انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نکات مهم خرید نرم افزار مدیریت املاک

نویسنده: مصطفی جعفری 1398/06/10 1082
نکات مهم خرید نرم افزار مدیریت املاک

امروزه نرم افزار مشاور املاک یکی از پرکاربرد ترین محصولات نرم افزاری مورد استفاده در بنگاه های املاک و مسکن می باشد. توسط نرم افزار املاک، دیگر عملیاتی که وقت گیر بودند نظیر جستجوی ملک ، آرشیو گذاری فایل ها و قولنامه ها و … در سریعترین زمان ممکن توسط نرم افزار و کامپیوتر قابل انجام است.

امروزه با گسترش فناوری و علوم کامپیوتر شاهد استفاده روز افزون از این فناوری در بسیاری از کسب و کارها هستیم. استفاده از این تکنولوژی ها مزایای بسیاری زیادی دارد و این امر به گونه ای شده است که برای پایداری و پویایی در کسب و کار خود ملزم به استفاده از آن هستیم یکی از این کسب و کارها، مسکن و بنگاه های املاک است

استفاده از نرم افزار املاک علاوه بر سرعت بخشیدن به کارها، دقت انجام کارها نیز بهبود میدهد،معمولا هنگامی که کارها به صورت دستی انجام می شود احتمال بروز اشتباه در آن بسیار زیاد است، یکی دیگر از مزایای بسیار مهم سیستم هوشمند و نرم افزاری امکان پشتیبان گیری داده ها و اطلاعات است، امکان ارسال پیامک های هوشمند با استفاده از پنل اس ام اس و همچین بسیاری موارد کاربردی دیگر.

بهترین نرم افزار املاک را انتخاب کنید

استفاده از نرم افزار املاک تخصصی که امکانات مناسبی دارد و قابل اعتماد باشد یک ضرورت برای بنگاه های مشاورین املاک می باشد
یکی از بهترین این نرم افزار ها نرم افزار املاک هیرا است.

این نرم افزا محصول شرکت فنی مهندسی هیرا می باشد، این نرم افزار در طول دو دهه با استفاده از تجربه مدیران موفق آژانسهای املاک و تجارت کاربران تکامل یافته است و به نرم افزاری فوق العاده و جامع تبدیل شده است امکانات نرم افزار املاک هیرا می تواند انواع نیازهای دفاتر مشاورین املاک را مرتفع کند.

 

مهمترین امکانات نرم افزار املاک هیرا

یکی از مهمترین امکانات نرم افزار املاک هیرا قابلیت یکپارچگی با وبسایت اختصاصی املاک هیرا و اپلیکیشن اندروید املاک را دارد که در نوع خود بی نظیر است.
در ادامه سایر محصولات یکپارچه با نرم افزار هیرا را معرفی می کنیم.

- نرم افزار اندروید املاک

با نصب برنامه اندروید املاک هیرا، فایلهای شما همیشه همراه شماست، امکان ثبت فایل جدید، جستجو در فایلهای قبلی و ویرایش اطلاعات را در اپ اندروید هیرا دارید. این اپلیکیشن قابلیت اتصال به نسخه ویندوز هیرا را نیز دارد

 

- طراحی وب سایت اختصاصی املاک

آیا در فکر راه اندازی سایت املاک برای خود هستید و می خواهید منطقه کاری خود را گسترش دهید؟ وب سایت اختصاصی املاک هیرا پیشنهاد ما به شماست. مهمترین مزیت این سایت تعرفه راه اندازی پایین و قابلیت یکپارچگی با نرم افزار املاک هیرا می باشد.

با استفاده از این سایت اختصاصی, مشتریان آژانس املاک در هر مکان و زمانی که دسترسی به اینترنت داشته باشند, می توانند ملک خود را به آژانس شما بسپارند و یا ملکهای موجود آژانس املاک را جستجو کنند.

 

- پکیج طلایی هیرا

با خرید پکیج طلایی هیرا با یک تیر سه نشان بزنید، یک پکیج جامع از محصولات مدیریت املاک است که شامل نرم افزار مدیریت املاک هیرا، اپلیکیشن اندروید و وبسایت املاک هیرا می باشد و با تخفیف فوق العاده ارائه می شود.