انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

لباس دختر کفشدوزکی و پسرگربه ای

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 9 تير 1399
پر مخاطب تربن انیمیشن امسال ماجراجویی در پاریس است که طیف مخاطبین این سریال انیمیشن بسیار گسترده است به نحوی که از کوذکان 4ساله تا نوجوانان 14 ساله این سریال را دنبال می کنند.

لوازم تم تولد این انیمیشن چند ماهی ست که توسط تولید کنندگان داخلی تولید شده ست و کم کم در حال ورود به بازار است و اما لباس دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای هنوز توسط وارد کنندگان وارد نشده است . البته یکی دو تا از وارد کنندگان در تعداد محدودی وارد کرده اند . که این لباس از نظر کیفیت ضعیف است و پارچه این لباس از مواد پلی استیلی ست و دوام چندانی ندارد . اما به دلیل قیمت پایین این لباس نسبت به نمونه باکیفیت لباس دختر کفشدوزکی که توسط فروشگاه اژه تولید شده است . برخی از خانواده ها ترجیح می دهند نمونه وارداتی را تهیه کنند . فروشگاه اینترنتی اژه هم نمونه ارزان قیمت لباس دختر کغشدوزکی را دارد و هم نمونه باکیفیت لباس دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای را تولید کرده و به هموطنان عرضه می نماید . فروشگاه اژه بغیر از لباس در تولید استند دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای ؛ بنر و گیفت نمدی دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای وهمپمین ماسک نمدی این دو شخصیت را طراحی و تولید می نماید.

برای سفارش لباس و لوازم دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای در هر کجا از ایران که باشید می توانید با شماره های زیر تماس گرفته سفارش خود را ثبت نمایید.

واتس اپ به شماره 09902098564

تلفن مدیر فروش 09902098564

تلفن دفتر تهران 02144402606

تلفن همراه مدیریت 09129404654
آگهی دهنده
فروشکاه اینترنتی اژه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1011878
بازدید : 519
دسته بندی : پوشاك
آگهی دهنده
فروشکاه اینترنتی اژه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com