هستید

بهترین جاروبرقی سال 2017: فهرستی از بهترین جاروبرقی هایی که می توانید از  قیمت پایه 90 پوند (معادل 430 هزار تومان) خریداری کنید

قیمت به هنگام بررسی:400 پوند

جاروبرقی های دستی که قدرتشان به وسیله باتری تامین می شود سابقا به شوخی گرفته می شدند و مورد استفاده آنرا برای تمیزکاری های کوچک مناسب می دانستند. یا حداقل تا زمانیکه پای Dyson V6 پیش کشیده شد اینگونه بود. از آنزمان به بعد نسخه دیگری عرضه شده است که V8 نام دارد، اما موتور دیجیتالی V6 همچنان دارای قدرت مکش جاروبرقی های برقی می باشد و می توانید با اندکی گشتن آنرا به قیمت حراجی هم پیدا کنید. با در نظرداشتن عمر باتریش که برای جارو کشیدن یک اپارتمان متراژ متوسط کافی است و docking station که از شارژ بودن دائمی جارو خیالتان را راحت می کند ، V6 Absolute برای خانه های کوچک که بدنبال جایگزین سازی جاروبرقی سنتی با جاروبرقی بی سیم هستند ایده آل می باشد. با توجه به سرهای قابل معاوضه، این مدل جاروبرقی برای استفاده روی کف سخت و موکت مناسب است، حتی اگر V6 روی کاشی و چوب برتری اندکی داشته باشد.

خصوصیات فنی: ابعاد: 1,268 x 208 x 258mm، وزن: 2.7kg، ظرفیت زباله : 0.4l لیتر، نوع جاروبرقی : دستی بی سیم، بی کیسه، قدرت مکش: 28AW/100AW Max.


5- Philips PowerPro Ultimate FC9920/69: قدرت چشمگیر که تازه از همیشه هم ارزان قیمت تر می باشد

بهترین جاروبرقی سال 2017: فهرستی از بهترین جاروبرقی هایی که می توانید از  قیمت پایه 90 پوند (معادل 430 هزار تومان) خریداری کنید

قیمت به هنگام بررسی: 320 پوند

PowerPro Ultimate جاروبرقی است که بسیار قدرتمند به نظر می رسد، اما فیلیپس اطمینان حاصل کرده که عملکرد آن برای پشتیبانی از ظاهر نازیبایش کافی باشد. با داشتن 6.2 کیلوگرم وزن، زیاد هم سبک نیست، اما چرخ های بزرگی دارد که جا به جایی اش را بسیار آسان می کند و کابل 10 متری آن و مکانیسم جمع شوندگی کابل اتوماتیکش کار رفتن از این اتاق به آن اتاق را آسان می کند. تکنولوژی سیکلون و قدرت موتور 620 واتی، مکش بسیار قدرتمندی را در اختیارقرار می دهد – آنقدر که برخی وقت ها سطوح را بیش از حد محکم به سوی خود می کشد و طراحی بدون کیسه و فیلتر HEPA آن که درردیف 13 رتبه بندی شده است به خوبی کار می کنند. تنها شکایت کوچکی که می توان از این جاروبرقی داشت آنست که مکانیسم تخلیه زباله می توانست بهتر باشد. درصورتی که بدنبال وکیومی هستید که مکش مافوق انسانی در اختیار گذاشته و حاضر باشید پول بیشتری هم بپردازید آنگاه Philips PowerPro Ultimate خرید خوبی است.

خصوصیات کلیدی: ابعاد: 310 x 506 x 317mm، وزن : 6.2kg، ظرفیت زباله :2.2 لیتر، نوع جاروبرقی: استوانه ای، بدون کیسه ، قدرت جاروبرقی : 650W.

 

برچسب ها: جاروبرقی