انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 چاپگر برچسب (پرینتر لیبل‌زن) برتر سال 2017

نویسنده: روح اله عبدالهی 1396/03/19 3023
10 چاپگر برچسب (پرینتر لیبل‌زن) برتر سال 2017

چاپگرهای برچسب یا لیبل زن می توانند در مشاغل گوناگون کاربرد داشته باشند و با هرکس می تواند طبق نیاز خود از آنها استفاده کند. در این مطلب ما به بررسی 10 چاپگر برجسته سال 2017 می پردازیم.

برای ساخت یک برچسب شما باید از یک چاپگر برچسب (یا پرینتر لیبل زن) استفاده کنید تا به بهترین نتیجه دست یابید. این نوع چاپگرها معمولاً در مدل های کوچک، قابل حمل و بی سیم ارائه می شوند. انوع قابل حمل دارای یک صفحه کلید داخلی هستند که شما را قادر می سازد تا در هر کجا به تایپ و پرینت برچسب بپردازید. بهتر است مدل هایی را انتخاب کنیم که دارای طراحی کاربر پسند بوده و قابلیت تایپ و پرینت شما را ارتقاء می دهند.

چاپگر های برچسب (پرینتر لیب‌زن) با داشتن آپشن ها و فونت های متعدد در مقایسه با مدل های ساده کاربردهای بیشتری دارند. بهتر است مواردی مانند مدل صفحه کلید، ظرفیت حافظه داخلی، سرعت چاپ، اندازه چاپگر، نوع برچسب، هزینه و شهرت برند نیز در نظر گرفته شوند.

بهترین چاپگرهای برچسب سال 2017

یک چاپگر برچسب خوب زندگی را آسان تر و دلپذیرتر می کند. با توجه به این موضوع بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین چاپگرهای برچسب در سال 2017.

10. Zebra ، چاپگر برچسب حرارتی مستقیم

چاپگر GC420d ساخت شرکت Technologies Zebra می باشد و رقیب بزرگی برای برندهای بزرگ محسوب می شود. این چاپگر حرارتی مستقیم دارای یک پردازشگر 32 بیتی و 8  RAM  مگابایتی است که رزولوشن چاپ 203 dpi را امکان پذیر می سازد. این چاپگر با زبان های برنامه نویسی ZPL I/II و EPL سازگار می باشد و علاوه بر برچسب، قابلیت چاپ اتیکت، قبض رسید و برگه های دیگر را دارد، در صورتی که عرض آنها از 4.09 اینچ بیشتر نباشد. اما با این وجود، این چاپگر تک رنگ قابلیت چاپ رنگی ندارد و نصب و راه اندازی آن نیز چندان ساده نیست.

9. Brother ، لیبل زن اداری و خانگیP-touch

چاپگر برچسب Brother P-touch دارای دکمه های لمسی است که از طریق آنها سریعاً می توان به فونت ها، الگوها و نشانه ها دسترسی داشت. این چاپگر دارای 8 فونت حرفه ای برای برچسب است که شما می توانید به راحتی برچسب منحصربفرد خود را تولید کنید. این چاپگر قبل از چاپ برچسب طرح آن را به شما نمایش می دهد تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید. یک حافظه ساده نیز قابل دسترسی است تا برچسب های مورد پسند خود را تا 30 برچسب بر روی آن ذخیره کنید. این دستگاه با باتری های AAA یا آداپتور AC کار می کند.

8. Seiko Instruments ، چاپگرهای برچسب هوشمند

چاپگر هوشمند 620 محصول شرکت Seiko Instruments است و دارای طراحی شیک، کوچک و قابل حمل و سرعت چاپ نسبتاً سریع است. این چاپگر فضای کمی اشغال می کند و صرفاً لازم است تا از طریق کابل USB به کامپیوتر یا مک متصل شود.

نرم افزار Smart Label این دستگاه از ویژگی صفحه گسترده، پردازش کلمه و پایگاه داده های نرم افزاری دیگر پشتیبانی می کند، در حالی که فناوری چاپ حرارتی مستقیم این دستگاه نیاز به ریبون، جوهر یا تونر را از بین می برد. اما این دستگاه فقط با سیستم عامل لینوکس و مک سازگاری دارد.

7. Brady ، چاپگر برچسب دستی

اثبات شده است که چاپگر برچسب BMP21-PLUS محصول شرکت Brady، یک پرینتر برچسب محبوب در بین افرادی است که به دنبال قابلیت حمل و نقل، دقت و کیفیت چاپ هستند. علاوه بر طراحی ساده این دستگاه، ویژگی های کلیدی آن کار طراحی و چاپ آسان برچسب ها را در چند دقیقه امکان پذیر می کند.

استفاده از صفحه کلید این دستگاه راحت و بی دردسر می باشد، و صفحه نمایش LCD آن قبل از چاپ شدن برچسب پیش نمایشی از آن را نمایش می دهد.

6. DYMO ، چاپگر برچسب Twin Turbo

چاپگر DYMO Twin Turbo 450 برای کسانی که به دنبال برچسب های فوق العاده و همچنین نظم و کارآیی مناسب در اداره یا خانه هستند یک انتخاب عالی است. این دستگاه به راحتی می تواند به کامپیوتر یا مک متصل شود.

این چاپگر برچسب می تواند بیش از 71 آدرس برچسب، اتیکت نام، برچسب بارکد، برچسب حمل و غیره را در چند دقیقه چاپ کند، در صورتی که به تونر یا جوهر نیاز ندارد.

5. DYMO ، لیبل زن دستی

دستگاه LabelManager 280 محصول شرکت DYMO بوده و بسیار سبک و قابل حمل است و به لطف بسته باتری قابل شارژ خود می تواند برای افرادی که به دنبال چاپ از منابع مختلف هستند جذاب باشد. این چاپگر دارای یک صفحه کلید داخلی کاربر پسند است که شما را قادر می سازد تا تایپ کرده و ویرایش کنید یا برای هرگونه ویرایش دقیق تر می توانید آن را به کامپیوتر یا مک متصل کنید.

همچنین برای ارتقای تجربه کاربری، این دستگاه می تواند با نوارهای از پشت جدا شونده D1 و برچسب های حرارتی نیز کار کند. این پرینتر بیش از 50 بار سریع تر از انواع دیگر می باشد اما قیمت آن نیز کمی گران تر از آنها است.

4. Epson ، لیبل زن LW-300

چاپگر Epson LabelWorks LW-300 با داشتن 14 اندازه مختلف، 10 حالت چاپ، بیش از 75 قالب و بیش از 300 نشانه داخلی، در بین پر کاربردترین و قابل اطمینان ترین لیبل زن های بازار قرار می گیرد.

طراحی و ویژگی های جدید آن به کاهش ضایعات تا بیش از 62 درصد کمک می کند، در حالی که سرعت چاپ را نیز افزایش می دهند. حافظه داخلی آن می تواند بیش از 30 فایل را ذخیره کند، به طوری که کاربر را قادر می سازد تا طرح های اولیه را در چند دقیقه ویرایش کند.

3. Brother ، لیبل زن قابل اتصال به کامپیوتر و مک PT-P700

پرینتر برچسب PT-P700 محصول شرکت Brothrer بوده و در زمان کوتاه برچسب های درجه یک تولید می کند و می تواند به کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی های هوشمند، تبلت و دستگاه های دیگر متصل شود. با توجه به این که این چاپگر دارای صفحه کلید داخلی نمی باشد جمع و جور تر و سبک تر از مدل های رقیب می باشد، با این وجود همچنان بعد از اتصال به یک مک یا کامپیوتر از طریق کابل USB برچسب های با وضوح بالا تولید می کند.

شما باید برخی نرم افزارها را دانلود کرده تا بتوانید فونت، طرح گرافیکی یا الگوی برچسب را سفارشی سازی کنید.

2. DYMO ، چاپگر برچسب حرارتی LabelWriter 4XL

چاپگر برچسب حرارتی DYMO در فرمت پهن چاپ می گیرد و به راحتی و در ظرف چند دقیقه برچسب های با کیفیت تولید می کند. این لیبل زن کوچک و شکیل بسیار سبک بوده و می تواند در خانه و دفتر کار و یا در مراکز پستی برای تولید برچسب های آدرس و همچنین تمبر های پستی استفاده شود.

با توجه به حرارتی بودن این پرینتر شما نگران تمام شدن جوهر یا تونر آن نخواهید بود، همچنین به همراه این دستگاه 5 رول کاغذ هدیه ارائه می شود.

 1 . DYMY ، لیبل زن دستی  LabelManager 160

لیبل زن دستی LabelManager 160 ساخت شرکت DYMO اصلی ترین پرینتر برچسب در بازار است. این دستگاه ساده، سریع و قابل حمل بوده و قادر است برچسب ها، استیکرها، اتیکت ها و غیره را با وضوح بالا چاپ کند.

صفحه کلید داخلی QWERTY آن به سبک کامپیوتر بوده و استفاده از آن آسان و راحت است، در حالی که کلیدهای سریع و طراحی لمسی آن کار فرمت کردن را بسیار ساده می کند. این دستگاه دارای 8 حالت متن، 6 اندازه فونت و بیش از 200 نشانه است و همچنین برای کاربردهای تخصصی ایده آل می باشد.

چاپ برچسب ها توسط خودتان به شما آزادی انتخاب طرح، اندازه، رنگ و موارد دیگر را فرآهم می کند. اکثر دستگاه ها کاملاً قابل حمل بوده و می توانند در هر جایی کاربری داشته باشند. شما می توانید با اتکا به تشریح 10 مورد از بهترین چاپگرهای برچسب سال 2017 در این مطلب، بدون صرف زمان و تلاش زیاد برای مقایسه محصولات متعدد، یک مدل خوب را برای استفاده خود انتخاب کنید.

 

 

برچسب ها: پرینتر