انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین گریل های گازی در حدود قیمتی 400 الی 700 دلار کدام است؟

نویسنده: هنگامه خدابنده 1396/06/21 1250
بهترین گریل های گازی در حدود قیمتی 400 الی 700 دلار کدام است؟

در این محدوده قیمتی گریل های گازی می توانید از میان مجموعه گسترده ای از مدل ها بهترین انتخاب را داشته باشید

در این محدوده همچنین گریل های گازی با انواع و اقسام اندازه ها را پیدا می کنید، البته انواع قابل حمل را که خود مجموعه بسیار گسترده تری از گریل های بزرگ را دربرمی گیرد شامل نمی شود.  البته باید به خاطر داشته باشید که گریل های بزرگ و سنگین وزن الزاما سطوح پخت بزرگی ندارند، به همین خاطر هم برای گروه بندی گریل هایی که معرفی شده است آنها را برحسب تعداد برگرهای 4 اونسی که می توان رویشان قرار داد بررسی کرده ایم.

ساخت

در خرید خود بدنبال گریل های مستحکم باشید، مثلا آنهایی که درزهایشان جوشکاری شده است. کافی است یک نگاه به این گریل ها بیندازید تا مشخص شود آیا درزهایشان به هم جوش خورده یا پیچ کاری شده است.

معمولا هرچقدر میزان فولاد ضد زنگ استفاده شده در گریلی بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. ممکن است به علاوه فولاد ضد زنگ تنها در قسمت درپوش استفاده شده باشد، یعنی آن قسمتی که اول از همه چشمتان به آن می خورد.

در خرید گریل چیزی که نرمال است سطح پختی از جنس فولاد ضد زنگ یا آهن ریخته گری است، بنابراین گریل هایی که این مشخصات را دارند انتخاب کنید و حواستان باشد که جنس خوبی داشته باشد.

موقع بررسی کردن مشعل های گریل هم همین نکته را در ذهن داشته باشید: آتشدان ها باید سنگین تر از نمونه هایی باشند که روی گریل های ارزان قیمت تر استفاده می شود.

دنبال گریل هایی باشید که ضمانت 10 ساله دارند- در این طیف قیمتی چنین گریل هایی پیدا می شود.

ویژگی های مربوط به راحتی استفاده

به موازات بالا رفتن قیمت، گریل ها بایستی از نظر استفاده راحت تر باشند. به این ترتیب که چرخ دستی

با چهار چرخ یا حداقل چرخ دستی ای با دو چرخ داشته باشد که باعث شود تکان دادن گریل آسانتر شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که آتشدان جانبی برای پخت پاستا یا آب پز کردن ذرت وجود داشته باشد. زیرا در اینصورت دیگر زحمت رفت و آمد به آشپزخانه را نخواهید کشید.

در طیف قیمتی درنظر گرفته شده سینی روغنی بیرون کشیدنی را هم خواهید داشت. پاک کردن این سینی ها از باقی مانده گوشت از انتهای آتشدان راحت است.

در صورتی که ابزاری برای سنجش میزان سوخت مصرفی گریل وجود داشته باشد زمان پر کردن مجدد مخزن گریل را خواهید دانست.

بیشتر گریل هایی که طیف قیمتی شان از 400 تا 700 می باشد گیرانه ی الکترونیکی دارد که روشن کردن دستگاه را آسان تر می کند.

قبل از خرید به این موارد توجه داشته باشید

با توجه به اینکه گریلی در این طیف قیمتی باید دوام بیشتری داشته باشد، توجه خاصی به ساخت و رنگ نهایی زده شده روی آن داشته باشید. از گریل هایی که گوشه های تیز یا لبه های بدون محافظ دارند پرهیز کنید، زیرا این موارد می تواند موجب ایجاد برش های ناگهانی شود. دسته های درپوش گریل را بگیرید تا ببینید فاصله میان بند انگشتان دستتان تا درپوش گریل چقدر است.

گریل های عالی در طیف قیمتی 400 الی 700 دلاری

یک دو جین از بیش از 130 گریل گازی که در رده بندی ما جای داشتند قیمتی مابین 400 الی 700 دلار دارند. در ادامه هفت تا از گریل های دارای بالاترین امتیاز را ذکر می کنیم که از ارزان ترین تا گران قیمت ترین را برحسب اندازه شامل می شود.

کوچک (ظرفیت 18 برگر)

مدل Weber Genesis II E-210, $500
Napoleon Terrace SE325PK, $600

اندازه متوسط (ظرفیت برای 18 الی 28 برگر)

Dyna-Glo Premium DGA550SSP-D, $450

//Char-Broil Signature 463245017, $500
3 Embers GAS7480AS, $500

Weber Genesis II E-310, $700

بزرگ (ظرفیت برای 28 برگر یا بیشتر)

Grill Zone BG2615B, $400