انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فهرست ده تایی از بهترین بوت (پوتین) های زمستانی مردانه در سال 2017

نویسنده: آرش علیمحمدی 1396/07/27 4515
فهرست ده تایی از بهترین بوت (پوتین) های زمستانی مردانه در سال 2017

درحالیکه پوتین های (بوت) مردانه در انواع شکل ها، برندها، اندازه ها و طراحی ها عرضه می شوند، انتخاب بهترین گزینه از میان این انبوه از پوتین های متفاوت ممکن است کاری بسیار دشوار باشد.

یک مدل ممکن است اندازه ی مناسبی داشته باشد اما پا ها را به حد کافی گرم نمی کند. مدلی دیگر ممکن است گرم و نرم باشد اما کفه های لغزنده ای داشته باشد. ممکن است پاهای شما را به شکل مناسبی در بر بگیرد و آن ها را به خوبی گرم کند، اما ممکن است دارای وزن زیادی باشد. بسیاری از مردان نگران این موضوع هستند که پوتین هایی را انتخاب کنند که پوسته های آن ها در عرض مدت کوتاهی خراب شوند، یا اینکه پوشش بالایی زیاد انعطاف پذیر نباشد و پوشیدن آن دشوار باشد. پس از اینکه این فهرست ده تایی از پوتین های مردانه برای فصل زمستان را مشاهده کردید، نه تنها دانش خود را درباره ی اینکه به دنبال چه نوع کفشی باید باشید بلکه از همین جا نیز آن ها را سفارش دهید.

 

ویژگی های مهم:

  •     ساختار: پوتین های خوب توانایی آن را باید داشته باشند تا در پایین ترین دمای ممکن دوام بیاورند. موادی که برای ساختن آن بکار رفته است نباید حجم خود را از دست بدهند، ترک بخورند، سخت شوند یا انعطاف خود را از دست بدهند. باید دارای کفه هایی باشند که بر روی سطوح صاف و لغزنده استحکام خود را حفظ کنند.
  •     مواد اولیه: موادی که برای ساخت کفه کفش، پوشش بالایی، کفه ی داخلی، کناره ها و ... مورد استفاده قرار گرفته اند نه تنها باید راحتی پا را فراهم کنند بلکه باید از دوام بالایی نیز برخوردار باشند.
  •     راحتی: برای تاب آوردن در برابر سرما و گرم نگهداشتن پاها، پوتین های مردانه باید دارای ویژگی های پوشیدن راحت، جلوگیری از ورود هوای سرد و دارای راحتی مطلوب برای حرکت پا در داخل آن باشند.  باید پوشش داخلی و مواد ساخت آن نیز بسیار نرم و راحت باشد.
  •     تناسب: پوشیدن و درآوردن پوتین ها باید کار ساده ای باشد. دارای دهنه ی بزرگ و خوبی باشد و دارای انعطاف بسیار بالایی باشد.
  •     کشش: برای جلوگیری از لغزندگی یا سر خوردن بر روی سطوح نمناک و لیز، پوتین ها باید دارای کفه های خارجی باشند که تا حدودی زبر بوده و لیز نخورند و مستحکم بمانند.

ویژگی های دیگری برای درنظر گرفتن از قبیل برند، طراحی، تهویه و قیمت وجود دارند.


10. پوتین های ضد آب کلاسیک مردانه، مدل Global Win

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

با انتخاب این پوتین های قهوه ای از برند Global Win، قدم زدن در طی زمستان را نه تنها به کاری ساده تر تبدیل کرده بلکه این کار را بسیار عملی و میسر می کند. این مدل از بوت های مردانه در میان پوتین پوش های جوان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خیسی و آب دارد تا پاهای شما را در طول فصل زمستان گرم و خشک نگهدارد.

کفه های داخلی این کفش که از جنس پشم ساخته شده اند، پاهای شما را گرم می کند و از عرق کردن پاها نیز جلوگیری می کند و همچنین طراحی مناسب چرخش هوا را به خوبی میسر می کند. طراحی داخلی بسیار گرم و راحت است و کفه ی خارجی پلاستیکی که دارد از لیز خوردن بر روی سطوح صاف جلوگیری می کند. طراحی این پوتین بسیار گرم، سبک، هوشمندانه و متناسب است.


9. پوتین های چرمی دست ساز زیپ دار، مدل Liberty

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

پوتین های مردانه ی مدل Liberty توسط دست ساخته شده اند و جنس آن ها از چرم خالص گاو است و همچنین جزو با دوام ترین و مستحکم ترین پوتین های موجود در بازار است. این مدل از پوتین ها به راحتی اندازه و متناسب پا می شوند و پوشیدن و درآوردن آن ها به لطف دهنه ی پهنی که دارد، کاری بسیار ساده است.

این مدل از پوتین ها دارای بندهایی هم هستند تا نگهداری و قرارگیری پاها در آن ها به شکلی بهتر و امن تر صورت بگیرد. دو زیپی که در دو طرف این پوتین ها قرار داده شده اند نیز پوشیدن این کفش ها را بسیار ساده تر می کند درحالیکه دارای طراحی و ظاهری کلاسیک بوده و زیبایی پوتین ها را دو چندان کرده اند. مصرف کنندگان عاشق متناسب بودن اندازه ی این پوتین ها و همچنین طراحی ظاهری زیبا، مقاومت بالا و سبکی آن ها شده اند.


8. پوتین های زمستانی ضد آب مردانه ی کلاسیک از برند Bogs

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

با استفاده از این پوتین های چرمی مشکی از برند باگز، سردی زمستان دیگر برایتان مشکل نخواهد بود. به لطف مواد اولیه ای که برای ساخت بخش های داخلی بکار گرفته شده، دارای داخلی نرم و راحت است و بنا به دارا بودن دهنه ای پهن، پوشیدن این پوتین ها کاری نسبتاً ساده است. همچنین برای ساخت کفه ی خارجی از لاستیک هایی استفاده شده که بر روی سطوح صاف و لغزنده به هیچ وجه لیز نخورند.

بخش بالایی این کفش از یک قطعه ی پیش ساخته ی محکم و مقاوم ساخته شده است و ساق این پوتین دارای ارتفاعی معادل 12.5 اینچ است. ضد آب بودن این پوتین ها این مسئله را برای شما تضمین می کند که پاهای شما در طول فصل زمستان در محیط های مرطوب، خشک و محافظت شده بماند. برای تناسب بیشتر، دارای قسمت هایی برای کشیدن با دست است تا پوشیدن آن ها را راحتتر کند. نکات مثبت اصلی درباره ی این پوتین راحتی فوق العاده ی آنها، دوام بالا، ضد آب بودن و پوشش عالی آن ها است.


7. پوتین های مردانه ی زمستانی YIRUIYA

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

پوتین های برفی این برند دارای ویژگی ضد آب بودن است که تضمین کننده ی گرم بودن پاهایتان و قدم زدن در راحتترین شکل ممکن در طی فصل زمستان است. همانطور که از ظاهر کفش پیداست، دارای ساختار مستحکمی از جنس چرم بوده که انعطاف بسیار بالایی را به هنگام استفاده برای شما فراهم می آورد.

به لطف طراحی و استفاده از مواد اولیه ای نرم برای بخش درونی، داخل این کفش بسیار راحت و نرم است و همچنین طراحی ضد آب خارجی این پوتین، بخار و رطوبت را بیرون از کفش نگه میدارد. طراحی خاص دهنه های این پوتین پوشیدن و در آوردن آن را به کاری بسیار ساده تبدیل کرده است. علاوه بر ویژگی متناسب بودن اندازه ی آن، مواد باکیفیت و پوشیدن راحت، مردان این پوتین را بنا به راحتی، نرمی و استحکامی که دارد بسیار دوست دارند.


6. پوتین های مردانه ی مخصوص هوای سرد و برفی مدل Kamik

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

این پوتین های زیبا از برند کامیک در رنگ سیاه به بازار عرضه می شوند و انتخابی بسیار مناسب برای مردان هستند. این پوتین ها با این هدف طراحی شده اند تا در طول فصل زمستان پاهای شما را گرم و به شکلی مستحکم در بر بگیرند. این پوتین های ساخت کشور آمریکا در بخش بالایی دارای بخش هایی پارچه ای برای داشتن وزن کمتر و انعطاف بیشتر هستند.

بخش بالایی این پوتین ها با خاصیت جدا شوندگی طراحی شده است تا پوشیدن آن ها را بسیار راحت کند و همچنین دارای بخشی چسبی و یک بند است تا پس از پوشیدن پاهای شما را محکم در خود نگهدارد. از مزایای بسیار که این مدل از پوتین های زمستانی مردانه دارند می توان به تعدادی از قبیل گرمایش مناسب، راحتی، وزن کم و طراحی هوشمندانه اشاره کرد.


5. پوتین های مردانه ی زمستانی مدل Clarks

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

اگر برای مصرف کنندگان و خریداران این مدل از پوتین های قهوه ای چرمی این پرسش بیان شود که آیا شایستگی آن را دارد تا در میان این فهرست ده تایی از بهترین پوتین های سال 2017 جایگاهی داشته باشد یا خیر؛ پاسخ شمار بالایی از آن ها مسلماً مثبت خواهد بود. برخی طرفدار طراحی بسیار با کیفیت و اندازه ی مناسب آن هستند، برخی دیگر راحتی و گرمی که برایتان به ارمغان می اورد را دوست دارند، درحالیکه برخی دیگر این پوتین را بنا به مستحکم بودن و با دوامی ان انتخاب می کنند.

برای داشتن استحکام و قابلیت اتکای بالا، برای ساخت بخش بالایی آن از چرم باکیفیتی استفاده شده است، برای کفه های خارجی آن لاستیکی بکار رفته که به هیچ عنوان لغزنده نیست و همچنین دارای ساقی به بلندی 5.75 اینچ به منظور دربرگیری بهتر پا و راحتی بیشتر است. نکات مثبت دیگر این پوتین عبارت اند از: بخش بالایی ضد آب، یکپارچگی ساختار، پوشیدن راحت و کیفیت بالای مواد ساخت


4. پوتین های برفی مردانه ی مدل SUKEQ

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

این پوتین های زمستانی مردانه بسیار شیک بوده و پوتین محبوب بسیاری از مصرف کنندگان است. بسیاری از خریدارن بخاطر راحتی که به هنگام راه رفتن برایتان فراهم می کند آن را دوست دارند و برخی نیز بخاطر طراحی راحت و نرم داخلی طرفدار آن هستند. چرم با کیفیتی که برای طراحی و ساخت بخش بالایی این پوتین مورد استفاده قرار گرفته است توانایی مقاومت دربرابر آب و هوای نامناسب را دارد و لاستیکی که برای بخش زیرین کفش بکار گرفته شده است، از لیز خوردن این پوتین ها بر روی سطوح لغزنده و صاف جلوگیری می کنند.

درکنار مناسب بودن برای پوشیدن و راه رفتن بر روی سطوح یخی و برفی، این پوتین ها همچنین مناسب برای قدم زدن های عادی و روزانه هستند. برخی از مزایای این پوتین ها شامل گرمایش بسیار مطلوب، اندازه ی متناسب، وزن کم و کفه ی مقاوم آن می شوند.


3. پوتین های مردانه ی زمستانی ساخت کلمبیا، مدل بوگابوت پلاس 3

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

چرا برای راه رفتن بر روی سطوح یخی و برفی دچار مشکل و نگرانی باشیم درحالیکه با استفاده از این مدل پوتین های زمستانی این کارها از ساده ترین کارهای روزمره می شوند؟ مخصوص مردان طراحی شده اند، این پوتین ها برای مردانی از تمام رده های سنی مناسب هستند، صرف نظر از قد، وزن و سلیقه های متفاوتی که ممکن است وجود داشته باشند. به همراه بند، ساخته شده از چرم با کیفیت و راحت و لاستیکی برای بخش زیرین عرضه می شوند تا از لیز خوردن جلوگیری کنند.

با موادی که برای ساختن این پوتین ها مورد استفاده قرار گرفته اند، وزن هرکدام را به 200 گرم رسانده اند. برای داشتن مقاومت بیشتر، دارای ساقی به بلندی 7 اینچ است. توسط مردان زیادی انتخاب نخست به شمار می رود و این موضوع هم بخاطر استحکام و مقاومت بالا، لغزنده نبودن، راحتی در پوشیدن و در آوردن و راحتی بالای آن ها بوده است.


2. پوتین های زمستانی مردانه ی بادوام و ضد آب مدل Carhartt

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

این پوتین های زمستانی ضد آب با ساختاری به بازار عرضه شده اند تا  در بدترین شرایط آب و هوایی و محیطی بالاترین مقاومت را داشته باشند. دارای طراحی و موادی با کیفیت مطلوب و زیره ای لاستیکی از بهترین جنس برای اجتناب از لیز خوردن و همچنین چرخش هوا در این پوتین ها به گونه ای است که در عین راحتی و گرمی، از عرق کردن پاها جلوگیری می کند.

به لطف طراحی هوشمندانه و خوبی که دارد، پاهای شما را به شکلی متعادل و بسیار خوب در بر می گیرد، همچنین دارای دو لایه از فوم با کیفیت بالا است که گرما و راحتی را برای پاها فراهم می کنند. مصرف کنندگان مقاومت بالای این پوتین ها در برابر خراش و سائیدگی، ظاهر بسیار زیبا، مقاومت در برابر روغن، عدم لغزش بر روی سطوح لیز، راحتی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی دوست دارند.


1. پوتین های مردانه ی لبه سفید ضد آب از برند تیمبرلند

فهرست ده تایی از بهترین پوتین های زمستانی مردان در سال 2017

با استفاده از این پوتین های ضد آب از برند تیمبرلند، زمستان امسال سرما را به راحتی مغلوب کنید. طراحی شده مخصوص مصرف کنندگان مرد، این پوتین های لبه سفید از جنس چرم ساخته شده اند و برای بالا بردن مقاومت و استحکام آن ها به هنگام پوشیدن، دارای بند هستند. زیره ی این کفش از لاستیکی ساخته شده که به هیچ وجه لیز نمی خورد و بر روی انوع سطوح صاف و لغزنده برای شما اطمینان و مقاومت بالایی فراهم می کند.

ساق این پوتین دارای بلندی برابر با 5 اینچ است. برای افزایش سطح راحتی و بهبود عملکرد این پوتین ها، دارای پشتی و زبانه است، بخش بالایی ساخته شده از باکیفیت ترین چرم موجود بوده، یکپارچه است و خاصیت ضد آبی دارد و کفه های جدا شونده ای دارد. نکات مثبت این پوتین راحتی، گرمایش، دوام بالا و مقاومت مطلوب ان هستند.


فصل زمستان ممکن است تا حد بسیار زیادی سرد و برفی باشد. اما این بدان معنا نیست که شما برای راه رفتن بر روی برف حتماً با مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد یا از سرما پاهایتان یخ بزند، یا اینکه بخاطر لیز بودن کفه ی کفشهایتان لیز بخورید و زمین بیفتید. از طرفی دیگر نیز شما مجبور نخواهید بود برای مقابله با این شرایط پوتین های سنگین بپوشید. بهترین راه حل در چنین شرایطی این است که پوتین مناسبی برای خودتان انتخاب کنید. به سادگی فهرست بالا را بررسی کنید تا برای زمستان اینده بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

 

منبع مقاله:
https://www.topreviewpro.com/clothing-shoes/top-10-best-winter-boots-for-men/

برچسب ها: پوتین