انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سبک زندگی جدید - کانادا

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 19 مرداد 1398
هر ساله دانشجویان زیادی برای پذیرش دانشگاه های کانادا اقدام میکنند . دلایل بسیاری هست که دانشجویان اقدام به مهاجرت تحصیلی به کانادا میکنند اما یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل این اقدام گرفتن اقامت دائم و شهروندی کانادا است به همین دلیل اکثر افراد برای شهروند شدن در کانادا و اخذ اقامت دائم از مسیر پذیرش دانشگاه ها که یکی از آسان ترین و مطمئن ترین راه ها است اقدام میکنند و هر ساله متقاضیان پذیرش دانشگاه های کانادا افزایش می یابد و نباید فراموش کرد که کانادا جزو ده کشور برتر دنیاست و معروف است به سرزمین دستیابی به آرزوها .

تیم ما در پیمنت 12 با کمک دوست و همکار خود شرکت باکو تراول مستقر در کشور جمهوری آذربایجان توانسته است با دانشگاه های معتبر کانادا قرارداد رسمی نمایندگی برای پذیرش و جذب دانشجو ببندد تا مسیری دقیق برای مهاجرت تحصیلی شما عزیزان فراهم گردد .

خواسته ما برای شما این است که در زندگی و آینده خود به موفقیت و پیشرفت برسید و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد .

با تکیه بر مهارت ها و توانمندی های وکلای طرف قرارداد با شرکت باکو تراول شما با خیالی آسوده و مطمئن می توانید برای انجام فرایند پذیرش و مهاجرت به کانادا برای تحصیل در سطوح بالاتر اقدام نمایید . با توجه به توانایی های شرکت باکو تراول ، ما در پیمنت 12 میتوانیم پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی شما را تا 99 درصد تضمین کنیم .
آگهی دهنده
امین میثمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1004059
بازدید : 349
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
امین میثمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com