انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

5 دلیل برای استفاده از تراکت ( تبلیغات چاپی) در اعلان رویدادهای خاص

نویسنده: محسن زارع 1396/02/20 1894
5 دلیل برای استفاده از تراکت ( تبلیغات چاپی) در اعلان رویدادهای خاص

وقتی می خواهیم یک رویداد خاص، ازقبیل یک فروش، کنسرت موسیقی و یا باز بودن یک مغازه را اعلام کنیم، چیزی را که باید از آن مطمئن باشیم این است که مردم نیز در مورد آن آگاه باشند. راههای زیادی وجود دارد که شما می توانید این کار را انجام دهید، رادیو، بیلبوردها و روزنامه ها. این راهها با بودجه کم کسب و کارهای کوچک منافات دارند ، برای همین این قبیل کسب و کارها برای اعلان رویدادهای خاصشان دچار مشکل هستند.

یک وسیله تبلیغاتی دیگر طی این سالها به زبان ها افتاده است. در حقیقت مشهور شدن آن را باید ما از اول پیگیری کنیم که چرا این اتفاق افتاده است. استخدام کردن یک شخص برای اینکه بتواند چیزی را از طریق کلمه ای که به سر زبان ها بیفتند، جا بیندازد خیلی ضروری است و این تکنیک در سالهای اخیر به علت رشد کانال های رسانه های اجتماعی، متحول شده است. برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک کانال های چون فیس بوک و توییتر کانال های رایگانی است که هم می تواند پیشنهادات کسب و کار آنها را منتشر کند و هم هر رویداد خاصی که آنها دارند. با این که این روش منافع زیادی را با توجه به هزینه آن دارد اما می تواند بسیار پر زحمت باشد چون باید یک کلمه و یا رویداد مربوط به کسب و کار شما را منتشر کند.

 5 دلیل برای استفاده از تراکت ( تبلیغات چاپی) در اعلان رویدادهای خاص
به این دلیل، کانال های رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک اغلب یک کانال های حمایتی خوب برای تشویق بحث و گفتگو پیرامون رویداد و پیشنهادات خاص می گردد. این کانال ها همچنین یک پلت فرم بزرگی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می آورد که می توانند به وسیله آن مشتریانشان را  در مورد ایجاد یک رویداد  و پیامدهای، درگیر کنند.


چرا تراکتها می توانند شما را در گسترش یک رویداد خاص کمک کنند

اگرچه رسانه های اجتماعی مزایایی را در مورد کمک به گسترش رویدادها و ایجاد اگاهی و خلق سر و صدا پیرامون آن را دارند، اما باید به یادداشته باشیم که برخی از تکنیک ها بر روی آن کار شده و مورد آزمایش قرار گرفته و برای سالها مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از این تکنیک ها استفاده از بازاریابی مستقیم و استفاده از تراکتها برای اعلان رویداد شماست.


5 دلیل برای استفاده از تراکتها برای رویداد خاص شما

1. مخاطبتان را به دست می آورید

تراکتها یک پلتفرم عظیمی را براش اعلان رویداد های خاص و دست آوردن مخاطبان شما را در راههای مختلفی فراهم می آورد:

  •     نامه های خانه به خانه
  •     تبلیغات روزنامه ای
  •     توزیع خیابانی
  •     توزیع در محل کسب و کار (مغازه ها)


2. به کارتان خلاقیت می دهد

اگر تصمیم گرفته اید که رویدادتان را بر روی یک تراکت بیاورید باید بدانید این کار خلاقیت زیادی را به شما می دهد. شما ممکن است بخواهید تراکت تان را به طور برجسته عرضه کنید اما پیامهای اصلی را روی آن برجسته کنید، خواه این کار برای یک فروش باشد و خواه برای یک روز کاری. بیشتر تراکتها در سایز های a4 و a5 عرضه می شوند و می توان در دو طرف آن فضایی را برای نوشتن پیامتان استفاده کنید. راه دیگری که می توانید این کار را انجام دهید این است که تراکت را در حالت تاشو در بیاورید.

 5 دلیل برای استفاده از تراکت ( تبلیغات چاپی) در اعلان رویدادهای خاص

3. برخی چیزها قابل لمس هستند

مزیت بزرگ دیگری که استفاده از تراکت دارد این است که آن را در شکل قابل لمس در بیاورید. در حقیقت مشتریان شما می توانند از نظر فیزیکی فایر را جوری در بیاورید که پیامتان در سرتاسر آن نوشته شود. طریقی که تراکت شما طراحی و چاپ می شود می تواند در میزان خواندن آن توسط مشتریان شما اثر گذار باشد. این امر ضروری است که تراکت خود را به صورت جذاب در بیاورید اما باید جوری آن طراحی شود که پیام‌های اصلی شفاف باشد و به راحتی بتوان آن را دید. تراکتها به شما این امکان را می دهد که آن را در کیفیت خوب چاپ کنید این کار یک تفاوت بزرگی را ایجاد می کند و وقتی به دست مشتری می رسد او بیشتر ترغیب می شود که آن را بخواند.

 5 دلیل برای استفاده از تراکت ( تبلیغات چاپی) در اعلان رویدادهای خاص
4. انگیزش ها

 یک تراکت فضایی را در اختیار شما قرار می دهد که انگیزش های تجاری خاص مثل کد و ووچر را در آن بگنجانید. این راه بزرگی است که باعث ایجاد علاقه برای رفتن به رویداد شما می شود و آگاهی را سریعتر در مشتری ایجاد می کند. از تراکتتان به عنوان یک مکانیسم خلاق استفاده کنید و برای نمونه به 20 نفر اولی که از کد کوپن معینی استفاده می کنند تخفیف بدهید.


5. قابل اندازه گیری

کدهای کوپنی راه خوبی است که می توان به وسیله آن موفقیت یک کمپین بازاریابی را سنجید. از فلایرتان به عنوان ابزار سنجش استفاده کنید تا بتوانید موفقیت رویداد خود را بسنجید و از از یافته های این سنجش در آینده استفاده کنید. به تراکت ها شماره، url و کدهای QR اضافه کنید این کار به شما امکان می دهد موفقیت کمپین های تراکتی خود را بسنجید.

برچسب ها: تبلیغات