انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رویش مجدد موی سر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 23 آذر 1398
پکیج ضد ریزش و رویش موی دکتر خوش رج شامل یک عدد شامپو ضد ریزش و تقویت رویش مو و همچنین یک عدد تونیک رویش مجدد مو دکتر خوش رج و یک عدد صابون 14 گیاه می‌باشد.

شامپو ضد ریزش موی دکتر خوش رج با استفاده از آخرین مطالعات علمی بدست آمده در دنیا عرضه شده است. این شامپو به عنوان شوینده در افرادی که تحت درمان با محلول ضد ریزش موی خوش رج یا سایر درمانهای ریزش مو می‌باشند عرضه شده‌است و در جهت تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد موهای جدید به کار می‌رود. فرمولاسیون منحصر به فرد با وجود مواد آنتی‌آندروژنیک در این شامپو نه تنها به کاهش ریزش مو کمک می‌کند بلکه به مرور از چربی مو کاسته و موها را به حالت نرمال نزدیک می‌کند. این شامپو به صورت مکمل محلول است ولی به تنهایی هم بسیاری از مشتریان اعلام کردند که ریزش موهایشان بعد از استفاده 1 الی 2 ماهه از این شامپو کمتر شده‌است.

محلول ضد ریزش تقویت کننده، استحکام بخش و تجدید کننده ی مو و ابرو، مناسب برای انواع الگوی ریزش آندروژنیک و غیرآندروژنیک می‌باشد. ترکیبات جدید، موثر و منحصر به فرد فلاونوئید مورد تائید مجامع معتبر علمی است. این تونیک بر پایه‌ی پلی‌فنل‌های موثر و آنزیم‌های مهارکننده جدید می‌باشد.

صابون 14 گیاه دکتر خوش رج مجموعه ای از مرغوب ترین عصاره های گیاهی از جمله جوانه گندم، آلوئه ورا، باباآدم، زیتون، گزنه، نعناع، ختمی، بابونه، رزماری، سدر، برگ گردو، درخت چای، گلرنگ و بادام می‌باشد که نقش هر یک در جلوگیری از ریزش مو و ضد موخوره و شوره سر، تقویت پیاز مو و قطع کامل ریزش مو، تنظیم چربی پوست سر و موها، تبدیل موهای نازک به ضخیم، حفظ رنگ موها و جلوگیری از سفیدی آنها (در مصرف درازمدت) و نیز شادابی و لطافت موها به اثبات رسیده است که با یک بار استفاده تأثیر آن را ملاحظه خواهید کرد.
آگهی دهنده
نورالدین توحیدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1008635
بازدید : 584
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
نورالدین توحیدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com