انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

روعن آرگان برای پوست و مو

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 14 آبان 1398
روغن آرگان


روغن آرگان Virgin argan elixir


روغن آرگان که در میان مردم به نام روغن آرگان مشهور است روغنی است که ار هسته میوه درخت ارقان به دست می آید و مصرف غذایی و دارویی دارد.

این روغن  یک آنتی اکسیدان طبیعی است و می تواند اکسیژن رسانی درون سلولی را افزایش دهد.
روغن آرگان و ناخن 
وقتی ناخن رطوبت خود را از دست می دهد باعث می شود لایه ی شاخی ناخن زیاد شده و ناخن شکننده بشود. استفاده از روغن آرگان بروی ناخن ها باعث سفتی کوتیکول ناخن می شود و از خشکی و شکنندگی ناخن جلوگیری می کند.
روغن آرگان و درمان اختلالات پوستی


روغن آرگان برای بسیاری از اختلالات پوستی از جمله: التهاب پوستی،اگزما،بیماری پسوریازیس،و… سودمند است . غنی بودن روغن آرگان از ویتامین E و ترکیبات ضد التهابی موجب از بین رفتن مشکلات پوستی شما می شود.

خواص ضد پیری روغن آرگان برای پوست به اثبات رسیده است این روغن در افزایش و حفظ زیبایی پوست و همچنین افزایش خاصیت ارتجاعی پوست در جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوستی موثر است.

روغن آرگان با دارا بودن ترکیباتی از قبیل : کاروتن،توکوفرول،اسکوالن،فنولیک و …

خاصیت یک مرطوب کننده فوق العاده را دارد و به آبرسانی پوست کمک بسزایی می کند.

و ترکیبات آنتی اکسیدانی این روغن کمک فراوانی به بازسازی پوست می کنند. روغن آرگان جذب بسیار بالایی دارد و موجب افزابش چربی پوست های چرب و استعداد بیشتر به جوش زدن نمی شود.
روغن آرگان و مو


بین پولک های مو نفوذ میکند و مقاومت مو را افزایش می دهد. در رشد مو تاثیر بسزایی دارد بصورت طبیعی به مو آبرسانی می کند و از وز شدن مو جلوگیری می کند.

موهای غیر قابل کنترل( وز خشن) را نرم و لطیف می کند. ویتامین E آسیب هایی را که به دلیل اتوکشی زیاد، حرارت و اکسیدان کردن مو به مو وارد کرده است را ترمیم می کند.

روغن آرگان محصولی بسیار عالی برای صاف کردن موهای مجعد است. موهای خشک را نرم می کند و درخشش مو را بیشتر می کند. در صورت نیاز با شماره ۰۲۱۶۶۰۴۱۰۰۶ تمای بگیرید.
آگهی دهنده
آواپارسیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1007568
بازدید : 279
دسته بندی : زيبايي و سلامتي
آگهی دهنده
آواپارسیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com