انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید کننده لوله فایبرگلاس

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 20 بهمن 1398
امروزه فناوری های جدید و مدرن در روش های تولید لوله، امکان عملکرد بهتر با هزینه کمتر را فراهم کرده است. لوله های فایبرگلاس، لوله هایی سبک و مقاوم در برابر خورندگی می باشند که تحت استاندارد های پیشرفته ملی و بین المللی تولید و ارائه می شوند.
لوله های فایبرگلاس با توجه به نوع رزین مصرفی و نحوه مسلح شدن آن ها، به چندین نوع تقسیم می شوند که یکی از آن ها لوله های جی آر پی است. لوله فایبرگلاس جی آر پی دارای یک ساختار کامپوزیتی از رزین، الیاف شیشه و مواد دیگر است.
لوله های جی آر پی از نظر روش تولید به دو نوع زیر تقسیم می شوند:
روش الیاف پیچی که الیاف شیشه توسط ماشین مخصوص با زاویه مناسب بر روی قالب پیچیده می شود و دارای دو نوع پیوسته و ناپیوسته است.
روش ریخته گری گریز از مرکز که معمولا قالب لوله ها با سرعت زیاد می چرخند و یک تغذیه کننده متحرک، رزین و الیاف شیشه را روی قالب می ریزد که در اثر نیروی گریز از مرکز، رزین، الیاف شیشه و سپس ماسه و کربنات کلسیم، دیواره لوله را به تدریج شکل می دهد.
پایپ ایران تولید کننده برتر لوله های فایبرگلاس جی آر پی، مفتخر است با کیفیت ترین لوله های فایبرگلاس جی آر پی را متناسب با نوع نیاز شما در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... تولید و ارائه نماید.
جهت انتخاب تخصصی و تهیه لوله فایبرگلاس در سایز های مختلف با کارشناسان 24 ساعته پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 66483199-021 در ارتباط باشید.
اطلاعات تخصصی و دقیق گردآوری شده کارشناسان شرکت پایپ ایران شما را در یافتن هر چه سریع تر و دقیق تر محصول مورد نظر یاری می دهند.
آگهی دهنده
پایپ ایران تولید کننده انواع لوله های فایبرگلاس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1011251
بازدید : 320
دسته بندی : آب و فاضلاب
آگهی دهنده
پایپ ایران تولید کننده انواع لوله های فایبرگلاس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com