انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

نویسنده: روح اله عبدالهی 1396/11/11 2881
بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

سطل زباله در آشپزخانه ظاهراً بی اهمیت به نظر می رسد و اکثر مردم در انتخاب سطل زباله برای آشپزخانه دقت کافی ندارند و در اکثر مواقع سطل نامناسب را انتخاب می کنند.

سطل زباله یکی از نادیده گرفته شده ترین اشیاء آشپزخانه است. بسیاری از مردم در هنگام خرید آن کمتر به جزئیات آن توجه می کنند. آنها صرفاً بر روی قیمت تمرکز کرده و احتمالا ارزان ترین را انتخاب می کنند. سطل زباله های استاندارد می توانند معادل حدود 50 لیتر / 13 گالن زباله را در خود نگه دارند. سطل های بزرگتر بیش از 13 گالن ظرفیت دارند. آنها از موادی مانند پلاستیک و استیل ضد زنگ ساخته شده و در شکل ها و طرح های مختلف ارائه می شوند.

فولاد ضد زنگ به واسطه قدرت، ثبات و دوام آن شناخته شده است در حالیکه پلاستیک به دلیل سبکی و تمیز شدن آسان و مقرون به صرفه بودن بسیار محبوب است. فولاد ضد زنگ به اندازه پلاستیک بوها را جذب نمی کند، اما معمولاً سنگین تر است. فهرست زیر 10 مورد از بهترین سطل های زباله آشپزخانه موجود در بازار را نشان می دهد.

ما در این مطلب 10 مورد از بهترین های سطل زباله آشپزخانه موجود در بازار را معرفی می کنیم.

 

10 سطل زباله آشپزخانه برتر در سال جدید

 

10. Umbra، سطل زباله لبه دار بزرگ

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

سطل زباله آشپزخانه Umbra، که می تواند معادل 50 لیتر / 23 گالن زباله را در خود جای دهد، ارزش پول پرداختی خود را دارد. این سطل بدنه مقاومی دارد و حتی زمانی که خالی است و یا زمانی که پدال پا را فشار می دهیم نیز سرپا و ثابت می ماند.

این سطل دارای یک طراحی ساده برای استفاده آسان و تمیز کردن و یک سرپوش کاربردی برای باز شدن و بستن سریع است. استفاده از پدال استیل آن آسان است و با نرمی و بدون سر و صدا کار می کند. این سطل زباله آشپزخانه به لطف جنس پلی پروپیلن خود می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد.

ظرفیت: 13 گالن

 

9. Organize It All ، سطل زباله پدالی از جنس استیل ضد زنگ با ظرفیت 16 گالن

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

این بررسی بدون سطل زباله Organize It All نمی تواند کامل شود. این سطل بخاطر جنس فولاد ضد زنگ آن یکی از ساده ترین و با دوام ترین موارد موجود در بازار است.

این سطل دارای ظرفیت مناسب 16 گالن (8 گالن در هر طرف) است که مناسب برای خانه، رستوران و انبار می باشد. این سطل شامل محفظه دوگانه است که یک طرف آن برای مواد قابل بازیافت می باشد. جنس این سطل از استیل ضد زنگ بوده و دارای پوشش پلاستیکی برای دوام بیشتر است. همچنین دارای پدال پایی برای دسترسی آسان است. همچنین دارای محفظه های پلاستیکی قابل جداسازی است که دسته دار بوده و انتقال و خارج کردن زباله را تسهیل می کند، بدون اینکه شما را کثیف کند.

ظرفیت: 8 گالن در هر طرف

 

8. Rubbermaid، سطل زباله پدالی

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

سطل زباله آشپزخانه Rubbermaid با ظرفیت معادل 13 گالن برای اکثر نیازهای روزانه مناسب است. این سطل از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای یک طراحی کاربردی برای استفاده آسان و حفظ و نگهداری است.

مکانیسم نوآورانه آن عمل باز و بسته شدن را ساده و آسان می کند، در حالی که طراحی باریک آن برای فضاهای کوچک مناسب است. این سطل با یک طراحی جدید عرضه می شود و برای هر نوع آشپزخانه ای مناسب به نظر می رسد، چه سنتی و چه مدرن.

ظرفیت: 13 گالن

 

7. HomeZone، سطل زباله پدالی مستطیل شکل از جنس استیل ضد زنگ

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

خالی نگه داشتن آشپزخانه از زباله با سطل زباله HomeZone بسیار آسان تر است. بدنه این سطل از جنس استیل ضد زنگ است که می تواند تا بیش از 45 لیتر / 13 گالن زباله را در خود جای دهد و دارای یک درپوش پلاستیکی قابل جدا شدن است. ظرف پلاستیکی داخلی آن قابل جداسازی است، در حالی که نوار لاستیکی آن به محافظت از کیسه های زباله کمک می کند. باز کردن و بسته شدن سطل ساده و آسان بوده و عملکرد پدال استیل ضد زنگ آن نرم و راحت می باشد، در حالی که طراحی ساده آن کار تمیز کردن سطل را آسان می کند.

ظرفیت: 13 گالن

 

6. Step N’ Sort ، سطل زباله از جنس استیل ضد زنگ با دو محفظه

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

سطل زباله Step N’ Sort که از استیل ضد زنگ ساخته شده، با ظرفیت بین 16 الی 19 گالن عرضه می شود. این سطل دارای ظرفیت مناسب برای تمام کاربردهای روزمره است و شامل دو محفظه می باشد، یکی برای زباله های معمولی و دیگری برای مواد بازیافتی.

جنس این سطل محکم بوده و برای استفاده طولانی مدت مناسب است و همچنین دارای پدال پایی بادوام برای باز شدن سریع و آسان درب است. برای تمیز کردن آسان و راحت، سطل داخلی می تواند جدا شود در حالی که دسته آن کار حمل و نقل آن را تسهیل می کند.

ظرفیت: 16 گالن

 

5. Simplehuman، سطل زباله سر باز شبیه گلوله

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

این مدل سطل زباله Simplehuman می تواند برای افرادی که خواهان اطمینان، دوام و کارایی هستند مناسب باشد. این سطل با نهایت ظرفیت 16 گالن عرضه می شود و می تواند مقدار زباله قابل ملاحظه ای را در خود نگه دارد.

لوازم جانبی آن از فولاد ضد زنگ سطح تجاری ساخته شده اند تا چندین سال دوام داشته باشد، این سطل همچنین دارای سطح صیقلی برای افزایش زیبایی آن است. برای تعویض آسان و سریع کیسه زباله، درب سطل کاملاً قابل جداسازی است. دسته های جانبی آن به حمل و نقل راحت سطل کمک می کنند در حالی که سطح صاف آن کار تمیز کردن را ساده می کند.

ظرفیت: 16 گالن

 

4. Fortune ، سطل زباله پدالی مستطیل شکل

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

سطل زباله Fortune کوچک ترین سطل زباله آشپزخانه است که برای فضاهای کوچک طراحی شده است. این سطل از فولاد ضد زنگ بادوام ساخته شده که عاری از پوسیدگی و خوردگی است.

درب آن از پلاستیک محکم ساخته شده و به واسطه فناوری مناسب به کار رفته در آن به نرمی و راحتی باز و بسته می شود و در اثر ضربه دچار فرورفتگی نمی شود. این سطل با ظاهری مدرن دارای پدال پایی کاربردی و ساده از جنس استیل ضد زنگ بوده و همچنین دارای دسته مناسب برای حمل آسان سطل است. جداره های داخلی به راحتی قابل جداسازی هستند تا کار خارج کردن کیسه زباله و تمیز کردن سطل را تسهیل کنند.

ظرفیت: 2.1 گالن

 

3.Simplehuman ، سطل زباله پدالی نیمه گرد

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

مدل نیمه گرد سطل زباله آشپزخانه Simplehuman می تواند همان چیزی باشد که شما برای تمیز و مرتب نگه داشتن آشپزخانه خود به آن نیاز دارید. این سطل دارای یک طراحی خوب برای قرارگیری در فضاهای کوچک و ظرفیت حمل مناسب 13 گالن / 50 لیتر می باشد.

این سطل از پلاستیک بادوام ساخته شده است تا جوابگوی استفاده روزمره و دائمی از آن باشد. درب آن به لطف فناوری جدید Shox به صورت روان و بی صدا بسته می شود. پدال پایی سطل باعث می شود تا باز و بسته شدن درب آن نه تنها آسان، بلکه بهداشتی نیز باشد. برای افزایش بهداشت و به حداقل رساندن بو، این سطل دارای یک قفل کشویی مطمئن است.

ظرفیت: 13 گالن

 

2. Simplehuman، سطل زباله پدالی مستطیل شکل مناسب برای بازیافت

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید 

مدل مستطیلی شکل سطل زباله Simplehuman از استیل ضد زنگ ساخته شده تا دوام و استحکام آن را افزایش یابد. درب آن از جنس پلاستیک بوده و محکم بسته می شود تا از خروج بو جلوگیری کند.

این سطل زباله می تواند برای بسیاری از آشپزخانه های مسکونی و تجاری مناسب باشد. این سطل دارای پدال قوی برای باز و بسته شدن آسان است و همچنین در ساخت آن از فناوری Shox برای بسته شدن نرم و بی صدای درب استفاده شده است. این سطل دارای سطح صیقلی بوده و تمیز کردن آن نیز ساده است.

ظرفیت: 12 گالن

 

1. Simplehuman، سطل زباله مستطیلی پدالی با جداره داخلی

بهترین سطل زباله آشپزخانه سال جدید

این مدل سطل زباله Simplehuman بدون شک در میان بهترین سطل های زباله آشپزخانه موجود در بازار جای دارد. این سطل دارای طراحی شیک و براق بوده و از فناوری باز و بسته شدن نرم و بی صدای Shox بهره می برد و دارای پدال از جنس استیل با دوام می باشد.

این سطل از فولاد ضد زنگ درخشان ساخته شده است که در برابر اثر انگشت، لکه و خوردگی مقاوم است. جداره داخلی آن در فروشگاه ها قابل تعویض است، در حالی که پدال فولادی بسیار پهن آن می تواند تا چندین سال دوام داشته باشد.

ظرفیت: 11.9 گالن

 

نگهداری زباله ها در آشپزخانه نباید یک کار خسته کننده باشد. شما نباید مجبور باشید به دلیل کوچک بودن سطل زباله دائماً آن را خالی کنید و یا به دلیل بزرگ بودن آن سختی بکشید، و یا به دلیل سنگین بودن آن متحمل فشار زیاد شوید.

با انتخاب سطل مناسب شما می توانید زباله ها را به صورت کاملاً بهداشتی نگهداری کنید، در فضا صرفه جویی کنید، و نگران بوها نیز نباشید.

موارد فوق 10 سطل زباله آشپزخانه برتر موجود در بازار هستند. آنها برای هر نوع آشپزخانه مناسب هستند، از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند، استفاده از آنها راحت است و ظرفیت خوبی دارند.