انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 6 مرداد 1398
معرفی شرکت
شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد دارای تیمی چابک از توسعه دهندگان و طراحان پورتال است که به جنبه‌های کاربردپذیری، امنیت، جامعیت، یکپارچگی، زیبایی یک پورتال توجه ویژه دارد. این تیم متشکل از توسعه‌دهندگان، طراحان رابط کاربری، گرافیست و مدیر پروژه است.
آنچه که ما به دنبال آن هستیم، اجرای دقیق، منظم، مطمئن، خلاقانه و یک اثر ویژه برای هر کسب‌و‌کار است تا ابتدا رضایت فردی تک‌تک اعضای تیم چابک شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد را بدست آورده و سپس بتواند در جایگاه و مقامی بالاتر رضایت ذی‌نفعان یک پورتال از جمله، صاحبان کسب‌و‌کار و مشتریان آن را به دست آورد. پیش از رسیدن به رضایت درونی هیچ‌گاه پروژه به رضایت بیرونی نرسیده و پیش از کسب رضایت بیرونی پروژه خاتمه نخواهد یافت. فرآیند توسعه برای ما یک فرآیند ممتد است که زمان‌های تعیین شده در مسیر آن نقاط هدفی را مورد دستیابی قرار می‌دهد.

خدمات شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد در گروه های زیر قابل ارائه است:
1- طراحی پورتال سازمانی «گلاویژ چند زبانه»
2- طراحی وب سایت «گلاویژ»
3- برنامه های مبتنی بر موبایل
4- پلت فرم شبکه اجتماعی «کاملیون»

طراحی پورتال سازمانی و وب سایت «گلاویژ»:
شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد با بهره‌گیری از بهترین فن‌آوری‌های حوزه طراحی و برنامه‌نویسی پورتال، فریمورک مدیریت محتوای پورتال با نام «گلاویژ»، با امکان 100% شخصی‌سازی را پیاده‌سازی نموده و این امکان را برای کارفرمایان محترم فراهم می‌سازد تا پاسخ‌گوی تمامی نیازمندی‌های سازمان‌ها بدون هیچ‌گونه محدودیتی باشد.
به کارگیری فریمورک «گلاویژ» با انعطاف‌پذیری بالای خود در طراحی پورتال این امکان را فراهم می‌آورد که سیستم به صورت پویا با امکان نمایش صحیح روی دستگاه‌های مختلف با سایز نمایش متفاوت طراحی و تولید گردد. دسترسی سریع به اطلاعات، تهیه گزارشات مدیریتی، بروزرسانی سریع و ساده اطلاعات، مدیریت کاربران و رفتارهایشان جزو امکاناتی است که این فریمورک برای مدیران و راهبران پورتال فراهم می‌آورد.
به جهت سهولت، سرعت و عدم تکرار اطلاعات در سیستم‌های مختلف سازمانی، پورتال طراحی شده می‌تواند از قابلیت ارتباط با انواع سیستم‌ها و نرم‌افزارهای دیگر سازمان پشتیبانی نماید، که این مورد به صورت سفارشی و شخصی‌سازی با توجه به سیستم‌های موجود در هر سازمان قابل پیاده‌سازی است.

پلت فرم شبکه اجتماعی «کاملیون»:
شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد با بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری‌های حوزه طراحی و برنامه‌نویسی وب سایت، فریمورک شبکه اجتماعی با عنوان «کاملیون»، با امکان صد در صد شخصی‌سازی را پیاده‌سازی نموده و این امکان را برای مشتریان و کارفرمایان محترم فراهم می‌سازد تا پاسخ‌گوی تمامی نیازمندی‌های راه‌اندازی شبکه اجتماعی بدون هیچ‌گونه محدودیتی باشد.
این فریمورک به گونه‌ای طراحی و پیاده‌سازی گردیده که بتواند جوابگوی تمامی نیازمندی‌های حوزه شبکه‌های اجتماعی باشد. تمامی مفاهیم اساسی و اصول شبکه‌های اجتماعی که برای راه‌اندازی یک سرویس مورد نیاز است در این فریمورک قرار گرفته است. با توجه به ساختارهای متفاوت و امکانات متفاوت مورد نیاز شبکه‌های اجتماعی، می‌توان این فریمورک را با تنظیمات مختلفی که در آن تعبیه شده است، به سرعت با محیط اجتماع مورد نظر هماهنگ نمود.
همچنین این فریمورک می‌تواند برای ثبت انواع داده‌های مختلف کاربران مورد استفاده قرار گیرد. که بنا به هر نیاز و تعریف هر شبکه اجتماعی باید صفحات لازم برای ثبت و نگه‌داری اطلاعات کاربران (از جمله متن، تصویر، ویدیو و ...) طراحی و پیاده‌سازی گردد.
از آنجا که صد در صد کدهای این فریمورک توسط شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد پیاده‌سازی گردیده، امکان تغییرات مورد نیاز کارفرمایان محترم با توجه به ماهیت شبکه اجتماعی مورد نظر و سلایق مختلف مهیا است.
آگهی دهنده
شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : میدان آرژانتین-خیابان الوند-بن بست آریا-ساختمان آریا-پلاک 2-واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1003366
بازدید : 300
دسته بندی : طراح وب
آگهی دهنده
شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : میدان آرژانتین-خیابان الوند-بن بست آریا-ساختمان آریا-پلاک 2-واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com