انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آیا محصولات رنگ آمیزی جوتن انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی خانه شماست؟

نویسنده: محسن زارع 1396/02/24 1754
آیا  محصولات رنگ آمیزی جوتن انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی خانه شماست؟

همه ما قبول داریم که انتخاب یک رنگ آمیزی خوب برای منزلمان ضروری است خصوصا اگر اولین باری باشد که خانه تان را رنگ آمیزی می کنید. همچنین باید بگوییم که محصولات رنگ آمیزی زیادی تولید شده اند و انتخاب بهترین آن امری طاقت فرسا و حیاتی است مخصوصا اگر از چگونگی رنگ آمیزی زدن چیزی ندانید. خوشبختانه، پیدا کردن محصولات رنگ آمیزی ایده آل می تواند در این راه به شما کمک کند و یکی از آن محصولات رنگ آمیزی جوتن می باشد.

آیا رنگ آمیزی جوتن انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی خانه شماست؟

آیا  محصولات رنگ آمیزی جوتون انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی خانه شماست؟


انتخاب های در دسترس

رنگ جوتن به شما محصولات متنوعی را پیشنهاد می دهد که شما می توانید انتخاب کنید. در حقیقت، به مشتریان اغلب محصولات رنگ آمیزی خوب متناسب با نیازشان را پیشنهاد میدهیم. باید بگوییم که ممکن است بهترین رنگ آمیزیی که متناسب با نیازتان و علاوه بر آن ترجیحاتتان است را پیدا کنید. همچنین شما می توانید انواع رنگ های زیبا را که با استفاده از این محصولات رنگ آمیزی می شوند را بیابید. تعدادی از افرادی که این محصولات مورد علاقه شان است به دلیل  اینکه این محصولات اجازه می دهد خانه شان را  به آسانی رنگ  و زیبا کنند، حتی اگر مهارت خاصی در این زمینه نداشته باشند و یا آموزشی ندیده باشند. همچنین خیلی آسان است که رنگ خوبی را که واقعا برای خانه تان مناسب است به وسیله محصولات جوتن پیدا کنید.

برنده شدن جوایز بسیار

جوتن شرکتی است که تعداد قابل توجهی جایزه برده و یکی از بهترین شرکت های محصولات رنگ آمیزی در سنگاپور می باشد. همچنین این شرکت یکی از محبوب ترین برندها در تمام کشور است اما این محبوبیت محدود به سنگاپور نیست، این یک برند بین المللی است که در سالهای زیادی محبوب بوده است. و به این دلیل است که افراد زیادی از این محصول استفاده می کنند.  این محصولات از مواد بسیار با کیفیت درست شده اند که دلیل خوبی است که تنها افراد برای خانه شان از این محصول استفاده نکنند بلکه برای تمام مکان ها این رنگ استفاده شود. این به این معناست که با رنگ آمیزی جوتن می توانید بالاترین کیفیت را به دست آورید و به شما امکان می دهد که ظاهر کلی خانه تان را اگر بخواهید و نیاز داشته باشید، زیبا کنید.

به صرفه بودن

افراد زیادی به استفاده از این محصولات دارند نه تنها به خاطر کیفیتش همچنین به خاطر قیمت آن. شما می توانید بگویید با خرید این محصولات بیش از چیزی که می پردازید، دریافت می کنید. قیمت محصولات جوتن خیلی به صرفه است، بیشتر صاحبان خانه مخصوصا کسانی که اهل سنگاپور هستند کیفیت و قیمت آن را تضمین می کنند. همه ما قبول داریم که قیمت یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب محصولات رنگ آمیزی است خصوصا اگر شما بودجه کمی داشته باشید. اگر تمام محصولات رنگ آمیزی را در سنگاپور مقایسه کنید، می فهمید که محصولات رنگ آمیزی جوتن یکی از بهترین محصولات از نظر قیمت به صرفه آن است. این به این معناست که اگر شما این محصول را انتخاب کنید، دیگر بابت قیمت آن مسئله ای نخواهید داشت.

انواع رنگ آمیزی ظاهری

رنگ آمیزی مبتنی بر آب (لاتکس): این نوعی از رنگ آمیزی است که خیلی سریع انجام می شود و می توان آن را به آسانی به وسیله آب و صابون پاک کرد بر عکس رنگ آمیزی مبتنی بر نفت. مزیت دیگر استفاده از این نوع رنگ آمیزی این است که در دمای گرم منبسط می شود و وقتی هوا سرد شد تکه تکه می شود، اما در شرایط مختلفی می تواند پایداری اش را حفظ کند. رنگ آمیزی مبتنی بر حلال (نفت): این نوع از نقاشی آرامتر از لاتکس انجام می شود. در حقیقت، یک روز کامل را برای نقاشی وقت می گیرد. شما می توانید آن را به وسیله تینر یا تربانتین پاک کنید. اما می خواهید یک سطحی را در خانه تان رنگ کنید و قبلا بر روی آن رنگ شده این بهترین گزینه است. همچنین این نوع هرگز نباید بر روی رنگ آمیزی مبتنی بر حلال دوباره انجام شود،چون باعث پوست انداختن سطح می شود.

آیا  محصولات رنگ آمیزی جوتون انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی خانه شماست؟


انوع رنگ ها


رنگ درخشان یا براق

منظور درجه بازتاب نور در جایی است که نقاشی انجام می شود. عموما رنگ هایی که درخشندگی کم تری دارند، کمتر لکه دار می شوند. در اینجا دیگر محصولات رنگ آمیزی جوتن را می آوریم.

نیمه شفاف

این رنگ خیلی باداوم است و خیلی آسان پاک می شود. به هر حال، این درخشندگی کمتری نسبت به رنگ درخشان دارد. برای عایق کاری و کارهای زینتی این رنگ مناسب است.

شفاف

این رنگ نسبتا بادوام است و به آسانی پاک می شود و خیلی مقاوم است. بنابراین، افراد زیادی این را به عنوان بهترین انتخاب برای نواحی که استفاده می کنند در نظر می گیرند نواحی چون، عایق کاری پنجره ها و درزهای در. همچنین این رنگ برای کارهای تزئینی و پشت دری مناسب است و وضوح زیبایی را به آن می دهد. اما باعث نشان دادن زدگی های سطح هم می شود.

رنگ جلا

این رنگ ترکیب خوبی برای رنگ درخشان متوسط است و خیلی سریع پاک می شود.


رنگ آمیزی مسطح

این نوع رنگ آمیزی احتمالا بهترین انتخاب مخصوصا برای سطح الومینیومی و پلاستیکی باشد که جای تراش و فرورفتگی دارند چون این رنگ، زدگی ها و  شکاف ها را می گیرد.

نکته

اگر شما می خواهید رنگ خانه تان را عوض کنید پیشنهاد می کنیم که مقدار کمی از رنگی را که می خواهید بخرید. همچنین، اول اینکار را بکنید قبل از اینکه چندین گالون از آن رنگ را بخرید. ابتدا با قسمت کوچکی شروع کنید و چند روز صبر کنید. ببینید اگر آن رنگ واکنشی با رنگ قبلی می دهد و یا ظاهر آن تغییری می کند یا نه.


آستر

آستر توسط محصولات رنگ آمیزی جوتن پیشنهاد می شود و برای تضمین اینکه رنگ بر روی سطح بچسبد ضروری است و به آن یک ظاهر یک شکل می دهد همچنین باعث مقاومت طولانی رنگ می شود. همچنین اگر می خواهید بر روی رنگ خانه تان رنگ تیره بزنید این کار ضروری است.

منبع:http://www.interiordesigns.com

برچسب ها: رنگ دیوار