انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 مایکروفر برتر سال 2017

نویسنده: آرش علیمحمدی 1396/09/28 1271
10 مایکروفر برتر سال 2017

انتخاب یک مایکروفر مناسب می تواند به شدت چالش برانگیز باشد به ویژه امروزه که شما همواره با انتخاب های زیادی برای خرید محصولات خود روبرو هستید. یک واقعیت غیر قابل انکار این است که این وسیله ی آشپزخانه امروزه به یکی از ملزومات ضروری بسیاری از مردم بدل شده است. کسانی که به وقت اهمیت می دهند و خواستار صرف زمان کوتاهتری به منظور گرم کردن نوشیدنی، اسنک، شیرینی و ... هستند.

هنگام انتخاب یک مایکروفر مناسب، توجه به اندازه آن بسیار حائز اهمیت است. به طوری که انتخاب یک مایکروفر بسیار بزرگ برای آشپزخانه ای که دارای فضای وسیعی نیست، گزینه ی هوشمندانه ای نمی باشد و نیز محصول مورد نظر باید قادر به گرم کردن غذا با صرف انرژی پایین باشد همچنین از دیگر ویژگی های یک انتخاب مناسب می توان به قیمت پایین، نگهداری آسان، دوام بالا و داشتن ویژگی های کاربردی دیگر اشاره کرد.

 

مایکروفر های برتر سال 2017

9. Oster, College Dorm Size Compact Microwave

 مایکروفر برتر سال 2017

مایکروفر فوق از محصولات شرکت Oster دارای استیل ضد زنگ 0.7 فوت مکعبی، یک انتخاب مناسب برای استفاده در خوابگاه، مهمانخانه ها و آپارتمانهای کوچک است.
از دیگر ویژگی های آن می توان از وجود یک درب شیشه ای در قسمت جلو، صفحه ی لمسی کرومی و دستیگره های راحت و خوش دست نام برد. این محصول زیبا کارکرد بسیار موثری در گرم کردن غذا، گرم کردن غذای یخ زده، سیب زمینی، پاپ کورن، انواع نوشیدنی، سبزیجات و بسیاری از مواد خوراکی دیگر دارد.
از طرف دیگر اندازه ی این مایکروفر نسبتا کوچک است و مناسب برای گرم کردن غذاهای زیاد و حجیم نمی باشد.

ابعاد دستگاه: 17.8*10.3*10.32
وزن دستگاه: 25 پوند


8. Westinghouse, WCMH900B Counter Top Rotary Microwave Oven

9 مایکروفر برتر سال 2017

عملکرد آسان و بدون نگرانی از مشخصه های بارز این محصول شرکت Westinghouse است.
دارا بودت محفظه ی 0.9 فوت مکعبی و توان 900 واتی این دستگاه، آن را در میان قدرتمندترین مایکروفرهای موجود در بازار قرار داده است.
به منظور انعطاف و سهولت استفاده، این محصول دارای 6 سطح تنظیم قدرت پختن است (بالا- متوسط/بالا- متوسط- متوسط/پایین-ولرم و پایین). همچنین تایمر صوتی 30 دقیقه ای، صفحه چرخان کنترلی و دستگیره های راحت و خوش دست از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

ابعاد دستگاه: 15.2*19*11.1 اینچ
وزن دستگاه: 29.9 پوند


7. Hamilton, Beach 31104 Countertop Oven

9 مایکروفر برتر سال 2017

کارکرد این مایکروفر مناسب به منظور استفاده بر روی کابینت، چیزی فراتر از گرم کردن و پخت غذا است. فضای بزرگ آن امکان گرم کردن همزمان دو ظرف با ابعاد 9*13 اینچ، دو پیتزای 12 اینچی و یا 2 ماهیتابه ی کیک را فراهم می کند.
سیخ های چرخان آن در هنگام چرخیدن قادر به حفظ چربی گوشت در حال پخت است و نیز دارای یک تایمر 2 ساعته به منظور بریان کردن و پختن می باشد. این مایکروفر نقره ای دارای لوازم جانبی چون یک سیخ چرخان به منظپر سهولت در پخت و پز است.

ابعاد دستگاه: 16.5*20.6*13.1 اینچ
وزن دستگاه: 22.9 پوند


6. Panasonic, NN-SN651BAZ 1.2 Cu. Ft Countertop Microwave Oven

9 مایکروفر برتر سال 2017

مایکروفر NN-SN651BAZ از شرکت پاناسونیک، دارای یک تکنولوژی خلاقانه ی معکوس کننده است که از پخته یا گرم شدن مواد خوراکی به صورت متعادل اطمینان حاصل می کند. این محصول دارای توان 1200 وات و نیز 12 قابلیت پخت خودکار است که شما را در تهیه ی غذای مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان یاری می کند.
این مایکروفر همچنین دارای تکنولوژی معکوس کننده است که قادر است گرما را  در تمامی تنظیمات دمایی، به شکلی یکنواخت پخش کند. از این رو غذای شما به شکلی کاملا یک دست آماده می شود.

ابعاد دستگاه: 15.8*20*7*12.2 اینچ
وزن دستگاه: 23.4 پوند


5. Panasonic, NN-SN966S Countertop/Built-In Microwave

9 مایکروفر برتر سال 2017

افزایش تسهیل در روند پخت و پز و قابلیت گرم کردن غذاهای یخ زده از جمله امکانانی هستند که با انتخاب این نمونه از مایکروفرهای شرکت پاناسونیک از آن ها برخوردار می شوید.
این مایکروفر با ظرفیت بالای 2.2 فوت مکعبی از یک استیل ضد زنگ شاخته شده است که دارای یک درب شیشه ای آینه ای در قسمت جلو و نیز دستگیره های راحت و خوش دست می باشد. از مشخصه های این محصول میتوان به توان 1250 واتی، قابلیت پخت یک دست، تکنولوژی معکوس کننده، گرم کردن غذاهای یخ زده با سرعت بالا، حسگر تنظیمات خودکار و دارا بودن 12 حالت پخت و پز پیش فرض اشاره کرد.

ابعاد دستگاه: 19.4*23.9*14 اینج
وزن دستگاه: 37 پوند


4. Panasonic, NN-SN736B Black 1.6 Cu. Ft. Countertop Microwave Oven

9 مایکروفر برتر سال 2017

این مایکروفر (Microwave) با توان 1250 وات نه تنها قدرتمندترین محصول پیشنهادی است بلکه در میان کارآمدترین محصولات موجود قرار می گیرد.
با تکیه بر تکنولوژی معکوس کننده، این محصول قادر به پخت و پز، گرم کردن مجدد و گرم کردن غذاهای یخ زده حتی در پایین ترین قدرت انتخابی نیز می باشد.
ظرفیت 1.6 فوت مکعبی آن قادر به نگهداری مقدار زیادی مواد خوراکی در مقایسه با محصولات مشابه است.
ویژگی های دیگر این محصول شامل یک ظرف چرخشی 15 اینچی، 5 حالت انتخابی، 10 سطح قدرت و مطابق با استاندارد حفاظت انرژی DOE سال 2016 می باشد.
از دیگر خصوصیات محصول فوق می توان به دارا بودن صفحه کلید پوستی و صاف، 14 منوی پیشفرض خودکار، درب فشاری، کلید پاپ کورن، شروع با تاخیر، تایمر و قابلیت پخت سریع اشاره کرد.

ابعاد دستگاه: 19.4*21.9*11.9 اینچ
وزن دستگاه: 32 پوند


3. Hamilton, Beach 0.7 cu ft Microwave Oven

مایکروفر Hamilton Beach یک انتخاب عالی برای خانواده هایی با جمعیت پایین و متوسط است که دارای ویژگی هایی از قبیل ظرفیت 0.7 فوت مکعبی، 10 سطح مختلف تعیین قدرت و 6 منوی تنظیم سریع می باشد.
این محصول 700 واتی قادر به گرم کردن غذاهای یخ زده، گرم کردن خوراک و حرارت دهی است. صفحه کنترل لمسی آن به گونه ای طراحی شده است که داری قفل کودک بوده و انگشتان کوچک کودکان را از ایجاد اختلال در روند پخت و پز دور نگه می دارد.
این مایکروفر سیاه رنگ با داخلی به رنگ سفید، متاسفانه با برق 220 ولت عمل نمی کند.

ابعاد دستگاه: در دسترس نیست
وزن دستگاه: در دسترس نیست


2. Panasonic, NN-SD945S Countertop/Built-In Microwave

9 مایکروفر برتر سال 2017

مایکروفر رومیزی پاناسونیک NN-SD945S که در اندازه ی 2.2 فوت مکعب عرضه میگردد، قادر به آماده کردن انواع مختلف مواد خوراکی می باشد. این مایکروفر دارای استیل ضد زنگ بسیار شکیل، با توان 1225 وات و 18 منوی انتخابی پیشفرض است. تکنولوژی معکوس کننده ی بکار رفته در آن قادر به فراهم کردن گرمایی یکنواخت و پخت و پزی یک دست می باشد. قابلیت گرم کردن غذاهای یخ زده ی آن، به لطف وجود سیستم توربوی حرارتی با سرعت نسبتا بالایی انجام می شود.
درحالیکه حسگرهای خودکار این دستگاه زمانبندی و قدرت حرارتی را به شکلی متناسب تنظیم می کند.

ابعاد دستگاه: 19.9*23.9*14
وزن دستگاه: 37 پوند


1. Breville, BOV450XL Mini Smart Oven

9 مایکروفر برتر سال 2017

این مایکروفر هوشمند کوچک دارای تکنولوژی IQ می باشد که دستگاه را قادر به تشخیص میزان حرارت پخته شدن مناسب و به اندازه ی غذا می گرداند.
4 المنت کوارتز 1800 واتی آن، گرما را به سرعت پخش می کند در حالیکه 8 حالت تنظیم پیشفرض آن حق انتخاب گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد.
فضای داخلی محصول، 0.45 فوت مکعب و نیز دارای 4 محفظه ی قطعات تست، است. همچنین یک سینی کشویی پخت نان، 3 محل قرارگیری چنگک، قابلیت خاموش شدن خودکار و مناسب برای پخت یک پیتزای 11 اینچی می باشد. به منظور افزایش قدرت و دوام، فضای داخلی استیل ضد زنگ آن به وسیله نوعی پودر پوشانده شده است در حالیکه قسمت داخلی آن شامل یک پوشش غیر چسبان میباشد.
متاسفانه این مایکروفر برای قرار گیری در زیر کابینت طراحی نشده است چرا به  فضای بسیار زیادی به منظور تهویه هوای مناسب نیاز دارد.

ابعاد دستگاه: 15.5*14*8.8 اینچ
وزن دستگاه: 15.2 پوند


مایکروفرهای معرفی شده در قسمت بالا به دلایل مختلفی در لیست برترین مایکروفرها قرار می گیرند.
این محصولات، جمع و جور، دارای ابعاد مناسب و قابل استفاده در اغلب آشپزخانه ها هستند.
علیرغم دارا بودن توان کافی، این محصولات در زمینه ی مصرف انرژی بسیار مناسب می باشند. ظرفیت قابل استفاده ی این مایکروفرها آنها را برای پخت انواع بسیاری از خوراکی ها ایده آل ساخته است.