انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش آمار و SPSS در شیراز

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 30 مرداد 1398
آموزش آمار و SPSS در شیراز
(بصورت حضوری و آنلاین )
همراه با فیلم و کتاب
موسسه چشم انداز هزاره سوم ملل
مدرس:
دکتر سعید جوی زاده
مولف بیش از 40 کتاب در ایران
تلفن ثبت نام:
09382252774
آدرس:
شیراز-خیابان برق کوچه یک
SPSS نرم‌افزاری است که جهت تحلیل آماری در تحقیقات دانشگاهی و پژوهش‌های سازمانی استفاده می‌گردد. SPSS مخفف (Statistical package for social science) به معنای «بسته‌آماری برای علوم اجتماعی» است, که در عین راحتی و سادگی, یکی از قدرتمندترین ابزارها برای تحلیل آماری داده‌های اجتماعی و رفتاری می‌باشد. یادگیری آسان, سادگی استفاده و قدرت بالا در انجام محاسبات پیچیده, SPSS را به یکی از رایج‌ترین بسته‌های نرم‌افزاری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل آماری مبدل نموده است.
نرم‌افزار SPSS در علوم اجتماعی و رشته‌های مرتبط با آن نظیر آمار, جغرافیا, روانشناسی, اقتصاد, مدیریت, پزشکی, فنی و … نیز مورد استفاده گسترده محققین است. اگر هدف شما از کارگاه آموزشی, انجام یک کار آماری مثل مقاله, پایان‌نامه و پروژه‌های آماری است, این نوع از خدمات ما را انتخاب نمایید.
دکتر سعید جوی زاده از اساتید با تجربه در این زمینه می باشد که با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تحلیل های آماری و با برگزاری دوره های مختلف در سراسر کشور توانسته سهم بسزایی در این حوزه داشته باشد.
در پایان دوره فیلم آموزشی کلاس در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پس از اتمام دوره تا پایان عمر می توانید از مشاوره رایگان دکتر سعید جوی زاده بهره مند گردید.

ویژگی های دوره
– آموزش SPSS به صورت کاربردی و عملی
مخاطبین دوره:
تمامی رشته های دانشگاهی
آموزش SPSS در شیراز,کلاس SPSS در شیراز,کارگاه SPSS در شیراز,دوره SPSSدر شیراز,بهترین کلاس spss در شیراز,بهترین دوره SPSS در شیراز,دانلود نرم افزار SPSS,انجام پروژه های آماری با SPSS,نرم افزار های آماری, تحلیل آماری , تحقیقات دانشگاهی, پژوهش‌های سازمانی, Statistical package for social science, بسته‌آماری برای علوم اجتماعی, موسسه چشم انداز, رایج‌ترین بسته‌های نرم‌افزاری, رایج‌ترین بسته‌های نرم‌افزاری, کارگاه آموزشی, پایان‌نامه, پروژه‌های آماری, آمار توصیفی, رگرسیون خطی ساده, رگرسیون خطی چندمتغیره, تحلیل عاملی اکتشافی, همبستگی, آموزشSPSS ,آموزش اس پی اس اس,کتاب SPSS,فیلم آموزشی SPSS,بهترین استاد SPSS ,موسسه چشم انداز شیراز, دکتر سعید جوی زاده, کتاب کاربردی SPSS ,دوره SPSS ,دانلود کتاب SPSS ,دانلود جزوه SPSS ,آموزش SPSS در تهران,داده های SPSS ,کاربرد SPSS , موسسه علمی تحقیقاتی, نشر آکادمیک, همبستگی در SPSS , رگرسیون خطی در SPSS, خوشه بندی یا گروه بندی در SPSS, ورود داده ها در SPSS , برچسب خوشه ها در SPSS, تفسیر خروجی های نرم افزار SPSS, آشنایی با نرم افزار SPSS, مفهوم SPSS,
آگهی دهنده
سعید جوی زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1004488
بازدید : 532
دسته بندی : آموزشگاه
آگهی دهنده
سعید جوی زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com