انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بانك اطلاعاتي توليد كنندگان ايران بيش از ١٥٠٠٠ توليدي فعال در سال جهش توليد

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 9 فروردين 1399
معرفي بيش از ١٥٠٠٠ توليد كننده در تمامي زمينه هاي توليد به جامعه جهاني با چهار زبان فارسي ، انگليسي ، عربي ، روسي

مجموعه پارادايس زير نظر شركت تعاوني زنجيره تامين بهشت
معرف توليدي هاي ايران به جامعه جهاني در راستاي جهش توليد

خدمات شركت در قبال معرفي توليدي ها به شرح زير است :
ثبت تولید کننده ایرانی
در راستای تحقق اهداف شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت بستری برای معرفی تولیدی های ایران فراهم نموده است در جهت ثبت تولیدی ، شرکت ، کارخانه ، کارگاه و صنایع دستی موارد زیر را مطالعه نمایید .

بستر شخصی

با کمترین هزینه بستری شخصی بامشخصات شما به مدت یک سال با قابلیت ۵۰ عکس ، ویدئو از تولیدی یا محصولات ، معرفی شبکه اجتماعی یا سایت شخصی .
تخفیف ویژه

تخفیف ۵۰۰.۰۰۰ تومان بابت بارگذاری ۵۰ ویدئوی آموزشی بیش از ۵ دقیقه در بستر مرکز آموزش با ذکر نام و نام خانوادگی و تولیدی خود در جهت تبلیغات شخصی و علم آموزی عمومی .

تخفیف ۵۰۰.۰۰۰ تومان بابت فعالیت در بستر انجمن پرسش و پاسخ با بدست آوردن ۱۰۰۰ امتیاز با ذکر نام و نام خانوادگی و تولیدی در جهت تبلیغات شخصی و علم آموزی عمومی .
قرارداد ثبت

تحویل قرارداد فعالیت شرکت پس از تکمیل بارگذاری جهت مکتوب شدن عملیات و ارسال به آدرس متقاضی . دانلود قرارداد
معرفی پیشرفته

شمارا تنها در بستر تولید کنندگان ایران معرفی نخواهیم کرد بلکه در شبکه رسمی آپارات ، پیج اینستا ، کانال تلگرام ، شبکه فیس بوک ، شبکه تامبلر ، شبکه توییتر ، شبکه لینکدین به صورت تخصصی و همچنین با بازه زمانی در ویکیپدیا.
زبان های سایت

شرکت در راستای ایجاد بازار صادرات برای تولید کنندگان ایرانی بستر سایت را به چهار زبان انگلیسی ، روسی ، عربی و زبان اصلی ایرانی بسته به نیاز متقاضی تغییر خواهد داد .

ارتباط با مشاورین

یکی دیگر از برنامه های ویژه سایت ارتبات تولید کنندگان با بستر مشاورین علمی سایت که شامل اساتید ، عالمان ، مهندسین ، متخصصین با هدف تکمیل علم در صنعت و رفع نواقص تولید و بازار هدف .
تغییر متون و عکس ها

در جهت بروز رسانی محصولات با در نظر گرفتن مبلغ هر عکس ۱۰.۰۰۰ تومان و تغییر متن هر ۱۰۰۰ کلمه ۵۰.۰۰۰ تومان و ویدئوی ۷ الی ۱۰ دقیقه ای از محصولات و تولیدی ۵۰ هزار تومان برای شما اعمال خواهد شد .
ثبت موقعیت مکانی

در جهت ارتباط مستقیم متقاضیان محصولات شما با تولیدی یا محل عرضه ، پرسنل متخصص شرکت ز.ت.ب موقعیت مکانی شما را ثبت و در صفحه شخصی شما به نمایش عموم میگذارند .
تبلیغات در نمایشگاه ها

مجموعه پارادایس زیر نظر شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت در نظر دارد در تمامی نمایگاه های ایران قرفه ای با هدف معرفی تولیدی های ایران به جامعه ایرانی و بستن دست دلالان از چرخه اقتصاد فعالیت های تبلیغی با هزینه شرکت را اعمال نماید .
فروشگاه ملی

یکی دیگر از موقعیت های درامدی شما تولید کنندگان ایران فعالیت در فروشگاه ملی میباشد که میتوانید زیر تک تک محصولات بارگذاری شده مشخصات تولیدی و تبلیغ خود را قرار داده تا متقاضیان به صورت مستقیم با شما جهت خرید محصول هماهنگ شوند ..
آگهی دهنده
Qzparadise
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1012717
بازدید : 491
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
Qzparadise
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com