انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نایلون نایلکس و

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 18 تير 1399
امروزه رقابت در توليد به حدي رسيده است كه شركتها به كوچكترين مسائل را در امر توليد با دقت مورد بررسي قرار مي دهند. توليد محصولات با كيفيت به همراه قيمت تمام شده پائين ، بسته بندي مناسب ، جذاب و مهم تر از همه ايمن براي حفظ سلامتي محصول از هر نظر و سرعت در ورود به بازارمصرف و استفاده بهينه وبه هنگام از فرصت هاي پيش روي ، از اهم دغدغه هاي توليد كنندگان مي باشد .
مجموعه پوش پلاست در اين راستا خود را موظف مي داند تا با توليد محصولات با كيفيت و قيمت تمام شده مناسب و تحويل به موقع سفارشات به مشتريان تا حد بسيار زيادي اين دغدغه ها را كاهش دهد.
به همين دليل اين شركت اطمينان همه جانبه شركتها و مشيريان را آرمان خود مي داند
با توجه به امكانات موجود ، پوش پلاست يكي از كامل ترين و مجهزترين شركت هاي فعال در سطح کشور مي باشد . اين شركت با در اختيار داشتن تجهيزات توليد انواع نايلون ، نايلكس ،متالایز ، حبابدار ، سلفون ،‌چند لايه ، چاپ و دوخت قادر است يك بسته كامل خدماتي را به مشريان خود ارائه دهد و هر آنچه مورد نياز مشتري مي باشد ، از هر نوع سايز و فرمول تركيبي توليد نمايد.
مهندسان و كاركنان مجرب و كارآزموده  پوش پلاست مي توانند محصولاتي با كيفيت چشمگير در كوتاه ترین زمان ممكن و با كمترين هزينه به مشتريان خود عرضه نمايند.

021-76875616
021-76879756
آگهی دهنده
پوش گروپ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1007988
بازدید : 330
دسته بندی : بسته بندي
آگهی دهنده
پوش گروپ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com