انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کیلس استارت چانگان cs35 در تیونینگ خودرو پارس آپشن

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 14 فروردين 1401
کیلس استارت چانگان از نمونه های لوازم جانبی قابل ارائه توسط ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن می باشد. با نصب کیلس استارت چانگان دیگر نیازی به باز کردن درب خودرو با کلید نخواهید داشت و تنها با نزدیک شدن به درب خودرو به صورت اتوماتیک درب برای شما باز خواهد شد.
همچنین استارت موتور نیز برای شما انجام می گردد.کیلس استارت چانگان با استفاده از یک کارت هوشمند و با استفاده از امواج رادیویی این کار را برای شما انجام خواهد داد. با این کار رفاه بیشتری را برای خود به ارمغان خواهید آورد چراکه گاهی اوقات به دلیل پر بودن دست امکان در آوردن سوئیچ از جیب امکان پذیر نمی باشد.
استفاده از کیلس استارت چانگان به شما کمک می نماید تا خودرو خود را در رده خودرو های بروز قرار دهید چراکه این فناوری در تمامی خودروهای وارداتی موجود می باشدو از بروزترین تکنولوژی های بکار برده شده در خودرو ها می باشد.
برای خرید کیلس استارت چانگان و دیگر تجهیزات جانبی چانگان مانند مانیتور اندروید چانگان ، کیلس استارت چانگان ، گرمکن صندلی چانگان ، گارد و رکاب چانگان می توانید با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن در ارتباط باشید. لازم به ذکر است با خرید کیلس استارت چانگان از ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن نصب آن به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.
آگهی دهنده
تیونینگ خودرو پارس آپشن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1009681
بازدید : 539
دسته بندی : تزيينات خودرو
آگهی دهنده
تیونینگ خودرو پارس آپشن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com