انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مزایای اجاره اتومبیل

نویسنده: روح اله عبدالهی 1396/02/17 1036
مزایای اجاره اتومبیل

کرایه کردن و اجاره خودرو در مسافرت امکان بسیار خوبی است که امروزه در بسیاری از شهرهای توریستی ارائه می شود و مسافران می توانند با کرایه کردن اتومبیل دلخواه خود از مزایای آن بهره مند شوند. در این مطلب به چند مزیت آن اشاره می کنیم.

اجاره اتومبیل گزینه ای است که به ویژه در قرن بیست و یکم بیش از پیش توسط مسافران انجام می شود. خطوط هوایی ارزان قیمت ما را قادر می سازند تا با هزینه کم به هر شهری در جهان سفر کنیم. حالا شما می توانید از یک نقطه به نقطه ای دیگر سفر کنید و با صرف مبالغ نه چندان زیاد به گشت و گذار و بازدید از مکان های گوناگون بپردازید.

اما اگر شما تاکنون اتومبیل کرایه نکرده اید ما در ادامه به برخی از مزیت های آن اشاره می کنیم.


مزایای کرایه کردن اتومبیل

آزادی حرکت

در هنگام گذراندن تعطیلات شما مسلماً نمی خواهید تا از بابت کرایه های تاکسی، برنامه های زمانی یا ایستگاه های اتوبوس نگرانی داشته باشید. شما فقط می خواهید تا به گشت و گذار پرداخته و از زمان مسافرت خود لذت ببرید.

صرفه جویی در هزینه ها

شما می توانید با رزرو کردن هتل کمی دورتر از مرکز شهر در هزینه ها صرفه جویی کرده و در عوض اتومبیل کرایه کنید. مبلغی که شما در هتل صرفه جویی می کنید می تواند هزینه کرایه کردن خودرو را جبران کند، علاوه بر این شما از آزادی حرکت و رفت و آمد خود لذت می برید.

کیفیت زندگی

بعد از وارد شدن به فرودگاه شما به راحتی می توانید دفاتر کرایه خودرو را در ترمینال های فرودگاه پیدا کنید. علاوه بر این، برخی از شرکت های ارزان قیمت در خارج از فرودگاه وجود دارند که معمولاً وسایل نقلیه رایگان (Shuttle) را برای ارتباط دفاتر خود با فرودگاه ارائه می کنند. شما می توانید نسبت به پرداخت کرایه گزاف به تاکسی و همچنین بلیط اتوبوس صرفه جویی کنید، اگرچه اتوبوس ها بسیار ارزان هستند اما گزینه چندان راحتی محسوب نمی شوند به ویژه اگر ایستگاه اتوبوس از هتل شما دور باشد.

راحتی و آسایش

اجاره اتومبیل شما را قادر می سازد تا از مکان های دوردست، جاده های مخفی یا رستوران های دارای منظره های زیبا بازدید کنید به طوری که در صورت گرفتن تاکسی یا اتوبوس این امکان وجود نخواهد داشت. این مکان های ویژه معمولاً از طریق اتوبوس قابل دسترسی نمی باشند. همچنین، هیچ چیز نمی تواند بهتر از منتظر بودن یک اتومبیل در ایستگاه راه آهن یا فرودگاه برای شما باشد. هیچ چیز نمی تواند راحت تر از عدم حمل چمدان به اتوبوس، تراموا یا مترو و یا پرداخت هزینه اضافی به تاکسی فرودگاه باشد. به آسایش و راحتی سلام کنید!

قیمت

با توجه به رقابتی که بین دفاتر و شرکت های کرایه اتومبیل وجود دارد، آنها معمولاً پیشنهادات خوب و گزینه های مختلفی از خودروها را برای انتخاب ارائه می کنند.

توان مالی

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید و هر روز به اتومبیل نیاز ندارید و از اتومبیل صرفاً برای رفتن به فروشگاه یا یک سفر خانوادگی استفاده می کنید پس ضرورتی ندارد که برای بیمه، پارکینگ، چکاپ های پزشکی، لاستیک اتومبیل و غیره هزینه پرداخت کنید. می توانید برای رفتن به این مکان های خاص اتومبیل کرایه کرده و در مقایسه با خریداری یک خودرو مبلغ کمتری هزینه کنید. اگرچه قیمت کرایه خودرو گران به نظر می رسد (بیش از 200 یورو در 4 روز)، اما بسیار ارزان تر از خرید یک اتومبیل است.

مسافرت کم هزینه

رانندگی بیش از 4 ساعت با ماشین شخصی برای رسیدن به مقصد چندان کار مناسبی نمی باشد به ویژه اگر در این سفر کودکان شما نیز همراهتان باشند، شما بهتر است پروازهای ارزان قیمت را انتخاب کرده و سپس در فرودگاه یک خودرو کرایه کنید. علاوه بر این، طول سفر شما نیز کوتاه تر خواهد بود. ساعت های طولانی رانندگی خطر تصادف را افزایش می دهد و در نهایت شما خسته و گرسنه به مقصد خود می رسید. همچنین شما باید وزن اسباب و وسایل سفر، توقف ها، سوخت و حتی هزینه های رزرو اتاق در هتل را در نظر داشته باشید.

 

 

برچسب ها: اتومبیل