انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین قهوه سازهای بازار

نویسنده: هنگامه خدابنده 1396/02/12 1460
بهترین قهوه سازهای بازار

با استفاده از قهوه سازهایی که در این مطلب معرفی می شود می توانید قهوه محبوب خودتان را سریع، داغ و با طعم های دلچسب آماده کنید.

شاید دانکین دونات را مبدع این جمله بدانند که می گوید"آمریکا  را دانکین اداره می کند"، اما مطمئنا هیچ آمریکایی پیدا نمی شود که انکار کند مردم این کشور دستشان به فنجان قهوه که برسد از آن نمی گذرند.  صرف نظر از اینکه قهوه را هر روز صبح خودتان در منزل تهیه کنید یا در مسیری که از منزل تا محل کار طی می کنید، یا از برندی مانند استارباکس لاته و قهوه مخلوط بخرید، به هر حال به احتمال زیاد قهوه یکی از بخش های لاینفک صبحانه تان است . با این وجود، برای آندسته از افراد که دوست دارند خودشان کار قهوه درست کردن را انجام بدهند، تنوع قهوه سازهای موجود در بازار ممکن است باعث سردرگمی شان به هنگام انتخاب برای خرید شود.

اگر شما هم مانند ما هستید پس قهوه نوشیدن برایتان امری بسیار جدی است و می خواهید  از جرعه جرعه نوشیدنی تان نهایت لذت را ببرید. بنابراین، همانطور که مابین قهوه های مختلف تفاوت هست، مابین قهوه سازهای حرفه ای و مدلی معمولی و 15 دلاری مثل Black & Decker که به راحتی پیدا می شود نیز تفاوت بسیار زیادی هست.  مشکل این است که برای خرید قهوه جوش زیاد نمی توان به فروشگاه محل اعتماد کرد، بخصوص از این لحاظ که تنها گزینه ای که در اختیار دارید بررسی دقیق کالاست و نمی توانید با آن قهوه ای را امتحانی دم کرده و تست کنید. برای آنکه در روند خرید چنین وسیله ای کمکی کرده باشیم، با جستجو در اینترنت بهترین قهوه سازهای موجود را برایتان ردیف کرده ایم. آنچه بدنبالش می آید 5 تا از بهترین قهوه سازهایی است که با استفاده از آنها می توانید خودتان را به لذت روزانه نوشیدن قهوه ای خوش طعم مهمان کنید.

دستگاه های انتخابی

بهترین قهوه سازهای بازار

چرا باید این مدل را خرید: Bonavatia 1900TS یک قهوه ساز فشرده است که مزه قهوه تولید شده توسط آن بسیار خوش طعم می باشد.

بهترین مدل

 Bonavita BV1900TS

کوچک اما قدرتمند، هم ظاهر این دستگاه و هم قهوه حاصل از آن را دوست خواهید داشت.

قیمت از سایت آمازون  123.90 دلار

این دستگاه مناسب چه کسانی است؟ اگر فضای پیشخوان آشپزخانه تان کوچک است و دنبال قهوه سازی با استانداردهای بالا می گردید همین مدل مناسب شماست.

قیمت :135دلار

دلیل انتخابBonavita 1900T

 مدل   1900TS از برند Bonavita جدیدترین دستگاه قهوه سازی است که خواستار خریداری آن هستید، هدفش ایجاد انقلابی در تجربه تهیه قهوه در منزل می باشد. این مدل به خاطر طراحی بسیار فشرده ای که دارد، مانند قطعه جواهری در آشپزخانه می درخشد، بنابراین حضورش در میان سایر وسایل آشپزخانه اصلا احساس نمی شود.

گذشته از بحث زیبایی شناسی، مدل Bonavita 1900TS  از یک لحاظ دارای نقطه قوت مثال زدنی است و آن اینکه قهوه ای بسیار خوش طعم را برایتان درست می کند. به این ترتیب که از روش قدیمی قبل از تزریق استفاده می کند، که دانه های قهوه را چند دقیقه قبل از دم کشیدن خیس می کند. روش قبل از تزریق در اصل باعث می شود که قهوه به صورت متوازن استخراج شود و محصول نهایی دم کشیدن از همگونی بیشتری برخوردار باشد و طعم بیادماندنی در دهانتان به جای بگذارد.

افزون بر این، پارچ 8 فنجانی حرارتیِ وسیله مزبور تقریبا تا 4 ساعت بعد ازتکمیل شدن فرآیند دم کشی، قهوه داغ را در اختیارتان می گذارد (با درجه حرارت حدودی 150درجه فارنهایت). Bonavita 1900TS فشرده، شیک و بهینه، در واقع گل سرسبد قهوه سازها می باشد.

بهترین قهوه ساز از نظر داغ نگاه داشتن قهوه Mr. Coffee Optimal Brew PSTX91

بهترین قهوه سازهای بازار

چرا باید این مدل را خرید: Mr. Coffee Optimal Brew PSTX91 مدلی است که بسیاری از ویژگی های مدرن را در یک دستگاه با قیمت اقتصادی متوسط یکجا جمع کرده است.

قیمت از سایت آمازون 62.99 دلار

 این دستگاه مناسب چه کسانی است؟ اگر عادت دارید که هر روز صبح 3 الی 4 فنجان قهوه میل کنید، شاید این همان مدلی باشد که بدنبالش می گشتید.

قیمت :60دلار

دلیل انتخاب Mr. Coffee Optimal Brew PSTX91

بهینگی و انسجام باید به نحوی در طراحی و ساخت یک قهوه ساز به کار گرفته شوند که موجب تمایز آن وسیله شود، ویژگی هایی که  هردویشان در خصوص دستگاه Mr. Coffee Optimal Brew PSTX91 صدق می کند و باعث شده تا استفاده از این وسیله با راحتی توام باشد.

 Mr. Coffee Optimal Brew PSTX91 که دارای پارچ از جنس فولاد ضد زنگ می باشد قهوه دم شده را نسبت به قهوه سازهای معمولی داغ تر نگاه می دارد. افزون بر این، پارچ یاد شده که خلاء عایق هم شده است به صورتی است که قهوه را در هر صورتی چه پارچ روی دستگاه قهوه ساز قرار داشته باشد یا آنرا روی پیشخوان آشپزخانه بگذارید گرم نگاه می دارد.  گذشته از این، مدل یاد شده مجهز به یک مخزن آب قابل جداسازی است و کار پر کردن مجدد مخزن را بسیار ساده کرده است.

کاربران می توانند اقدام به برنامه ریزی دستگاه کنند تا هر روز در زمان مشخصی برایشان قهوه دم کند و یا از میان چرخه های دم کشی قهوه نرمال یا غلیظ یکی را انتخاب کنند. قهوه خوش طعم و سادگی استفاده از این قهوه ساز که با قیمت پایین آن ترکیب شده بسیار عالی است. بهترین گزینه موجود در بازار

چرا باید Cuisinart DCC-3200 را بخریم: این مدل قهوه سازی است پر از ویژگی های مختلف که البته شیرین کاری هایی را هم در آستین دارد.

بهترین گزینه موجود در بازار Cuisinart DCC-2650

بهترین قهوه سازهای بازار

پارچ بزرگ، ویژگی متوقف سازی دم کشیدن قهوه و کاربردهای خاموش سازی اتوماتیک باعث شده تا Cuisinart DCC-3200 برای خانه دارهایی که صبح های شلوغی دارند بسیار مناسب باشد.

 قیمت از آمازون  78.69 دلار

 این دستگاه مناسب چه کسانی است؟ Cuisinart DCC-2650مدلی است مناسب خانه دارهایی که اعضای خانواده شان چند نفره هستند و اهل قهوه نوشیدن و هر یک در ساعت متفاوتی از روز بیدار می شوند.

قیمت :81دلار

دلیل انتخاب Cuisinart DCC-3200

 DCC-3200 با ظرفیت 14 فنجان قهوه ساخت Cuisinart، نسبت به مدل های پیشین خود بسیار بهتر است به نحوی که قیمت آن به نظر غیر قابل باور می رسد. از جمله این ویژگی ها عبارتند از فیلتر آب و فیلتر دائمی طلایی رنگ که به شما اطمینان خاطر می دهد همواره قهوه ای پاک و بهداشتی در اختیار دارید و حتی این امکان را برایتان فراهم می آورد تا  برای تهیه قهوه فوری در میانه کار دم کشیدن قهوه این روند را موقتا غیرفعال سازید، مثلا هنگامی که عجله دارید.

DCC که همانطور که اشاره شد دارای ویژگی های بسیاری است، به علاوه قهوه ای دم می کند که تعیین غلظتش هم به عهده شماست، یعنی می توانید قهوه بسیار تلخ یا قهوه آبکی تری دم کنید. افزون بر این، قابلیت های این دستگاه از نظر تمیز کردن خود و تایمرهای  خاموش سازی اتوماتیک باعث شده تا مدل DCC-3200 بسیار از نظر استفاده راحت بوده و در میان سایر مدل های موجود در بازار بدرخشد. مدل 3200 دارای سیستم نوینی بوده و باعث می شود تا قهوه ای که برایتان درست می کند همزمان داغ تر و هم خوش طعم تر بوده ، البته تنها نقطه ضعف را نیز می توان بزرگ بودن وسیله و جاگیری زیادش دانست.

یکی از شکایت های رایج در مورد مدل قبلی همین برند یعنی DCC-2650 به پارچ شیشه ای آن برمی گشت. خوشبختانه، Cuisinartاین مسئله را تشخیص داده و مدل های DCC را آپگرید نمود تا شامل پارچ های عایق با دیواره های دوجداره باشد. بنابراین، قهوه داخل پارچ به این زودی ها خنک نمی شود، افزون بر این، کل این دستگاه فاقد BPA است به این معنا که نیاز نیست نگران مواد شیمیایی مضر و خزیدنشان به داخل قهوه خود باشید. به صورت کلی،   DCC-3200 آپگرید قابل توجهی نسبت به مدل های دیگر این قهوه ساز به شمار می رود.

بهترین قهوه ساز از نظر سرعت دم کنی قهوه

بهترین قهوه سازهای بازار

چرا باید این مدل را خرید: شما از کدام دسته آدمها هستید؟ آنهایی که اهل نوشیدن قهوه تازه هستند یا آنهایی که K-cups می نوشند؟ آیا به نوشیدن چای هم علاقه دارید؟در صورتی که الزاما هر روز قهوه نمی نوشید، مدل Bunn My Cafe MCU همان قوه سازی است که بدرد شما می خورد. به علاوه زیر یک دقیقه برایتان قهوه درست می کند.

بهترین گزینه از نظر تنوع

 Bunn My Cafe MCU

 Bunn My Cafe MCU به شکلی است که محدودیت ها را از پیش پای شما برمی دارد.

قیمت از آمازون  59.99 دلار

این مدل مناسب چه کسی است؟افرادی که می خواهند قهوه شان هر چه سریع تر تهیه شود.

قیمت:160 دلار

دلیل انتخاب Bunn My Cafe MCU چیست:

 مدل Bunn My Cafe MCU که می توان آن را  یک قهوه ساز متنوع دانست گزینه های بسیار زیادی را به هنگام دم کشیدن در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

این دستگاه می تواند قهوه ای در انواع مختلف را برایتان آماده سازی کند، به عنوان نمونه از دانه های معمولی قهوه، غلاف قهوه، K-cups و انوع چای های مختلف نوشیدنی مناسبی را  برایتان حاضر می کند. بنابراین از لحاظ انعطاف پذیری دست بالا را دارد. اما نقصان این مدل چیست؟ مدل My Cafe دارای هدهای مخصوص دم کنی استاندارد متفاوتی است که تنوع ذکر شده را در قهوه آماده بوجود می آورد، به این ترتیب فضای ذخیره آن بیشتر از قهوه سازهای معمولی و اکسسوارهای همراهش است.

البته نباید اندازه بزرگ باعث پرت شدن حواس شما از  این دستگاه بسیار خوب بشود: قهوه سازهای کمی هستند که بتوانند قابلیت هایی مشابه My Cafe را ارائه بدهند. این واقعیت که زمان دم کشیدن قهوه یا چای توسط این دستگاه زیر یک دقیقه است و این کار را هم به راحتی انجام می دهد آنرا بسیار جذاب تر می سازد.

بهترین گزینه پیشرفته

بهترین قهوه سازهای بازار

چرا باید این مدل را بخریم:وعده ای که در مورد بسیاری از قهوه سازها داده می شود این است که کیفیت قهوه دم کشیده توسط آنها همانند کافی شاپ هاست. در صورت استفاده از Chemex Ottomatic بارمن های مختلف دم در منزلتان صف می کشند.

بهترین گزینه پیشرفته

 Chemex Ottomatic

 مدل Chemex Ottomatic ساده، شیک بوده و یکی از خوش طعم ترین مزه هایی را که تابحال چشیده اید تقدیمتان می کند.

 قیمت از آمازون  499.95دلار

 این مدل مناسب چه کسانی است: آیا قهوه برایتان اهمیت خاصی دارد؟در این صورت اگر دنبال چیزی بیشتر از نوشیدنی حاوی کافئین هستید Chemex Ottomatic همان چیزیست که برای شما ساخته شده است.

قیمت: 350 دلار

چرا Chemex Ottomatic را انتخاب کردیم:

 Chemex Ottomaticقهوه سازی است که سادگی را با کیفیت ترکیب کرده است تا یکی از بهترین و خوش طعم ترین قهوه ها را در اختیارتان قرار بدهد. Ottomaticروند تهیه و ریختن قهوه را در فنجان بدل به روندی سریع و اتوماتیک می سازد، به این ترتیب که آب را تا درجه 197.6 درجه فارنهایت و 204.8 درجه فارنهایت گرم می کند که بر اساس آنچه انجمن قهوه ملی گفته است، در حدود طیف بهینه دم کشی قهوه قرار می گیرد، این درحالیست که پارچ آن قهوه را بین176 درجه فارنهایت و 185 درجه فارنهایت گرم نگاه می دارد.

سیستم  قهوه ریز اتوماتیک به علاوه داری ویژگی هد اسپری کننده می باشد که مابین یک الی چند روزنه روی هد دارد که قهوه را در مسیر جای گرفتن در پارچ داغ نگاه می دارد و به منظور اطمینان یافتن بیشتر از مزه ای یکدست و خوش طعم است. شاید بعضی ها از قیمت بالای Ottomatic شکایت داشته باشند، اما کم قهوه سازی را پیدا می کنید که بتواند با زیبایی و سادگی و دقت Chemex رقابت کند.

بهترین قهوه ساز هوشمند Behmor Brewer

بهترین قهوه سازهای بازار

 این دستگاه اپلیکیشنی دارد که امکان کنترل هوشمند را فراهم می کند.

قیمت خرید از آمازون  234.97 دلار ،قیمت از سایت Bed Bath & Beyond  برابر با 9.99دلار

این دستگاه مناسب چه کسانی است: قهوه دوستانی که می خواهند کنترل کامل دستگاه قهوه جوش را بدست داشته باشند یا آنهایی که بدنبال تجربه دم کنی قهوه مداوم هستند.

قیمت:350دلار

دلیل انتخاب مدل Behmor Brewer چیست: اولین مدل قهوه سازی که ادعا می کند می توانید از داخل رختخوابتان با استفاده از اپلیکیشن مخصوص دستگاه را روشن کنید، اما Behmor Brewer از این هم فراتر می رود. به نحوی که اپلیکیشن مدل به شما امکان  می دهد تا بر تعدادی از جنبه های روند قهوه دم کنی تسلط داشته باشید. از فنجان قهوه ای که همین الان دم کردید خوشتان آمد؟ می توانید همین کار را بارها و بارها انجام بدهید و قهوه ای با طعم یکسان را دریافت دارید. بدنبال اندکی تفاوت در مزه قهوه هستید؟ می توانید به عنوان مثال دست روی درجه حرارت بگذارید و طعم های جدید را تست کنید.

باید گفت مدل  Behmor Brewer به راستی دستگاهی منحصر به فرد است و نسبت به دستگاه های اندازه متوسط فضای بیشتری را می گیرد. افزون بر هوشمند بودن، قهوه ساز بسیار خوبی هم هست، درجه حرارت آن دقیق بوده و می توانید دانه های قهوه را قبل از دم کشیدن خیس کنید.

شاید فکر کنید کار کردن با وسایل هوشمند خانگی نیاز به مهار بالایی دارد، اما در خصوص این مورد، با کنترل بیشتر و رابط کابری آسان از نظر استفاده روبرو هستید که شما را از مراحل پیچیده روند عبور می دهد.

نحوه تست دستگاه ها

از بسیاری جهات، مزه قهوه بسته به ذائقه شخصی افراد دارد. برخی دوست دارند قهوه شان غلیظ بوده و داغ باشد درحالیکه سایرین قهوهای با مزه ملایم تر را ترجیح می دهند، بنابراین هم از نظر مزه و هم درجه حرارت موضوع فرق می کند. به هنگام تست کردن قهوه سازها ما این موضوع را در نظر گرفتیم و به میزان سفارشی سازی شدن روند تهیه قهوه توسط دستگاه توجه داشتیم.

بسیاری از افراد در خصوص دستگاه های قهوه ساز دو عامل درجه حرارت و زمان را مدنظر قرار می دهند. بنابراین، ما درجه حرارت قهوه را در مدت دم کشیدن ملاحظه کرده و بررسی کردیم تا ببینیم آیا قهوه دم شده در میان طیف های پیشنهادی که انجمن ملی قهوه ارائه داده جای می گیرد یا خیر. گذشته از این زمانی که صرف تهیه کردن یک فنجان قهوه یا یک پارچ قهوه می شود را در نظر گرفتیم.به علاوه، بررسی کردیم تا ببینیم هنگامی که قهوه داخل پارچ ریخته می شود درجه حرارت آن چقدر است و بعد از دو ساعت قرار داشتن در پارچ تا چه اندازه گرمی آن حفظ می شود.

از دیگر جنبه هایی که مورد برسی قرار دادیم طراحی وسیله بود. آیا دستگاه حجمش به گونه ای است که کل پیشخوان آشپزخانه را می گیرد؟ آیا اگر مهمانی به خانه شخص کاربر فلان قهوه ساز آمد و صبح زود بیدار شد و هوس قهوه کرد می تواند به تنهایی از آن استفاده کند یا حتما باید گوگل را بدنبال دستورالعمل استفاده جستجو نماید؟ آیا موقعی که می خواهید قهوه را در فنجانی بریزید پارچ به این طرف و آن طرف سر می خورد؟ قابلیت استفاده نیز به اندازه تست های بنچمارکی که انجام دادیم برایمان اهمیت داشت.

آنچه باید مدنظر قرار بدهیم

می گویند"پول را خرج چیزی کنید که باعث صرفه جویی در پول شود"، اگر این جمله یک جاکاربرد داشته باشد، به بهترین نحوی در زمینه خرید قهوه ساز است. اگر از جمله افرادی هستید که عادت دارید هفته ای یک بار به کافی شاپ رفته و برای خودتان قهوه خریداری کنید، اطمینان داشته باشید منفعت خریدن یک قهوه ساز مناسب خودش را طرف چند هفته نشان می دهد.

قبل از اقدام به خرید فکر کنید و الزاماتی را که در قهوه ساز ایده آلتان مدنظر داید مرور نمایید. در اینجا برخی سوالاتی که خوب است در نظر بگیرید را ذکر می کنیم:

  • قهوه سریع می خواهید؟پس دنبال قهوه سازی باشید که گزینه "توقف دم کشیدن" را داشته باشد یا قهوه سازی که بتوان آن را برنامه ریزی کرد تا به صورت اتوماتیک در زمان تعیین شده ای قهوه دم کند.
  •  آیا روزی چند بار قهوه می نوشید؟پس دنبال قهوه سازی باشید که پارچ عایق داشته باشد.
  • ترجیح شما قهوه ای است که از دانه های تازه تهیه شده باشد یا  K-cups دوست دارید؟ باتوجه به اینکه در بازار بیشتر قهوه سازها امکان انتخاب یکی از این گزینه ها را برایتان فراهم می کند می توانید از میان مدل های متنوع دست به انتخاب بزنید.
  • فضای پیشخوان آشپزخانه تان محدود است؟برخی از بهترین قهوه سازهای موجود در بازار اندازه کوچک و جمع و جوری دارند.
  • قهوه ای که دم می کنید صرفا برای مصرف خودتان است یا برای چند نفر می خواهید قهوه دم کنید؟ قبل از خرید حتما اندازه پارچ را چک کنید.