انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین تلویزیون های مسطح کوچکی که می توان خرید

نویسنده: آرش علیمحمدی 1396/06/25 1759
بهترین تلویزیون های مسطح کوچکی که می توان خرید

هیچ چیزی همچون یک تلویزیون با صفحه نمایش غول پیکر مردم را به وجد نمی آورد. اما گاهی یک تلویزیون مسطح با اندازه ی متوسط، انتخابی واقع گرایانه تر است. علی الخصوص برای استفاده در اتاق خواب، اتاق کار و یا در یک آپارتمان، یک سایز متوسط بهتر است.

خبر خوب این است که به هنگام انتخاب یک صفحه نمایش کوچک، لازم نیست کیفیت تصویر را قربانی کنید. در واقع، بسیاری از تلویزیون های مسطح با صفحه نمایش کوچک در رتبه بندی ما دارای یک کیفیت تصویر بسیار بالا و وضوح مناسب هستند. به ازای این شما مجبور خواهید بود که از خیر ویژگی های دیگری همچون کیفیت تصویر چهار 4K بگذرید، که البته در اندازه ی تصویر 32 اینچ یا کمتر از آن، توفیر چندانی ندارد و میزان وضوح صدا در فضای اتاق، از آنجایی که تلویزیون های این اندازه کیفیت صوتی بالایی دارند، بسیار مناسب است.

در اینجا به بررسی 5 نمونه از تلویزیون های کوچک مسطح می پردازیم که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. این فهرست شامل مدل های جدید و برخی از مدل های باقی مانده از سال 2016 می شود. به این خاطر است که اغلب کمپانی ها خط تولید تلویزیون های سایز کوچک خود را به خوبی مدل های بزرگتر خود پوشش نمی دهند.

Samsung UN32J5500 - 1

بهترین تلویزیون های مسطح کوچکی که می توان خرید

این تلویزیون هوشمند 32 اینچ از کمپانی سامسونگ، مدل 1080p دارای کیفیت تصویر بسیار بالای اچ دی است. اگرچه مانند بسیاری از سری هایی که سایز مشابه دارند، دارای وضوح صدای متوسط است. این مدل دارای پلتفرم هوشمند تیزن شرکت سامسونگ است که دسترسی به بسیاری از سرویس های آنلاین را برای کاربران میسر می سازد. دارای 3 ورودی HDMI است که می توان از آن ها برای اتصال لوازم جانبی استفاده کرد.

LG 32LJ550M - 2

بهترین تلویزیون های مسطح کوچکی که می توان خرید

این مدل هوشمند 32 اینچ از کمپانی ال جی شباهت زیادی به مدل پیشین خود دارد با این تفاوت که دارای قابلیت هوشمندی است، وضوح صدای بسیار بالا، کیفیت تصویر فوق العاده و زاویه تصویر نسبتا عریضی دارد. بلندی صدای این مدل اگرچه که در حد متوسط است، مانند بسیاری از مدلهای مشابه در این سایز، اما دارای کیفیت مطلوبی است. دارای دو ورودی کابل اچ دی ام آی نیز است.

Samsung UN32J4000 - 3

بهترین تلویزیون های مسطح کوچکی که می توان خرید

این تلویزیون 32 اینچ با وضوح تصویر 720 از سامسونگ در اصل در سال 2015 به بازار معرفی شد اما همچنان با قدرت در حال تاخت و تاز است. این یک مدل ابتدایی با قیمت بسیار پایین است که دارای کیفیت تصویر بسیار عالی و زاویه تصویر نسبتا عریض می باشد. اگرچه که این مدل دارای وضوح صدایی در حد متوسط است اما این موضوع در مدل های مشابه با این سایز صفحه نمایش یک ویژگی رایج و معمولی است و نیز دارای دو ورودی کابل اچ دی ام آی و یک ورودی برای دستگاه های یو اس بی است.

Sony KDL-32W600D - 4

بهترین تلویزیون های مسطح کوچکی که می توان خرید

این مدل 32 اینچ دارای تکنولوژی ال ای دی مبتنی بر ال سی دی با کیفیت تصویر 720 از شرکت سونی در صدر تلویزیون های اچ دی در سال 2016 قرار داشت. دارای یک کیفیت تصویر بسیار بالا همچنین یک زاویه تصویر عریض است. مانند بسیاری دیگر از تلویزیون های موجود در این سایز این مدل هم دارای وضوح صدای متوسط است. بر خلاف مدل های 4کی کمپانی سونی، این مدل دارای سیستم هوشمند انحصاری خود است در حالیکه مدل های دیگر از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند. این مدل دارای دو ورودی کابل اچ دی ام آی و یک ورودی یو اس بی است


Vizio D32x-D1 -5

بهترین تلویزیون های مسطح کوچکی که می توان خرید

این تلویزیون 32 اینچ با وضوح تصویر 1080 که در خط تولید سری D مدل های شرکت   Vizioقرار دارد به شکلی بسیار نزدیک، مدل Hisense32H5FC را از بازار به در کرد که یک انتخاب خوب دیگر به حساب می آید. دارای کیفیت تصویر بسیار بالای اچ دی و زاویه تصویر عریض است. کیفیت صدای این مدل مانند بسیاری از مدل های مشابه دیگر در این سایز، متوسط است. تفاوت چشمگیر مابین مدل 32 ایکس و مدل 32 اینست که مدل جدید دارای سیستم تصویر 60هرتزی است در حالی که مدل های دیگر برای داشتن یک تصویر مناسب از تصویر نور پس زمینه استفاده میکنند. این مدل از تلویزیون دارای پلفورم هوشمند کمپانی است و همچنین دو ورودی برای کابل اچ دی ام ای و یک ورودی یو اس بی از دیگر ویژگی های آن است.