انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اجرای خدمات چاپ افست به صورت اشتراکی و اختصاصی دپارتمان چاپ استودیو آداک

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 12 آذر 1398
مجموعه ای از افراد خلاق در 1387 با هدف تامین خدمات تبلیغاتی گرد هم آمدیم و فعالیت رسمی خود را پس از دریافت مجوز کانون آگهی و تبلیغات استودیو آداک با شماره مجوز 721/19897/10 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1394 علاوه بر زمینه های تبلیغات دیجیتال و طراحی دکوراسیون در راستای گسترش فعالیتهای خود و تامین نیازهای طراحی و چاپ همکاران و مشتریان خود با حذف واسطه ها، سعی در کاهش هزینه و آسان نمودن این خدمات نموده است.
جهت ارتباطی صمیمی تر آماده ایم .
همکاران محترم با ثبت نام و عضویت در سایت دپارتمان چاپ استودیو آداک ضمن دریافت خدمات چاپی اشتراکی و یا اختصاصی خود می توانند از جشنواره ها و تخفیفات این سایت بهره مند گردند؛همچنین می توانند با مراجعه به بخش ارتباط و همکاری با ما خدمات و یا محصولات خود را به ما معرفی نمایند تا این مجموعه در اختیار مشتریان و دیگر همکاران خود قرار دهد و مشتریان خود را گسترش دهند .
ما همیشه به سختی کار میکنیم .
تیم دپارتمان چاپ آداک با توجه به شیوه های نوین فروش ، و تمایل برای گسترش خدمات خود تصمیم به برنامه ریزی طرحهای متنوع تشویقی برای انجام سفارشات نموده که از این طرح ها می توان به طرح بومرنگ ، طرح برنده شو ، هدیه سفر به کیش و... اشاره نمود که می توان از سایت این مجموعه اطلاعات کاملتری را دریافت نمائید .
ما معتقدیم که اعتماد شما و تجربه ما ظرافتی ماندگار را ایجاد می کند .
ما عرضه کننده خدمات چاپ اشتراکی و اختصاصی در تمام زمینه های چاپ افست می باشیم که شامل : چاپ کاغذ تحریر 70 گرم ، چاپ کاغذ تحریر 80 گرم ، چاپ کاغذ گلاسه سبک ، چاپ گلاسه 250 گرم ، چاپ گلاسه 300 گرم ، فولدر ، پاکت نامه اداری ، پاکت سایز A4، پاکت سایز A5، پاکت ملخی ، کاتالوگ ، کتاب ، سررسید ، تقویم رومیزی ، تقویم دیواری ، ساک دستی و... است .
آگهی دهنده
دپارتمان چاپ استودیو آداک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : دفتر سفارشات : میدان راهنمایی ، شهید صادقی 4 ، پلاک 22
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1008031
بازدید : 332
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
دپارتمان چاپ استودیو آداک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : دفتر سفارشات : میدان راهنمایی ، شهید صادقی 4 ، پلاک 22
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com