انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 فرش برتر سال

نویسنده: روح اله عبدالهی 1397/04/18 1531
10 فرش برتر سال

فرش یکی از مهم ترین لوازم خانه یا محیط کار محسوب می شود که هم جنبه کاربردی و هم جنبه زیبایی دارد. با انتخاب یک فرش مناسب می توان نمای محیط داخلی یا بیرونی خانه یا محیط کار را دگرگون کرده و حس تازگی و نیز راحتی در آن ایجاد کرد. در انتخاب یک فرش باید به موارد مختلفی توجه کرد. اگر در انتخاب یک فرش مناسب دچار تردید هستید ما در این مطلب شما را در این انتخاب راهنمایی می کنیم.

یک فرش هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی کاربردی و زیبا است. یک فرش یک سطح خوب برای قدم زدن فرآهم می کند، از کفپوش محافظت می کند، یک محیط مناسب ایجاد می کند و همچنین زیبایی اتاق را بهبود می بخشد. با این حال، با وجود فرش های متنوع، پیدا کردن بهترین مورد می تواند یک چالش باشد. ما در این بررسی به 10 فرش برتر داخلی و بیرونی سال 2018 خواهیم پرداخت.

10 فرش فضای داخلی و بیرونی سال 2018

هنگامی که به دنبال یک فرش برای استفاده در داخل یا خارج از منزل هستیم، باید ویژگی های زیر را در نظر گرفت:

  • اندازه: شما باید یک فرش را بر اساس فضای موجود انتخاب کنید. یک فرش بزرگ ممکن است برای یک فضای کوچک بسیار بزرگ باشد، همانطور نیز یک فرش کوچک می تواند برای یک اتاق بزرگ عجیب و غریب به نظر برسد؛
  • جنس: یک فرش خوب از مواد خوب ساخته می شود. این فرش باید مقاوم باشد، از بافت خوبی برخوردار باشد، در برابر پارگی و سایش مقاوم باشد و همچنین نگهداری آن آسان باشد؛
  • زیبایی: شما باید فرشی را بخرید که مکمل محیط پیرامون، دکور اتاق و مبلمان باشد. این مستلزم رنگ هماهنگی یا کنتراست رنگ ها است.
  • راحتی: یک فرش خوب دارای سطح صاف است که احساس راحتی در پاها ایجاد می کند. همچنین مقداری گرما فرآهم می کند که برای روزهای سرد مفید است.

از دیگر ویژگی های مهم می توان به: قیمت، طراحی، رنگ، شهرت برند تجاری، دوام و نگهداری آسان اشاره کرد.

 

بهترین فرش های داخلی/ بیرونی در سال 2018

10. فرش داخلی/ بیرونی اتومانسون (Ottomanson)، از مجموعه Jardin, JRD8843-5X7

10 فرش برتر سال 2018

این فرش با بهره مندی از یک بافت محکم معروف از جنس پلی پروپیلن، در بین بهترین فرش های داخلی/ بیرونی سال 2018 قرار می گیرد. این فرش در ابعاد مناسب موجود است و پوشش خوبی برای بسیاری از فضاها فرآهم می کند.

این قالی دارای یک طراحی حاشیه ای امروزی است که ظرافت اتاق را بهبود می بخشد، در حالی که زیره کتان آن استحکام و طول عمر آن را افزایش می دهد. این فرش در برابر سایش، رنگ پریدگی، و لکه ها مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. و به دلیل متراکم بودن آن حتی در مناطق با ترافیک رفت و آمد زیاد نیز انسجام و استحکام خود را حفظ خواهد کرد.

اندازه: 2’7″ x 7’0″; 5’3″ x 7’3″

 

9. فرش داخلی/ بیرونی دو طرفه Fab Habitat

10 فرش برتر سال 2018

این فرش می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. این فرش به لطف ماهیت تغییر پذیری آن، هم برای فضای داخل و هم بیرون مناسب است. این فرش از پلاستیک ممتاز 100 درصد بازیافتی ساخته شده تا بر طول عمر و مقاومت فرش در برابر خراشیدگی، پوسیدگی و رنگ پریدگی بیافزاید.

این فرش احساس نرمی و راحتی خوبی در کف پاها ایجاد می کند، در حالی که ماهیت تمیز شدن آسان آن نگهداری آن را ساده و راحت می کند. این فرش به لطف قابلیت مقاومت در برابر اشعه فرابنفش (UV) خود می تواند اشعه های خورشیدی شدید را به خوبی تحمل کند، در حالی که قابلیت تغییر پذیری آن اجازه می دهد تا هر دو طرف مورد استفاده قرار گیرد.

اندازه: 3′ x 5′; 4′ x 6′; 5′ x 8′; 6′ x 9′

 

8. فرش داخلی / بیرونی مستطیلی نوریسون Nourison, Aloha (ALH05)

10 فرش برتر سال 2018

فرش نوریسون برای بسیاری از فضاهای داخلی و بیرونی مناسب به نظر می رسد و پوشش خوبی فرآهم می کند. این قطعه فرش با طراحی مدرن دارای یک بافت خوب است و از الیاف با دوام ساخته شده است. تمیز کردن آن ساده و آسان است. تنها چیزی که شما نیاز دارید آب و یک شیلنگ است. طراحی مدرن این فرش در اکثر دکورهای داخلی و بیرونی نمای خوبی ایجاد می کند، در حالی که مقاومت مناسب آن در برابر رنگ پریدگی باعث حفظ جذابیت آن در طولانی مدت می شود.

اندازه: 2’8″ x 4′; 3’6″ x 5’6″; 5’3″ x 7’5″; 7’10” x 10’6″; 9’6″ x 13′

 

7. فرش داخلی / بیرونی صفویه ( Safavieh) از مجموعه Amherst Collection AMT412B

10 فرش برتر سال 2018

فرش صفویه با داشتن بافت محکم، زیبایی و کارآیی را با هم ترکیب می کند و از الیاف 100 درصد پلی پروپیلن ساخته شده است. این فرش به دلیل دوام و پایداری طولانی الیاف محکم و قابلیت تغییرپذیری خود معروف است، به طوری که آن را برای استفاده داخلی و خارجی مناسب می کند.

این فرش با طراحی زیبای خود برای خانه، دفتر، پیک نیک، ساحل، و مکان های دیگر مناسب است. این فرش بسیار رنگارنگ است و در برابر رنگ پریدگی مقاوم می باشد و ظاهر مناسب آن برای طولانی مدت حفظ می شود. دلایل دیگری که این فرش را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند عبارتند است از: حفظ و نگهداری آسان ، وزن سبک و بافت خوب.

اندازه: 4′ x 6′

 

6. فرش نرم نایلونی داخلی / بیرونی هوآهو ( HUAHOO)

10 فرش برتر سال 2018

شما می توانید با خرید این فرش به فضای داخلی یا بیرونی خود نمای بهتری ببخشید. ابعاد این فرش 3.3 در 5 فوت است و می تواند در بسیاری از مکان ها قرار گیرد تا عملکرد و ظرافت محیط را بهبود بخشد.

جنس نرم نایلونی این فرش یک بافت نرم و زیبا را فرآهم می کند که برای پا مناسب بوده و همچنین تمیز کردن آن نیز آسان است. این فرش دارای ظاهر مدرن است که تکمیل کننده ساختار و دکور اتاق است. زیره لاستیکی آن با ایجاد اصطکاک مناسب لغزش های آن را به حداقل می رساند، این در حالی است که ماهیت ضد استاتیک آن از چین خوردگی آن جلوگیری می کند. این فرش آب را به خود جذب نمی کند، مقرون به صرفه است، حفظ و نگهداری آن آسان بوده و با دوام می باشد.

اندازه: 1.6’x2.6’ پادری : 1.6’x5’; 3.3’x5′; 4.3’x6.2’; 6.2’x8.2’

 

5. فرش های Orian، فرش بلند داخلی/ بیرونی Multi Runner

10 فرش برتر سال 2018

اگر بهترین فرش داخلی / بیرونی را برای اتاق نشیمن، آشپزخانه، دفترکار، پاسیوی خود می خواهید، این قطعه فرش از مجموعه فرش های Orian یک انتخاب عالی است. این فرش ماشینی از مواد 100 درصد پلی پروپیلن ساخته شده تا طول عمر و دوام زیادی داشته باشد و مراقبت و نگهداری از آن بسیار راحت است.

این فرش در رنگ ها و طرح های شاد ارائه می شود تا جذابیت اتاق را افزایش دهد و سطح آن دارای قابلیت تمیز شدن آسان است که نگهداری و مراقبت از آن را ساده می کند. رنگ این فرش به راحتی از بین نمی رود، مقاوم در برابر لکه ها بوده و دارای سطح نرم است.

اندازه: 2’3″ x 8′

 

4. فرش صفویه ( Safavieh)، از مجموعه فرش های داخلی / بیرونی با طرح حیاط

10 فرش برتر سال 2018

شما می توانید فضای داخلی یا بیرونی خود را با قرار دادن فرش صفویه زیباتر و کاربردی تر کنید. اندازه این فرش 5’3″ x 7’7” است و برای بسیاری از مکان ها مناسب است.

این فرش از الیاف پلی پروپیلن محکم ساخته شده تا طول عمر و دوام مناسبی داشته باشد، همچنین این فرش در رنگ بژ و رنگ های تیره ارائه می شود تا بر زیبایی آن بیافزاید. این فرش دارای یک سبک مدرن است و به اتاق شما یا هر مکان دیگر نمای معاصر و جدید می دهد، علاوه بر این، بافت محکم آن باعث افزایش دوام و ماندگاری آن می شود. مصرف کنندگان این فرش ظاهر زیبا، تنوع، دوام و قابلیت تمیز شدن آسان آن را می پسندند.

اندازه: 5’3″ x 7’7”

 

3. قالیچه بازاری خاکستری راه راه 25493 ، برای محیط های داخلی / بیرونی

10 فرش برتر سال 2018

این فرش از مواد محکم ساخته شده است و بافت خوبی دارد به طوری که احساس خوبی در کف پا ایجاد می کند.

این قالی خاکستری رنگ برای اکثر محیط ها مناسب به نظر می رسد و برای استفاده روزمره مناسب است. این فرش در برابر کپک، قارچ و لکه مقاوم بوده و ظاهر خود را حتی بعد از استفاده طولانی مدت نیز حفظ می کند و در برابر اشعه ماورای بنفش مقاوم است. این فرش سبک وزن است و حمل و نقل آن آسان است و سطح آن به آسانی تمیز می شود.

اندازه: 7’6″x9’6″

 

2. فرش داخلی / بیرونی"Gala" با نمای سبز

10 فرش برتر سال 2018

با فرش Gala، فضای داخلی و خارجی شما مانند کاخ به نظر می رسد. این فرش کاربردی نه تنها نقش محافظتی دارد بلکه محل نشستن راحتی را فرآهم می کند.

این فرش از مواد درجه یک ساخته شده و در رنگ فیروزه ای / طلایی موجود است که به آن نمای مد روز می دهد. این قالی همه کاره می تواند در خانه، دفتر، پیک نیک، ساحل و مکان های دیگر مورد استفاده قرار گیرد و با داشتن مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش دچار رنگ پریدگی نمی شود. همچنین این فرش سبک وزن می باشد که استفاده و حمل آن را آسان می کند و نیز برای استفاده طولانی مدت بادوام است. ویژگی جالب این فرش قابلیت استفاده از هر دو طرف آن است.

اندازه: 4’x6′; 5’x8′; 6’x9′

 

1. فرش شگفت انگیز داخلی / بیرونی کانکون (Cancun)

10 فرش برتر سال 2018

این فرش سازگار با محیط زیست بوده و از مواد پلاستیکی 100 درصد قابل بازیافت ساخته شده است. بافت این قالی پرتراکم بوده و در رنگ فیروزه ای و سبز خزه ای موجود است که برای بسیاری از مکان ها عالی به نظر می رسد.

به دلیل بافت محکم آن برای استفاده روزمره مناسب است، اما در عین حال احساس نرمی و راحتی برای ما فرآهم می کند. این قطعه فرش در برابر کپک و قارچ مقاوم می باشد، تمیز کردن آن آسان است، و همچنین به دلیل مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش به راحتی دچار رنگ پریدگی نمی شود و جذابیت ظاهری خود را از دست نمی دهد.

اندازه: 3’x5′; 4’x6′; 5’x8′; 6’x9′; 8’x10′

 

فرش های اشاره شده بهترین موارد موجود در بازار هستند. آنها در طرح های متغیر و متنوع برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی عرضه می شوند و از مواد محکم بادوام ساخته شده می شوند و نیز برای اکثر دکورها، چه کلاسیک و چه مدرن، ایده آل می باشند و حفظ و نگهداری آنها نیز راحت است. مصرف کنندگان نیز به دلیل بافت خوب آنها، تمیز شدن آسان، مقاومت در برابر رنگ پریدگی، کپک و قارچ و همچنین کیفیت و قابلیت اطمینان بالا آنها را می پسندند. مطمئناً این فرش ها می توانند رضایت شما را جلب کنند.