انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

نویسنده: روح اله عبدالهی 1396/03/15 2326
9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

با استفاده از لوازم جانبی مربوط به دوربین گوشی های آیفون شما می توانید عملکرد دوربین آیفون خود را بالا برده و عکس های با کیفیت تر بگیرید. در ادامه به این لوازم اشاره می کنیم.

گفته می شود که بهترین دوربین همان دوربینی است که شما در اختیار دارید و اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که یک آیفون در جیب خود دارید پس بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در این مطلب به چند لوازم جانبی اشاره می کنیم که شما می توانید از آنها برای ارتقاء قابلیت های دوربین این گوشی استفاده کنید.

Olloclip

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

Olloclip یک لنز چهار کاره است که در گوشه ای از تلفن همراه متصل شده و روی دوربین گوشی آیفون  قرار می گیرد و عملکرد آن را بهبود می دهد. شما با چرخاندن این لنز می توانید در حالت های فیش آی (Fisheye)، نمای باز و دو حالت ماکرو عکسبرداری کنید. در نتیجه، شما می توانید با دوربین گوشی آیفون خود تصاویر کاملاً متفاوت تر و مشابه تر به دوربین SLR را ثبت کنید.

لنزهای Photojojo

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

Photojojo نیز همانند Olloclip مجموعه لنزهای مختص به خود را ارائه می کند. اما تفاوت آن این است که استفاده از آن را فقط به آیفون محدود نمی کند و لنزهای Photojojo با دامنه گسترده ای از دستگاه های دیگر نیز به خوبی کار می کنند. شما می توانید فقط یکی از این لنزها را سفارش دهید یا این که کل مجموعه را خریداری کنید.

Glif

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

Glif یک روش سریع و آسان برای نگه داشتن فوری گوشی آیفون است. این ابزار گوشی آیفون شما را در هنگام تماس با FaceTime یا حتی در هنگام گرفتن یک عکس گروهی ثابت نگه می دارد. و اگر این کافی نیست شما می توانید برای انعطاف پذیری بیشتر آن را به همراه با یک تری پاد (سه پایه) استفاده کنید.

GorillaPod Magnetic

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

گرفتن یک عکس با نوردهی طولانی نیازمند داشتن چیزی بیش از یک دست ثابت است و واقعاً باید از یک سه پایه استفاده کرد. به جای به دنبال خود کشیدن یک سه پایه بزرگ مخصوص دوربین های سنگین تر شما می توانید از GorillaPod مغناطیسی شرکت Joby استفاده کنید. این پایه به واسطه آهن رباها و پاهای قابل خم شدن خود تقریباً به هر چیزی می چسبد.

هدفون های Apple

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

با دکمه دوربین از راه دور نیازی به فشردن دکمه دوربین برای عکاسی نیست. مهم ترین چیزی که کاربران آیفون نمی دانند این است که هدفون های اپل (همه مدل ها) مانند یک دکمه دوربین از راه دور عمل می کنند. فقط کافی است آنها را به گوشی خود متصل کنید، نرم افزار دوربین را اجرا کرده و دکمه افزایش صدا روی هدفون را فشار دهید تا عکس گرفته شود.

Kogeto Dot

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

 Dot لنزهای امکان فیلمبرداری ویدئوی 360 درجه پانوراما را در یک مرحله فرآهم می کنند. شما به جای به هم چسباندن عکس ها در کامپیوتر برای ساخت ویدئو می توانید با استفاده از این ابزار و نرم افزار همراه آن از دنیای اطراف خود فیلمبرداری کرده و آن را به اشتراک بگذارید.

QX100و Sony QX10

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

کیفیت عکس آیفون اکثر مواقع برای شما کافی است، اما برای برخی افراد این میزان کیفیت کافی نیست. ما دوربین بلوتوثی شرکت سونی را به شما معرفی می کنیم. شما با استفاده از این ابزار و نرم افزار آن عکس های با کیفیت گرفته و به آیفون خود انتقال دهید. شما می توانید این عکس ها را بر روی شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

Daylight Viewfinder

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

وقتی که خورشید در حال تابش باشد دیدن صفحه گوشی آیفون تقریباً غیر ممکن است. با استفاده از ابزار Daylight Viewfinder، که مشابه چیزی است که بر روی دوربین های سنتی یافت می شود، شما قادر خواهید بود تا حتی در تابش مستقیم نور خورشید نیز منظره خود را در صفحه ببینید، بر روی آن زوم کنید و از آن عکس بگیرید.

کلید Muku Labs

9 لوازم جانبی آیفون برای مشتاقان عکاسی

 برای مواقعی که اتصال هدفون برای استفاده از آن به عنوان کلید دوربین از راه دور میسر نباشد، Muku Labs   به عنوان یک کنترل از راه دور وایرلس واقعی به شکل یک دکمه دوربین بلوتوثی عمل می کند. شما می توانید آن را به گوشی آیفون خود متصل کرده، نرم افزار دوربین را اجرا کرده و دکمه آن را فشار دهید تا عکس هایی از سراسر اتاق گرفته شود. این یک ابزار عالی است.

برچسب ها: موبایل