انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فهرست 10 تایی بهترین برندهای کولرهای گازی در جهان

نویسنده: آرش علیمحمدی 1396/06/02 1542
فهرست 10 تایی بهترین برندهای کولرهای گازی در جهان

با گذشت هر روز دمای کره زمین رو به افزایش است و روز به روز درحال گرمتر شدن است، یخ های قطبی نیز درحال ذوب شدن هستند. همه ی اینها عواقب پدیده ی گرمایش زمین هستند که در پی آن دمای زمین نیز افزایش پیدا می کند. با این حال ذهن انسان آن قدر هوشمند است که به فکر راه حلی برای این معضل باشد. راه حلی که برای مقابله این پدیده بکار گرفته شده است، اختراع و استفاده از سیستم های تهویه هستند. این دستگاه ها که شباهتی با جعبه های بزرگ دارند دارای این قابلیت بوده که دمای هوای پیرامون خود را بنا بر خواسته و دلبخواه کاربر سرد یا گرم کنند. از این رو در بخش زیر فهرستی از 10 تهویه هوای برتر دنیا را برای شما آورده شده است.

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

10. O General:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این مدل تهویه هوا دارای ظرفیت یک تن است. از ویژگی های خاص این مدل از کولر گازی می توان به اینها اشاره کرد که دارای سیستم خنک کننده و تهویه سه بعدی است، اینورتر صرفه جویی، دارای قابلیت نشر هوا در 4 جهت متفاوت از هم، فاقد گازهای CFC و دوست دار محیط زیست است. بهای پرداختی برای این مدل از تهویه هوا چیزی حدود 25000 تا 60000 روپیه بوده که معادل 500 تا 900 دلار آمریکا است. مدل های دیگری از همین برند عبارتنداز:

 ASGA09BMTA – 0.75 Ton. ASGA12BMTA – 1.0 Ton, ASGA18FMTA – 1.5 Ton, ASGA18FTTA – 1.5 Ton, Inverter AC ASGG12JLCA AC – 1 Ton.

خب من به شخصه طرفدار مدل AC ASGG12JLCA از این کولر گازی هستم چرا که کل تابستان را می توان با هوایی مطلوب گذراند و با وجود اینورتر حتی اگر برق هم قطع شود باز هم به کار خود ادامه می دهد.


9. Haier:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این شرکت تولید کننده لوازم خانگی با خنک کننده بسیار عالی خود که دارای قابلیت فوق العاده ی مصرف پایین انرژی و ماندگاری بسیار بالا است. این شرکت از اساس متعلق به کشور چین بوده و بهای پرداختی برای خریدن یک تهویه هوای Haier از 18000 تا 45000 روپیه است. مدلهای محبوب این برند موارد زیر هستند:

HSU-18CKCS (R2D), HSU-24CXAS3N-BWNA, HSU-13CNFG5N, HSU-13CNFG5N, HW-18CS03AH.

بین تمام این مدل های نامبرده شده در بخش بالا از این برند، مدلی شما باید ترجیح دهید به نظر میرسد که مدل HW-18CS03AH باشد. از ویژگی های این مدل می توان سیستم چرخش هوا، خنک کنندگی سه بعدی، آنتی باکتریال بودن، ری استارت شدن اتوماتیک، مجهز بودن به زمان سنج، دریچه های متحرک و دوستدار محیط زیست بودن را نامبرد.


8. Hitachi:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

شرکت هیتاچی بنا به کیفیت و کارایی بسیار خوب و مطلوب محصولاتش به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی شناخته شده است. هیتاچی که در شهر توکیو پایتخت ژاپن قرار دارد و در سال 1920 میلادی تاسیس شده است. دارای تهویه هواهایی است که قابلیت هایی همچون تکنولوژی اقلیمی، ویژگی های خنک کنندگی به صورت بی صدا و همچنین دارای صافی و فیلتر آنتی باکتریال هستند. طیف قیمتی تهویه هوا های اسن برند از 25 هزار تا 70 هزار روپیه است. مدل های محبوب این برند در بازار Zunoh 300f و Zunoh 200f، Kaze Neo، Kashikoi 400i، Hitachi RAU318HTDD Kampa plus هستند. با اینحال این شرکت در جایگاه هشتم فهرست ما قرار گرفته است.


7. Blue Star:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این برند بنا بر یخچال ها و تهویه هوا های کم نظیر خود بسیار شناخته شده است که در سال 1943 تاسیس شد. قدیمی ترین تولید کننده لوازم خانگی در کشور هند است. این شرکت از زمان تاسیس تا به امروز با ارائه بهترین کیفیت ها و قیمت های بسیار خوب به جایگاه امروزی خود رسیده است، بهای پرداختی برای دستگاه های تهویه هوای این شرکت از 22 هزار روپیه آغاز شده و با 100 هزار روپیه به اوج خود می رسد. شما میتوانید تهویه هوا های این برند را در هر جایی مانند مراکز خرید و فروشگاه ها ببینید، شناسایی کنید. برخی از محبوب ترین مدل های تهویه هوای این برند عبارتنداز:

CNHW09CAF 0.75 Ton Split AC, 5HW12SC 1 Ton Split AC, 5HW18SB 1.5 Ton Split AC, 3HW18VB1 Split AC-1.5 Ton.

با این حساب در جایگاه هفتم فهرست ما قرار گرفته است.


6.Videocon :

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این شرکت متعلق به کشور هندوستان است که در سال 1979 تاسیس شده است و دفتر مدیریت آن در مومبای (بمبئی) قرار دارد. این شرکت هندی تاثیری انکار ناپذیر در تولیدات لوازم خانگی جهان گذاشته است، آن هم به واسطه ی تولیدات وسیعی مانند تلویزیون، یخچال، کولر گازی و ماشین های لباسشویی که طیف گسترده تولیدات این کمپانی را نشان می دهند. بهای پرداختی برای دستکاه های تهویه هوای ساخته ی این برند بسیار مقرون به صرفه هستند و طیف قیمتی آن ها از 20 هزار تا 68 هزار روپیه است. مدل های محبوب از این برند شامل VSQ55.DT3-MUA، VSA55.RW1-MAA، VSA55.WW1-MAA هستند. با این حساب این برند در جایگاه ششم فهرست ما قرار گرفته است.


5. Whirlpool:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این شرکت سردمدار تولیدکنندگان ماشین لباسشویی، یخچال، تهویه هوا و لوازم خانگی های دیگر است. با ظهور این کمپانی در سال 1987 میلادی، این کمپانی میشیگانی با تولیدات گسترده محصولات خود تاثیر بسزایی بر بازار تولیدات لوازم خانگی گذاشته است. تهویه های این برند با آخرین تکنولوژی موجود خنک کنندگی توربو ساخته شده اند، دستگاه های تهویه هوای ویرپول یک عملکرد باکیفیت و فوق العاده را برای شما تضمین می کنند. بهای پرداختی برای تهویه های ساخت این برند از 32 هزار روپیه آغاز شده تا 55 هزار روپیه می رود. مدل های محبوب این برند شامل FANTASIA INV (1.5 T), FANTASIA INV (1 T), 3D COOL DLX III (2 T) 3 Star, 3D COOL PLT V (1.5 T) 5 Star می شوند. با این اوصاف این برند در جایگاه پنجم فهرست ما قرار گرفته است.


4. LG:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این شرکت نامدار بنا به تولیدات لوازم الکتریکی خود شناخته می شود. آن ها شعار خود را دارند که "زندگی خوب است" بوده و به معنای واقعی برای تحقق بخشیدن به آن زندگی می کنند. این برند که متعلق به کشور کره جنوبی است، ظیف بسیار گسترده از لوازم خانگی برای ارائه به بازار و مصرف کنندگان دارد. عملکرد عالی، سیستم خنک کننده ی هوشمند و خدمات مطلوب ویژگی هایی هستند که این برند را منحصر به فرد می کند. دارای دستگاه های تهویه هوا با طیف قیمتی از 18000 تا 78000 روپیه است. با وجود این واقعیت که ال جی یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان است اما در جایگاه چهارم فهرست ما قرار گرفته است.


3. Daikin:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این شرکت برای قیمت های مقرون به صرفه ای که برای دستگاه های تهویه هوای خود ارائه کرده است شناخته می شود. این شرکت متعلق به کشور ژاپن است که قریب به صد سال است به تولید لوازم خانگی مشغول است. بهای پرداختی برای دستکاه های تهویه هوای این برند از 18000 تا 50000 است. این شرکت تولید کننده ی مدل های بسیار مشهوری چون سری FTXR، سری DTKM و همچنین سری ATKM است. خب از میان تمام سری های ارائه شده و مدل های ساخته شده توسط این برند، مدل DAIKIN Invertor FTKP50PRV16 است.


2. Samsung:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این شرکت برای فعالیت ها و تولیدات بسیار متنوع و با کیفیت خود در زمینه لوازم الکتریکی خانگی شهرت جهانی دارد. بهای پرداختی برای مدل های ساخته شده توسط این برند از 20000 تا 60000 هستند. این شرکت تاسیس شده در کره است اما اکنون در تمام جهان حضور دارند. با این وجود در جایگاه دوم فهرست ما قرار گرفته است.


   1. Voltas:

فهرست 10 تایی بهترین برندهای دستگاه تهویه هوا در جهان

این شرکت به واسطه ی تولیدات با کیفیت خود در زمینه دستگاه های تهویه هوا و مبدل ها وبسیاری از محصولات دیگر شهرت دارند. آن ها بسیار تاثیرگذار و موفق هستند چرا که قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای برای محصولات خود ارائه می کنند. این کمپانی از اساس متعلق به گروه تاتا است. امروزه بخاطر تولید تهویه هوا های چهار فصل خود و همچنین بالاترین امتیاز از نظر قدرت صرفه جویی در انرژی شناخته شده است. از این رو جایگاه نخست فهرست ده تایی ما را به خود اختصاص داده است.

از این رو فهرست ده تایی بهترین دستگاه های تهویه هوای ما به پایات می رسد. پس در تابستان پیش رو، محل کار و خانه خود را با استفاده از این دستگاه های فوق العاده، هوایی تازه و مطبوع ببخشید.