انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین سینک های ظرفشویی 1397

نویسنده: آرش علیمحمدی 1397/02/23 3332
بهترین سینک های ظرفشویی 1397

در اینجا ما یک راهنمای بسیار کامل از بهترین سینک های ظرفشویی ساخته شده از استیل ضدزنگ را برای شما فراهم کرده ایم که همگی از فهرست بهترین های 2018 بوده و از سینک های دوقلو هستند که در سایت های نظرسنجی و فروشگاه ها بالاترین امتیاز را از طرف خریداران کسب کرده اند. این سینک ها از نظر کارایی و (عملکرد نسبت به بها) رتبه بندی شده اند.

ده مورد از بهترین سینکهای ظرفشویی

سینک های ظرفشویی دوقلوی استیل برای آشپزخانه ها استایل، زیبایی و راحتی به ارمغان می آورند. درحال حاضر، شرکت های تولیدکننده ی متعددی طراحی های بسیار زیبایی را به بازارهای جهانی معرفی کرده اند تا برای تمام مشتریان در سراسر جهان، انتخابی مناسب و با ارزش فراهم کرده باشند، از همه مهمتر انتخاب هایی که نسبت به هزینه ی صرف شده، کارایی خوبی ارائه دهند. همانطورکه نمونه ها و موارد موجود را با یکدیگر مقایسه می کنید، شماری از فاکتور های مهم را در ذهن خود داشته باشید تا بتوانید انتخاب بهتری را انجام دهید، مانند: تعداد کارایی های متفاوتی که برای شما فراهم شده اند، اینکه آیا سینک های انتخابی شما خاصیت ضد زنگی و ضد خش بودن داشته باشند و مورد مهمتر اینکه اندازه ی سینک انتخابی به گونه ای باشد تا به راحتی بر روی کابینت های شما قرار بگیرد.

در اینجا ما یک راهنمای بسیار کامل از بهترین سینک های ظرفشویی ساخته شده از استیل ضدزنگ را برای شما فراهم کرده ایم که همگی از فهرست بهترین های 2018 بوده و از سینک های دوقلو هستند که در سایت های نظرسنجی و فروشگاه ها بالاترین امتیاز را از طرف خریداران کسب کرده اند. این سینک ها از نظر کارایی و (عملکرد نسبت به بهای پرداختی) رتبه بندی شده اند.


ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی ضدزنگ دوقلو در سال 2018 میلادی


10. سینک ظرفشویی دوقلوی یوفوست

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

این یک سینک ظرفشویی تجاری است، به گونه ای طراحی شده است تا در آشپزخانه های متفاوتی عملکرد مناسبی ارائه دهد. ساخته شده از بالاترین درجه ی فولاد ضد زنگ است، این سینک تا سالهای سال عمر خواهد کرد و در تمام این مدت نیز به هیچ وجه به نگهداری و توجه بسیار زیادی نیاز ندارد. همچنین با راه آب استاندارد خود نصب این سینک به سیستم دفع فاضلاب منزل را برای شما به کاری ساده و بی دردسر تبدیل می کند. با اینحال این مدل از سینک های ظرفشویی یک نقص دارد آن هم نبود فضای مناسب برای قرار دادن ظرف پس از شستن آن ها است اما ساختار ان به نحوی بوده که کوچک ترین سر و صدایی ندارد و راه آب آن نیز از پیش برای نصب و راه اندازی استاندارد ساخته شده است.


9. سینک ظرفشویی 33 اینچی دوقلوی کراس

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

این سینک ظرفشویی دوقلوی ساخته شده از فولاد ضدزنگ از شرکت کراس، استفاده ی کاربردی و نصب آسان را به معنای واقعی برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.  جنس این سینک همانطور که گفته شد از فولاد با عیار 16 ضد زنگ است که تا سالهای سال شکل و شمایل روز نخست خود را حفظ خواهد کرد. این مدل از سینک های ظرفشویی دارای لایه های پوششی پلاستیکی در زیر و پوشش هایی برای قرارگیری بر روی سنگ هستند که از به وجود آمدن هرگونه سر و صدای اضافی به هنگام استفاده جلوگیری می کنند.

در بسته بندی که به مشتریان عرضه می شود، براکت های متعدد و الگوهایی قرار داده شده اند تا روند نصب و قرار دادن این سینک را به آسان ترین کار دنیا برای شنا تبدیل کنند. ویژگی که این سینک را به یک محصول منحصربفرد تبدیل می کند این است که دارای پوشش و عایق ویژه ای بوده که  به هنگام شستن ظروف، سر و صدا را به کمترین میزان ممکن کاهش می دهد. پک کامل این محصول دارای یک صافی (جا ظرفی)، ظرف دوقلوی استیل ضدزنگ و راه آب استاندارد است.


8. سینک ظرفشویی دوقلوی سوان استون

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

با انتخاب این سینک ظرفشویی دوقلوی ضد زنگ از شرکت سوان استون، به آشپزخانه ی خود یک ظاهر شیک و بسیار زیبا بدهید. این سینک ظرفشویی ساخته شده از 80% سنگ کوارتز کاملاً طبیعی بوده تا با سختگیرانه ترین استاندارد های عملکردی و کاربردی مطابقت کند، که این به معنای دوام و پایداری بسیار بالا است.

این سینک از یک روند نصب و قرارگیری خاص استفاده می کند که نه تنها کار نصب آن را راحت می کند، بلکه نمایی بسیار زیبا نیز به آشپزخانه ی شما می دهد. اگرچه که این سینک ظرفشویی دارای دریچه ی پایینی نمی شود.


7. سینک ظرفشویی دوقلوی ساخت دست، ساخته شده از فولاد ضد زنگ

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

این مدل طراحی شده است تا به آسانی هرچه تمام تر بر روی کابینت و ظرفشویی شما قرار بگیرد، این سینک در کارایی و زیبایی که به آشپزخانه شما می بخشد این موضوع را ثابت می کند که ارزش بهای پرداختی را بطور کامل دارد. این سینک ظرفشویی همچنین دارای یک سال ضمانت بوده که این یک سال از تاریخ اتمام نصب و قرارگیری در آشپزخانه شما آغاز می شود تا کارایی و اطمینان را برای مشتریان دوچندان کند. فولادی که برای ساخت این سینک مورد استفاده قرار گرفته، کارایی و دوام خود را برای استفاده در محیط آشپزخانه به خوبی ثابت کرده است. تنها ایرادی که میتوان از این سینک گرفت این است که دارای گوشه های خم بوده که این موضوع تمیز کردن آن را کمی دشوار می کند.


6. سینک ظرفششویی دوقلوی ویگو

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

جدای از این موضوع که از فولاد آب دیده ی ضد زنگ ساخته شده است، سینک ظرفشویی دوقلوی ویگو نمایی منحصربفرد به آشپزخانه ی شما می بخشد. دارای دو ظرف با اندازه های بزرگ است و یکی از کارآمدترین سینک های ظرفشویی عرضه شده به بازار در سال 2018 بوده است.

ساخته شده از فولاد است تا این موضوع را برای شما تضمین کند که به سادگی کوچکترین خراشی برنخواهد داشت و پوسیدگی تا حدودی غیرممکن است. ظرف های دوقلوی این سینک هم اندازه بوده و هردو دارای فضای مناسب برای شست و شو و جاگیری انواع ظروف آشپزخانه هستند. این مدل از سینک های شرکت ویگو دارای طراحی خاص خود هستند که میتوان آن ها را به چند صورت با عایق و یا بدون پوشش در آشپزخانه نصب نمود. بسته بندی که در آن این سینک ظرفشویی عرضه میشود، شامل یک تخته زیبا و با دوام برای آشپزخانه و یک براق کننده برای انجام کارهای نظافتی این سینک است. این سینک هم دارای یک ضمانت مادام العمر است که از طرف سازنده به مشتری ارائه می شود. همین امروز این سینک را خریداری کنید و زیبایی ونمای آشپزخانه خود را با این انتخاب مناسب دگرگون سازید.


5. سینک ظرفشویی دوقلوی Zhune Turin با تناسب اندازه ی 60 به 40

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

درحالیکه این سینک ظرفشویی در دسته بندی هایی که ما انجام داده ایم یک سینک بزرگ به حساب می آید، اما از لحاظ کارایی و عبور موفقیت آمیز از سختگیرانه ترین معیارهای ما ثابت کرده است که نه تنها ارزش بهای پرداختی را دارد بلکه از بهترین سینک های موجود در بازار است. بنا به همین دلایل است که در این فهرست این رتبه را به دست آورده است. ساخته شده از فولاد درجه یک صنعتی بوده و همین موضوع به شما اطمینان می دهد که این سینک تا دهه ها زیبایی و براقی خود را از دست نمی دهد و همچنین ذره ای از ارزش های کاربردی آن کاسته نخواهد شد. برای نصب و قرار دادن این سینک بر روی کابینت های آشپزخانه ممکن است نیاز داشته باشید تا تغییراتی در اندازه ی کابینت زیرین این سینک اعمال کنید چرا که اندازه ی آن بزرگ است اما کارایی و کیفیتی که برای شما فراهم می کند ارزش این دردسر ها و تغییرات را قطعاً خواهد داشت.


4. سینک ظرفشویی دوقلوی Ruvati

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

اگر تصمیم دارید تا برای طراحی نوین و آشپزخانه ی تازه ی خود یک سینک ظرفشویی مناسب و شیک پیدا کنید، با انتخاب این سینک ظرفشویی نه تنها به این هدف می رسید بلکه در صرف هزینه نیز تا حدودی صرفه جویی کرده اید.

این سینک ظرفشویی دوقلو ساخته شده از فولاد ضدزنگ بوده و با سطح صاف و صیغلی خود کار نظافت آن را نیز برای شما بسیار آسان کرده است. این سینک دارای صداگیر و عایق های صوتی است تا به هنگام شستن ظرف ها و استفاده از سینک ظرفشویی از به وجود آمدن هرگونه سر و صدایی جلوگیری کند. همچنین در بخش های زیرین این سینک نوارهای لاستیکی تعبیه شده اند تا از هیچکدام از بخشهای مختلف این سینک کوچکترین سر و صدایی شنیده نشود.


3.  سینک ظرفشویی دوقلوی 32 اینچی با نسبت اندازه ی 50-50 از شرکت سازنده ی Zhune

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

بعد از بررسی مفصل و موشکافانه ی ویژگی ها و کارایی های این مدل از سینک های ظرفشویی، این موضوع که چرا در این فهرست جایگاه سوم را از آن خود کرده و همچنین پرفروشترین سینک ظرفشویی است برای شما به خوبی روشن خواهد شد. نه تنها دارای ضمانت مادام العمر از شرکت سازنده است بلکه به هنگام عرضه و تحویل به مشتری همراه با لوازم جانبی های متعددی تحویل داده میشود مانند: صافی آبکش، محفظه نگهدارنده ی اسفنج و آبراه های اضافی. تنها ایرادی که می توان از این مدل از سینکهای ظرفشویی گرفت این است که اندازه ی آن بزرگ بوده و بر روی کابینت هایی که اندازه ی استاندارد دارند ممکن است جا نشود و برای نصب آن مجبور خواهید شد که تغییرات کوچکی در اندازه ی کابینت زیرین آن اعمال کنید. برخی از مشتریان همچنین این شکایت را داشته اند که سطح صاف این سینک به راحتی خش می گیرید.


2. سینک ظرفشویی دوقلوی 32 اینچی Kraus با نسبت اندازه ی 50-50

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

با داشتن رتبه بندی استاندارد درجه یک و جنس فولادی ضدزنگ خود، این سینک تا سال های سال بدون کوچکترین آسیب دیدگی برای شما کارایی خواهد داشت. شرکت سازنده ی این سینک با استفاده از فولاد ضد زنگ درجه یک برای ساخت این سینک از این موضوع اطمینان حاصل کرده است که این سینک در سخت ترین شرایط محیطی و استفاده های معمولی و روزانه هیچگونه آسیبی نخواهد دید. این سینک دارای ابعاد و عمق خوبی است بطوریکه بزرگترین ظروف را می تواند در خود جای دهد. همچنین به هنگام فروش با تمام لوازم جانبی ها و وسایل مورد نیاز برای نصب و استفاده ی سینک به مشتریان عرضه میشود.


1.  سینک ظرفشویی دوقلوی Ruvati

ده مورد از بهترین سینک های ظرفشویی با فهرستی ایده آل از با کیفیت ترین های موجود در بازار

این مدل از سینک های ظرفشویی از شرکت سازنده ی رواتی دارای ابعاد و اندازه ای است که این سینک را هم برای استفاده های خانگی مناسب کرده است و هم از ان می توان در محیط های کاری نیز استفاده کرد.

این سینک ظرفشویی 33 اینچی نسبت به دیگر سینک ها دارای ضخامت بیشتری است. برای داشتن ظاهری زیبا و مدرن، شرکت سازنده این مدل را به صورت z-edge طراحی کرده است که یعنی در گوشه های این سینک هیچگونه خمیدگی وجود ندارد و شعاع منحنی آن عملاً صفر است. علاوه بر این، شما می توانید تخته ی برش خود را بر روی این سینک قرار بدهید. برای کاربرد بهتر این سینک دارای نوار های لاستیکی و عایق های صوتی متعددی در اطراف خود است که میزان سر و صدا را به کمترین حد ممکن می رساند.


اکنون شما می توانید متناسب با مقدار هزینه ی موردنظر خود یک سینک ظرفشویی دوقلوی مناسب برای آشپزخانه ی خود انتخاب کنید. ما تمام شاخصه های مهم آن ها را بازنگری کرده ایم و به این سینک های ظرفشویی از نظر کارایی، کیفیت، دوام و مهم تر از همه ارزش واقعی نسبت به بهای پرداختی برای شما رتبه بندی کرده ایم. اکنون شما با داشتن این اطلاعات درباره ی استانداردها و مسائل مربوط به سینک ها، می توانید مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.