انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طرح توجیهی رایگان - طرح توجیهی اختصاصی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 15 تير 1399
برای شروع کسب و کار چکار کنیم ؟
یکی از مهمترین اقدامات برای شروع کسب و کار این است که بررسی گردد که آیا اقدام به این کسب و کار توجیه اقتصادی دارد یا نه ؟ که اگر توجیه اقتصادی نداشته باشد اقدام به آن منطقی نیست و احتمالاً متضرر خواهید شد و لذا قبل از آن باید در فکر چاره بود . بنا بر این اولین اقدام تهیه طرح توجیهی است که توجیه پذیری شروع فعالیت تجاری شما را از لجاظ مالی مشخص سازد .
طرح توجیهی اختصاصی و مربوط به کسب و کار شما یک طرح توجیهی مالی است که علاوه بر توجیه خودتان برای شروع کسب و کار جهت دریافت مجوز و تسهیلات بانکی نیز کاربرد دارد . و باید با دقت تهیه شود تا بانک مورد نظر را متقاعد کند که طرح اقتصادی و کسب و کار شما کاملاً توجیه اقتصادی دارد و میتوانند وام درخواستی را به شما اختصاص دهند .
سایت توجیهی دات کام علاوه بر امکان ارائه طرح های توجیهی آماده به صورت کاملاً رایگان طرح توجیهی اختصاصی برای کسب و کار شما را نیز توسط کارشناسان خبره این حوزه ارائه می کند . که برای آشنایی بیشتر شما کار آفرینان نمونه هایی از طرح های توجیهی اختصاصی در سایت نیز قرار داده شده است . در پایان برای همه شما آروزی موفقیت در اجرای اهداف اقتصادی و کسب و کارتان و رونق هر چه بیشتر آن را می نمائیم .
آگهی دهنده
فرامرز فرخ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1001717
بازدید : 5346
دسته بندی : ساير بازار كار
آگهی دهنده
فرامرز فرخ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com