انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوره آموزشی کشت آرتمیا

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 28 شهريور 1401
فراساحل نگار برگزار میکند☞
سرفصل های دوره آموزشی تکثیر و پرورش آرتمیا :

زیست شناسی آرتمیا
کاربرد آرتمیا در آبزی پروری

روشهای تعیین کیفیت و هچ کردن سیستم

روشهای تعیین کیفیت
مراحل کشت و پرورش

تععین مراحل لاروری
روشهای غنی سازی
مکان یابی سایتهای پرورش
آرتمیا یا همان میگوی نمکی از غذاهای زنده اکواریومی محسوب میشود و بسیار گرانقیمت میباشد.
این جاندار به راحتی باچشم غیرمسلح قابل دیدن نیست.تخم ارتمیا به رنگ قهوه ای و خود ارتمیا به رنگ زرد یا سفید میباشد و جزو خانواده سخت پوستان میباشد.
در ابتدا از این موجود به عنوان غذای ماهیان اکواریومی استفاده می شد ولی بعداً با پی بردن به اهمیت آن در تغذیه لارو تازه تفریخ یافته انواع آبزیان ، کار برد آن در این زمینه به طور جدی مورد توجه قرار گرفت به طوریکه امروزه در صنعت آبزی پروری خصوصاً پرورش میگو به صورت اجتناب ناپذیری با آرتمیا پیوند خورده است و آرتمیا علاوه بر اینکه یک منبع غذایی با ارزش است دارای خصوصیات و ویژگی های فراوانی است که هم برای پرورش دهنده و هم برای آبزیان بی نهایت مهم است.
آرتمیا تخم باارزشی دارد، پرورش دهندگان میگو طی روشی این تخمها را باز میکنند و وقتی نوزاد بیرون میآید، برای مزارع پرورش میگو استفاده میکنند، زیرا میگو باید غذای جنبنده مصرف کند. از اینرو تخم یا سیست آرتمیا در سطح دنیا دارای ارزش جهانی است و هر کیلو 80 تا 90 دلار ارزش دارد.

آرتمیا بهترین غذا برای بچه ماهی های که به تازگی تکثیر شدند ارتمیا میباشد و رشد ماهی هارا در مقابل غذاهای دیگر 10 برابر میکند.
آرتمیا ولارو نائوپلیوس (nauplius) آن به عنوان یکی از پرمصرف ترین موجوداتی که به عنوان غذای زنده در صنعت شیلات مورد استقاده قرار می گیرند مطرح هستند.
تماس با ما 09126625703_09354460616

نحوه ثبت نام:

جهت ثبت نام می توانید عنوان دوره درخواستی - را به شماره 09126625703 پیامک کنید و پس از اطمینان از خالی بودن ظرفیت دوره اقدام به ثبت نام حضوری در محل موسسه واقع در خیابان ازادی روبروی درب دانشگاه شریف فراساحل نگار نمایید و یا پس از واریز شهریه به شماره حساب اعلام شده اقدام به ثبت نام قطعی نمایید.

بدلیل حفظ کیفیت دوره ها ظرفیت هر دوره محدود می باشد بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت لیست ثبت نام بسته خواهد شد و پذیرش در دوره بعدی (تاریخ اعلام شده در ماه بعد ) مقدور خواهد بود

مدارک لازم: عکس بهمراه کپی کارت ملی جلسه اول بهمراه داشته باشید
مشاوران ما اماده پاسخگویی به سوالات شما هستند:
#پرورش_آرتمیا
#آرتمیاآبزیان
آگهی دهنده
مهندس ریحانه میرزایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1003578
بازدید : 907
دسته بندی : فني و حرفه اي
آگهی دهنده
مهندس ریحانه میرزایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com