انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

نویسنده: هنگامه خدابنده 1396/10/28 1419
10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

بوت ها از جمله اکسسوارهای ضروری برای زمستان هستند. بوت ها در اشکال، طرح ها و رنگ های مختلف سبک شخصی شما را به عنوان کسی که آنها را به پا کرده نشان می دهد. درحالیکه همه بوت ها علی الظاهر شبیه هم هستند و هدف و کارکردشان هم یکی می باشد، اینگونه نیست که هر نوع بوت بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار بدهد . ممکن است بعضی از آنها خیلی گرم و نرم باشند، اما وقتی به پا می کنید پایتان را می زنند. سایر انواع ممکن است به خوبی قالب پای شما باشند اما لایه های درونی شان زیاد از حد باشد و یا برعکس انقدر نازک باشند که نوک شصت پایتان یخ بزند. افزون بر این، امکان دارد بوت بیش از حد نازک، سنگین وزن باشد یا کمی بیش از اندازه سبک.

در این مطلب نگاهی به 10 تا از برترین بوت های زمستانی مخصوص بانوان برای سال 2018 انداخته ایم.

انتخاب بوت زمستانی مناسب

اگر شما خود بانو باشید یا بخواهید به یکی از بانوان اطراف خود بوت زمستانی هدیه بدهید، لازم است به نکاتی که در ادامه می آید حسابی توجه کنید:

  • اندازه: بوت مناسب بوتی است که به خوبی قالب پا باشد. بوت مورد نظر نباید خیلی تنگ ، شل، گشاد یا تنگ باشد؛
  • تناسب: بوت های منعطف یا آنهایی که دهانه بزرگتری دارند پوشیدن و درآوردنشان هم راحت تر است؛
  • عملکرد: راه رفتن روی برف و یخ کار مشکلی است. بنابراین، بوتی که خریداری می شود باید توانایی مقاومت در برابر زمین لغزنده را داشته باشد. چنین بوتی بایستی زیره  و رویه ی مقاومی داشته و در برابر آب و هوای سرد مقاوم باشد.
  • راحتی: بوت خوب نهایت آسایش و راحتی را در اختیار می گذارد. چنین بوتی به همراه آستری لطیفی عرضه می شود که پوست شما را آزار نمی دهد، امکان گردش هوا به شکل مناسب را فراهم آورده و پا موقع قرار داشتن در آن زیاد عرق نمی کند.
  • مواد: بهترین انواع بوت ها با استفاده از موادی درست شده اند که دوستدار زمستان می باشد . یعنی موادی مثل چرم، پلاستیک، چرم مصنوعی، کرباس ، برخی از مواد پر استفاده هستند.

بهترین بوت های زمستانی بانوان برای سال 2018

10- بوت های زمستانی ضد آب گلوبال وین ِ کینگ شو

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

 بوت های کینگ شو از جمله گزینه های انتخابی بسیار خوب برای روزهای سرد و فصل زمستان هستند. این بوت های مشکی رنگ زیره ی دست سازی دارند که باعث می شود هنگام استفاده بر روی سطوح لغزنده بسیار محکم و باثبات عمل کنند. این پاپوش به همراه ساخت محکمی که دارد بادوام بوده و در مقابل محیط خشن تاب می آورد، و نرخ مقاومتش در برابر آب و هوای خشن هم تا 27 درجه ی فارنهایت می باشد.

طراحی سنتی ِبندی این مدل تناسب خوبی بدان بخشیده است، در عین حال دهانه کاملا پوشیده از خز راحتی اش را دوچندان می کند. برای راحتی بیشتر و کنترل خوب درجه حرارت ، بوت یاد شده به همراه کفی کفش پوشیده از همین پوشش عرضه می شود. نکات مثبت این بوت عبارتند از راحتی، تناسب و جا گرفتن آن در پا به راحتی، گرمای مطبوع و بدنه محکم.

9-لینگتوم، بوت های برفی بانوان

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

 این بوت های برفی که به منظور برآورده سازی اهدافی چون راحتی و در اختیار گذاردن مدلی غیررسمی توسط لینگتوم طراحی شده است، گرمای مطبوعی را که در فصل سرما بسیار مورد نیاز است فراهم می سازد. بوت های برفی لینگتوم بسیار سبک وزن بوده و بر روی برف هم محکم و ثابت قدم عمل می کنند.

 رویه ی این مدل از مواد سبک وزن و مستحکمی ساخته شده است، درحالیکه در داخل پشم مصنوعی فضای راحتی را در اختیار قرار می دهد . ارتفاع زیره مدل مزبور 2-1 اینچ بوده و پشتیبانی خوب و متوازنی را فراهم ساخته، درحالیکه زیره ی پلاستیکی بادوام و ضد لغزش دست ساز آن از سر خوردن یا افتادن کسی که بوت را به پا کرده است جلوگیری می کند. بوت یاد شده به خاطر راحتی، تناسب خوب، انعطاف پذیری، سبک وزنی و ظاهر جالبش بسیار دوست داشتنی است.

8-دریم پیرز، بوت زمستانی ساق بلند مخصوص بانوان

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

تعداد کمی از افراد را پیدا می کنید که این مدل را به عنوان یکی از بهترین بوت های موجود در بازار قبول نداشته باشند. مدل یاد شده در بسیاری از مقالات و اخبار مورد اشاره قرار گرفته و همچنان هم توجهات بسیاری را به خود جلب می کند.

بوت های زمستانی دریم پیرز، ساخت مستحکم و محکم خوبی دارد. در مدل مزبور از آستری  خز مصنوعی و زیره ی TPR پلاستیکی استفاده شده است که بوت را محکم روی زمین ثابت نگاه می دارد، همچنین در سرمای زمستان  گرمای مطبوعی را فراهم می آورد. به منظور اینکه به پا کردن و درآوردن بوت راحت باشد، به همراه زیپ جانبی عرضه شده است. قطعا خریداران این کالا از بابت دهانه عریض5-14 اینچی، گرمای مطبوع داخل، تناسب آن در پا ، راحتی و شیکی ظاهری اش خوشحال خواهند شد. پیشنهاد ما آنست که در صورت تمایل به خرید به اندازه نیم سایز بزرگترش را خریداری کنید.

7-کومبو، بوت های زمستانی کوپر مخصوص بانوان

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

 نام کومبو در زمینه عرضه بوت های زمستانی بانوان شناخته شده است. این جفت قهوه ای رنگ از جمله برترین مدل های برند یاد شده بوده و برای تمام خانم ها مناسب است. مدل مزبور شیک است و در آن از چرم استفاده شده و زیره ی محکم پلاستیکی و رویه ترکیبی دارد و روی زمین لغزنده محکم است.

دهانه 10 اینچی این بوت به پا کردن آن را بسیار راحت می کند درحالیکه عایق ترموپلی آن پا را طی فصل زمستان گرم نگاه می دارد. به منظور ثبات و پشتیبانی خوب، مدل مزبور با پاشنه 5-1 اینچی ، لژ 5-0 اینچی، و محوری می باشد که از مبدا قوس، 5-5 اینچ اندازه دارد. اصلی ترین نکات مثبت عبارتند از طراحی جذاب، راحتی به پا کردن ، عایق خوب و استحکام.

6-مرل، بوت زمستانی سیلوا تال بانوان

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

یکی از روش های گرم و نرم ماندن در زمستان خرید این بوتِ مرل می باشد. بوت های ساق بلند مزبور به همراه رویه ی چرم مستحکم و زبر و زیره ی پلاستیکی محکم عرضه می شود که از سر خوردن شما جلوگیری می کند. در بوت های یاد شده که نسبتا سبک وزن می باشند به منظور تهویه و راحتی بیشتر، فابریکی بر روی رویه بیرونی استفاده شده است. به پا کردن و درآوردن بوت ها به لطف زیپ داخلی آن راحت است درحالیکه محور 10 اینچی از قوس مدل، ثبات آن را افزایش داده است. افزون بر گرمای مطبوعی که این بوت ها فراهم می کنند، تناسب خوب و راحتی استفاده بایستی به ضد آب بودن و دوامش هم اشاره کرد.

5- های تک،بوت های برفی زمستانی بانوان

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

این بوت ها که از سوی های تک عرضه شده است، پای شما را طی زمان زمستان گرم نگاه خواهد داشت. بوت های برفی زمستانی دربردارنده رویه ترکیبی با کیفیتی می باشد که از ورود باد و آب به داخل کفش جلوگیری می کند. آستری  داخلی نه تنها لطیف می باشد، بلکه همچنین عایق خوبی را نیز فراهم می سازد.

به منظور به حداکثررسانی لغزندگی بر روی سطح برفی/یخی و برای اطمینان از محکم ایستادن بوت بر روی زمین، بوت های مزبور به همراه زیره ی پلاستیکی ضد لغزش عرضه شده اند. ویژگی های مثبت این مدل عبارتند از تناسب خوب،دوام،سبک وزنی و ظاهر شیک.

 4-کراکس، بوت زمستانی آل کیس دو لوکس بانوان

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

برند کراکس اقدام به تولید انواع و اقسام بوت ها کرده است. یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین مدل هایش هم بوت زمستانی بلک شیمر می باشد. این بوت به همراه رویه ی ترکیبی از جنس منسوج عرضه می شود که بادوام بوده و دهانه گشادی برای پوشیدن و درآوردنش تدبیر شده است. زیره ی ترکیبی آن ضد لغزش بوده و امکان ثبات بر روی سطوح لغزنده را فراهم می کند حتی بر روی زمین نمناک.

این بوت های ضد آب پاهای شما را حتی در شرایط نمناکی و رطوبت هم خشک نگاه داشته و به لطف محور 6 اینچی ای که نسبت به قوس دارد توازن خوبی دارد. به جز نرمی و لطافت، راحتی، تناسب خوب، و دوام ، این بوت ها به خاطر ضد آب بودن، تولید گرمای مطبوع، گرمی، سبکی و قابلیت به پا کردن راحتش محبوب می باشد.

 3-کلمبیا، بوت برفی آیس میدن دو مخصوص بانوان

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

بوت برفی ِ آیس میدن شماره دو از کلمبیا که رویه آن از منسوج و چرم ساخته شده است به منظور به پا کردنش در فصول سرد سال همانند فصل زمستان طراحی شده است. بوت مشکی یاد شده دارای زیره پلاستیکی می باشد که  از همه جهات بر روی تمامی سطوح بخصوص سطح لغزنده محکم می ایستد.

افزون بر این، دارای زیره میانی ِ باکیفیتِ سبک وزنی می باشد که هرچند سبک وزن است، اما بسیار راحت و بادوام می باشد. لژ بوت یاد شده 75-0 اینچ، و محور آن از قوس 9 اینچ است. نکات مثبت آن عبارتند از راحتی استفاده، پوشش خزدار با کیفیت داخلی،و استحکام از نظر قرار گرفتن بر روی سطوح مختلف. البته باید اذعان داشت این مدل اندکی سنگین است.

 2-شیان کولاکا، بوت زمستانی بندی لژدار آستر پشمی با رویه ی جین

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

مدل کنونی از شیان کولاکا ترکیبی است از کارایی، قابلیت اطمینان، ظرافت و دوام. بوت های زمستانی مزبور هم نزد خانم های جوان و هم خانم های پا به سن گذاشته محبوب می باشد.

بوت ها از رویه جین ترکیبی درجه بالا ساخته شده اند و زیره شان از پلاستیک فشرده می باشد که در برابر لغزش مقاومت کرده و حتی بر روی سطوح لغزان هم با ثبات کامل می ایستد. پاشنه ی 18-1 اینچی پشتیبانی محکمی را در اختیار می گذارد، درحالیکه آستری خز مصنوعی ضخیم آن گرمای مطبوع را در اختیار قرار می دهد. محور بندی تکه دوزی شده آن باعث می شود که هنگام به پا کردنش کمترین زحمت به کاربر تحمیل شود. بوت های یاد شده بسیار گرم راحت بوده و با رنگ هایی شاد برای زمستان عرضه شده اند.

1-تیمبرلند، بوت های ضد آب تکه دوزی شده ی تدی فلییس

10 بوت برتر زمستانی بانوان سال 2018

تیمبرلند به خاطر کیفیت بالای بوت های چرم ضد آب خود از سال 1973 معروف است. شرکت یاد شده تمام تلاش خود را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که مشتریان از کفش های عالی با طراحی استاندارد برخوردار باشند.

این مدل بوت ضد آب تیمبرلند، با رنگ Port Royale Waterbuck بهترین گزینه را از نظر رنگ در اختیار خریداران زمستانی قرار می دهد. بوت های مزبور ظاهر زیبایی داشته و رویه مستحکم چرمی دارند که می تواند دربرابر استفاده منظم تاب بیاورد. زیره ی پلاستیکی شان نیز به خاطر طراحی ضد لغزشی که دارد استحکام قابل توجهی را بر روی سطوح مختلف ممکن می سازد. مدل یاد شده به همراه محور 8 اینچی  نسبت به قوس عرضه شده، پاشنه 1 اینچی دارد و لژ آن 5-0 اینچی می باشد که تمامی این موارد به پشتیبانی محکم کفش و توازن خوب آن کمک می رساند. آستری پشم گوسفندش هم نه تنها لطیف بلکه بسیار گرم است. نکات مثبت آن عبارتند از ضد آب بودن،تناسب خوب،شیکی ظاهری و راحتی.

برای انتخاب بوت مناسب جهت استفاده در زمستان نکات زیادی هست که می توان در نظر گرفت. هرچند در ظاهر و بر روی کاغذ ممکن است بوتی به نظر عالی برسد، اما امکان دارد انتظارات شما را در عالم واقع برآورده نسازد. مثلا گرمای مدنظر را نداشته باشد، درون بوت بیش از اندازه پر شده باشد که گردش هوا را مشکل کند یا کمی سنگین یا بیش از حد سبک باشد. یا حتی شاید پاهایتان را گرم نگاه داشته و راحت هم باشد، اما بیش از حد بلند یا کوتاه باشد. ما نیز به منظور اینکه کمکی در جهت انتخاب درست کرده باشیم 10 تا از بهترین مدل های بوت زنانه برای سال 2018 را در مطلب کنونی مرور کردیم که با انتخاب هر یک از این مدل ها می توانید از بابت گرمای حداکثری و راحتی پاهایتان در زمستان مطمئن باشید.