انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 خودرو برتر سال 2018

نویسنده: آرش علیمحمدی 1396/12/24 2211
10 خودرو برتر سال 2018

بهترین خودروهای تولید شده در سال 2018 میلادی از نظر عملکرد، مورد اطمینان بودن، امنیت و رضایتبخشی نشان داده اند که بهترین خود را به نمایش گذاشته اند. این یعنی خودروهای موردنظر در آزمایشات دقیق ما و نظرسنجی های گسترده ی ما از کاربران و مالکان، جایگاه خود را به درستی کسب کرده اند. این خودرو ها تحسین ما را برانگیخته اند، پس ما هم آن ها را با اعتماد به نفس کامل به شما پیشنهاد می کنیم.

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

پس از مطالعه ی فهرست ده تایی ما از بهترین خودروها، ما را از نظر خود مطلع کنید که ترجیح می دهید کدامیک را برای استفاده ی خود خریداری کنید.


برای بهترین بودن چه چیزی نیاز است؟

یک مدل خودروی تولید شده باید امتیاز بالایی را به دست بیاورد تا در دسته بندی بهترین ماشین های تولید شده قرار بگیرد. این عدد (امتیاز هر خودرو) شامل مجموعه ی امتیازات کسب شده در تست عملکرد جاده ای، اطمینان، میزان رضایت مالک و امنیت خودرو می شود. خودرویی که در همه ی این آزمایش ها و معیار های درنظر گرفته شده امتیاز بالایی را به دست بیاورد، به معنای واقعی محصولی شگفت انگیز است.


تست عملگرد جاده ای: این آزمایش شامل 50 بخش مختلف می شود که در مرکز تست خودروی ما توسط کارکنان باتجربه انجام شده اند.

اطمینان: ما با استفاده از آخرین نظرسنجی که انجام داده ایم بررسی می کنیم که برای هر خودرو (طبق تجربه ی کاربران) تا چه حد و میزانی ممکن است چه مشکلاتی به وجود بیاید.

میزان رضایت مالکان: ما امتیازدهی در این بخش را بنا بر امتیازی که مشتریان و مالکان به هریک از ماشین ها داده اند انجام داده ایم و اینکه آیا آنقدر رضایت دارند که این خودرو را باز هم خریداری کنند.

امنیت: تمام خودرو های توصیه شده باید تست های مربوط به تصادف و امنیت را به خوبی پشت سر گذرانده باشند و همچنین موارد ضروری پس از تصادف نیز مانندپشتیبانی های دولتی یا بیمه برای آن ها محیا باشد. برای آن دسته از خودرو ها که دارای ترمزهای اضطراری خودکار یا سنسورهای هشداری بودند امتیاز های اضافه ای درنظر گرفته شده است.

خودروها در زیر بر اساس سایز و کلاس برای شما فهرست شده اند:


خودرو کامپکت: تویوتا کورولا

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

این خودروی سدان کاربردی، به صرفه در مصرف سوخت؛ تمام ویژگی های مثبتی که خریداران خودروهای سدان را جذب می کند در خود گنجانده است و همچنین میزان اطمینان بسیار بالایی نیز از خود برجای گذاشته است. برخلاف کامپکت بودن این خودرو، تویوتا با طراحی داخلی بسیار کاربردی خود فضای نسبتا زیادی را در داخل خودرو پدید آورده است، همچنین دارای صندلی عقبی بزرگی است. کنترل و رانندگی با این خودرو امن است و کیفیت سواری آن برای کلاس خود بسیار قابل قبول و بالا است. موتور این خودرو با قدرت متوسط خود رانندگان را به وجد نخواهد آورد اما مصرف سوخت بسیار پایین آن شگفت انگیز است. در تست جاده ای که بر روی این خودرو انجام گرفت، مسافت 70 کیلومتر را تنها با چیزی حدود 3.7 لیتر بنزین طی کرد. همچنین این خودرو دارای استانداردهای متعدد ایمنی از جمله سنسورهای هشدار جلویی، شناسایی عابر پیاده، ترمزهای اضطراری خودکار، هشدار دهنده ی خروج از مسیر و دستیار نگهداشتن مسیر است. کرولا یک انتخاب هوشمندانه است که هرگز شما را ناامید و پشیمان نخواهد کرد.

قیمت در زمان تست: 20.652$


کامپکت های دوستدار محیط زیست: شورلت بولت

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

این مدل از شورلت ثابت کرد که خودروهای الکتریکی دیگر نیازی نیست بخاطر عملکرد ضعیف شرمنده باشند. این هاچبک با ظاهر دلفریب خود یک کنترل و رانندگی مطلوب و شتابی چشمگیر به ارمغان می آورد. علاوه بر این دارای ظرفیت طی کردن مسافت 250 مایل (برابر با 400 کیلومتر) را با یک بار شارژ الکتریکی، با قیمتی بسیار مناسب دارد. این خودروی الکتریکی دارای یک باتری 60-kWh بوده که گنجایش مقدار زیادی شارژ الکتریکی را داشته و اضطراب اینکه ممکن است هر لحظه شارژ تمام کنید را برای شما تا حد زیادی کاهش می دهد. مانند بیشتر خودروهای الکتریکی، بولت نیز به طرز شگفت انگیزی بی سر و صداست و صدای باد و نویز در کمترین میزان ممکن هستند. سواری این خودرو ممکن است کمی خشن شود و کنترل آن نیز نیاز به زمان دارد تا به آن عادت کنید. با تمام این گفته ها، سازنده های موتور (جنرال موتورز) کار شگفت انگیزی برای موتور این خودرو انجام داده اند.

قیمت در زمان تست: 43.155$


خودروی کامپکت لوکس: آئودی A4

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

این مدل از سازندگان آئودی بخاطر اسپرت بودن، لوکس بودن و ظاهر فریبنده و چشم نواز خود مانند یک سوپر استار می درخشد. رانندگی با این خودرو بسیار رضایتبخش است، با یک سیستم کنترلی هوشمند و کمی هم کمک از طراحی بدنه ی زیرکانه، تجربه ی رانندگی را به سطوح بسیار باکیفیتی رسانده است. دارای موتور 4سیلندر توربو شارژ است که هر زمان نیاز داشتید از شتاب فوق العاده ی آن استفاده کنید درحالیکه این مزایا هیچ هزینه ی آنچنانی برای شما نداشته است. بمحض ورود به فضای داخلی ماشین، چشمهایتان خیره ی طراحی زیبای داخلی این خودرو خواهد شد. اهرم های کنترل کننده دارای طراحی بسیار دقیق، شکیل و مدرن هستند. صندلی های جلویی محکم اما بسیار راحت هستند. با اینحال صندلی عقبی دارای جای کم و تنگ تری است. این مدل از آئودی یک سدان با ارزش برای خریداران سختگیر است. دارای سیستم هشدار دهنده ی جلویی و محدودیت سرعتی داخل شهری و همچنین دارای ترمز اضطراری خودکار نیز است.

قیمت در زمان تست: 48.890$


خودرویی با اندازه متوسط: تویوتا کمری

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

خودروی تویوتا کمری اعتبار خود را به عنوان یک رقیب سرسخت و یک سدان خانوادگی به دست آورده است. با طراحی دوباره ای که اخیرا بر روی این مدل انجام گرفت، شرکت تویوتا برای این مدل آپشن های بیشتر و کیفیت کنترل بهتری قرار داد. همچنین تویوتا برای مدل میزان مصرف سوخت را نیز بهبود بخشید و آن را به چیزی حدود 3.7 لیتر در 50 کیلومتر (معادل 7.4 لیتر در 100 کیلومتر) رساند، دارای موتور چهار سیلندر بوده که مانند مدل پیشین خود است. مدل هیبریدی این خودرو نیز در زمان تست برای میزان مصرف سوخت در جاده آمار و ارقام خوبی ثبت کرد که به مدل تویوتا پریوس نزدیک بود. این مدل از کمری یک قابلیت کنترلی فوق العاده، سواری منحصربفرد و یک اتاق بی سر و صدا را برای شما محیا ساخته است. این تویوتا دارای دو مدل SE و XSE بوده که به خریدار اجازه می دهد تا بنا به تمایل خود آپشن های اسپرت برای خودروی خود سفارش داده که هزینه ی آن نیز بالا نیست. همچنین از دیگر امکانات این خودرو می توان  به سیستم هشدار جلو، ترمز های اضطراری و سنسورهای شناسایی نقاط کور و خارج از دید راننده، سنسورهای شناسایی خطوط و حریم جاده و سنسورهای مجاورتی در بخش عقبی خودرو اشاره کرد.

قیمت در زمان تست: 26.364$ تا 28.949$


خودرو های بزرگ: شورلت ایمپالا

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

این مدل از سازندگان شورلت به درخشش خود درمیان خودروهای سواری بزرگ ادامه می دهد. برای مالکان این خودرو تجربه سواری را فراهم نموده است که اغلب در خودرو های لوکس قابل مشاهده و تجربه است. اتاق این خودرو به زیبایی هرچه تمام تر با بهترین مواد طراحی و تودوزی شده است. امکانات داخلی خودرو بسیار کامل بوده و استفاده از آن ها بسیار ساده است که میتوان به سیستم اطلاعاتی و سرگرمی فوق العاده آن اشاره کرد. صندلی جلویی این خودرو بسیار راحت و بزرگ است و با لطافت بسیار بالایی سرنشین را در آغوش خود جای می دهد، همچنین صندلی های عقبی این خودرو بسیار جادار و راحت هستند. رانندگی نرم و لذتبخشی دارد، آنچنان که به هنگام عبور از چاله ها و دست انداز های خیابان ها، انگار درحال عبور از روی اسفنج است. رانندگی با این خودرو در تست تصادف و گوشه های خارج از دید ثابت کرد که بسیار قابل اطمینان طراحی شده است. ما موتور V6 این خودرو را بیشتر پسندیدیم، چرا که دارای قدرت فراوان و مثال زدنی دارد. کسانی که قصد خرید خودرو دارند، شورلت ایمپالا یک انتخاب هوشمندانه برای آن ها خواهد بود.

قیمت در زمان تست: 39.110$


مینی ون: تویوتا سینا

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

مینی ون ها یک انتخاب نهایی و کاربردی برای آن دسته از افراد هستند که دائم خود و وسایلشان درحال حرکت هستند. در این بخش از انواع خودرو ها، تویوتا سینا بهترین انتخاب حال حاضر برای خریداران است. از فهرست بلندبالای مزایای این خودرو پیش از هرچیز می توان به سواری راحت، موتور قوی و مصرف سوخت پایین و به صرفه ی آن اشاره کرد. افرادی که به دنبال مینی ون هایی با قدرت پیشرانه ی 4چرخ هستند به سرعت درمیابند که تنها مدل موجود و بهترین گزینه برای آنها همین تویوتا سینا است. اتاق این خودرو دارای صندلی های تا شو و راحت و قابلیت جا دادن هشت نفر است. تودوزی این خودرو به بهترین شکل ممکن با استفاده از باکیفیت ترین مصالح انجام شده است. مدل های کامل این مینی ون دارای صندلی های راحت با جاپا های خوش طرح هستند تا راحتی سرنشینان را بالاتر هم ببرند. قابلیت ها و امکانات این خودرو سبب شده تا به یک انتخاب هوشمندانه برای خریداران مینی ون ها بدل شود.

قیمت در زمان تست: 38.424


خودورهای کامپکت SUV: سوبارو فارستر

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

یکی از بهترین خودروهای SUV (خودروهای به نسبت بزرگ و ورزشی اما در عین حال خانوادگی) در حال حاضر بوده که برای خریداران راحتی، اطمینان، قدرت، دید مناسب و سواری نرم و راحت بر جاده های ناهموار و هموار به ارمغان می آورد. سوار و پیاده شدن از این خودرو کار بسیار راحتی است. جای زیادی در داخل آن وجود داشته و صندلی های بزرگی دارد. موتور استاندارد 2.5 لیتری این خودور عملکرد متوسطی دارد اما مصرف سوخت آن فوق العاده است. البته که توربو شارژ های 4 سیلندر این خودور، سوبارو فارستر را به یک اتومبیل اسپرت تبدیل کرده است. سواری این خودرو همانطور که گفته شد نرم و راحت و کنترل آن بسیار قابل اطمینان است. این خودرو نیز مشابه با دیگر خودروهای این فهرست دارای ویژگی های ایمنی بسیاری از جمله سیستم هشدار جلویی و ترمز های اضطراری خودکار است. انتخاب سوبارو فارستر برای شما تجربه و گزینه ای بسیار عاقلانه و مطلوب است، چرا که هم در مسافرت های جاده ای و هم رفت و آمد های روزانه برای شما همسفر و همراهی لذتبخش خواهد بود.

قیمت در زمان تست: 27.145$


خودروهای SUV لوکس: BMW X3

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

طراحی مجدد این خودرو در سال 2018 میلادی آن را به صدر فهرست خودروهای هم کلاس خود پرتاب کرد. این خودروی SUV لوکس برای خریداران خود لذت واقعی رانندگی، راحتی، فنآوری های روز و امکانات بسیار دیگری را با زیباترین طراحی ممکن فراهم ساخته است. قدرت این خودرو بسیار مطلوب و زمان فشردن پدال گاز، بطور چشمگیری تند و تیز هم هست، حتی با وجودی که دارای موتور 4سیلندری است. قدرت مانوردهی و کنترل فوق العاده این خودرو رانندگان را ترغیب می کند تا به سمت پر پیچ و خم ترین جاده ها بروند. استحکام این خودرو به هنگام رانندگی و در مسیرهای مختلف به راننده احساس اطمینان و اعتماد به نفس بالایی عرضه می کند. علاوه بر تمام اینها، به هنگام عبور از چاله ها و دست اندازها نیز X3 اجازه نمی دهد که سرنشینان چیزی احساس کنند.

قیمت در زمان تست: 53.745$


خودروهای SUV با سایز متوسط: تویوتا هایلندر

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

به نظر میرسد که خودورهای suv سه ردیفه برای بسیاری از خانواده های به یک انتخاب مناسب و جذاب تبدیل شده اند. این نوع خودرو ها دارای مقاومت و راحتی در انواع آب و هوا ها و همچنین دارای فضای داخلی بزرگ و جادار هستند، بدون اینکه شباهتی به مینی ون ها داشته باشند. تویوتا هایلندر در این جمعیت انبوه خودروهای SUV بالاتر از بقیه ایستاده و خودنمایی می کند، چرا که خودرویی مطمئن با مصرف سوخت پایین و عملکرد بسیار خوب است. سواری با هایلندر راحت است و قدرت کنترلی ایمن دارد. بروزسانی هایی که اخیراً بر روی این خودرو انجام شده اند مصرف سوخت و قدرت این اتومبیل را بهتر کرده اند. ویژگی های ایمنی این خودرو نیز در مدل های اخیر به سطح بالایی از استاندارد رسیده اند. بطور کلی، هایلندر برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال یک مورد مطمئن با کیفیت ساخت بالا هستند یک انتخاب رضایتبخش خواهد بود.

قیمت در زمان تست: از 41.169 تا 5.875$


خودوری پیکاپ بزرگ: فورد اف-150

10 انتخاب برتر سال 2018: بهترین خودروهای سال

پرفروش ترین خودروی آمریکا یک اتومبیل نوآورانه، تاثیرگذار و ویژه است. این مدل ارائه شده از کمپانی خودروسازی فورد به لطف داشتن موتور توربوشارژ 6سیلندر و طراحی دوباره ی خود که سبب کاهش وزن چشمگیری در آن شده، به این پیشروی در بازار و سلیقه ی خریداران دست یافته است. این خودرو دارای شتاب بسیار بالا، قدرت بکسل قابل توجه و موتور 2.7 لیتری 6 سیلندر دارد. با تمام این اوصاف این مدل از کمپانی فورد سواری نرمی را برای شما فراهم نخواهد آورد اما بهترین پیکاپی است که در حال حاضر وجود دارد.

قیمت در زمان تست: 52.535