انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فرش 1200 شانه سلیمان صباحی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 1 دي 1398
خرید فرش 1200 شانه تراکم 3600 به خاطر ظرافت بالا و زیبایی منحصر به فرد این محصولات در کشور روند صعودی داشته و مورد توجه خریداران قرار گرفته است.
فرش های ماشینی که تراکم و شانه بالاتری داشته باشند، ظریفتر خواهند بود و جلوه بهتری خواهند داشت. به همین دلیل شرکت های فرش ایران همواره تلاش میکنند بر کیفیت و ظرافت نخ های مورد استفاده در بافت فرش های خود بیفزایند تا با ارائه محصولاتی جدید و منحصر به فرد در بازار جایگاه خود را حفظ نمایند.
تولید فرش های ماشینی جدید 1200 شانه نیز در همین راستا در سال 94 شروع شده و به سرعت در حال افزایش حجم تولید می باشدو این محصولات زیبا در داخل و خارج کشور پرطرفدار بوده و موجبات تحرک و پویایی بازار فرش را فراهم نموده اند. قیمت فرش 1200 شانه هم در سال جدید توسط مجموعه فرش سلیمان صباحی اعلام شده است و شما می توانید جهت دریافت قیمت از این سایت بهرمند شوید.
فرش ماشینی کاشان شهرت جهانی دارند و طرح های سایز بزرگ که در مراسمات و اجلاس های مهم جهانی استفاده می شوند در این مرکز تولید شده و به فروش می رسند.
یکی از مصارف مهم و ویژه فرش های قواره بزرگ در داخل ایران و همچنین کشور های دیگر، استفاده از آنها در اجلاس های مهم دولتی و بازرگانی و اقتصادی می باشد. این محصولات به صورت ویژه در ایران تولید می شوند و تنها تعدادی کارخانه فرش ماشینی محدودی قابلیت بافت چنین فرش هایی را در کشور دارند.
نمونه های کامل طرح های طراحی شده در ابعاد بزرگ، با کیفیت بالا در گالری شرکت برای مشتریان موجود می باشد و مشتریان برای صرف کمترین هزینه بافت می توانند طرح خود را از بین اینها انتخاب کنند. در صورتی که خریداری طرح های گالری را نپسندیده باشد می تواند طرح مورد نظر خود را برای کارشناسان ارسال نماید، تا در صورت امکان بافت آن سفارشش ثبت گردد.
تماس با ما: مدیریت: مهدی مسجدی آرانی
آدرس: شهرک صنعتی سلیمان صباحی، بلوار اصلی یک بعد از فرعی 5 شرکت فرش سلیمان صباحی
تلفن تماس: 09132634245
سایت: http://soleymansobahi.com/
آگهی دهنده
شرکت فرش سلیمان صباحی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک صنعتی سلیمان صباحی, بلوار اصلی یک بعد از فرعی 5 شرکت فرش سلیمان صباحی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1009082
بازدید : 397
دسته بندی : فرش و موكت
آگهی دهنده
شرکت فرش سلیمان صباحی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک صنعتی سلیمان صباحی, بلوار اصلی یک بعد از فرعی 5 شرکت فرش سلیمان صباحی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com