انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش عمده اسکراب گیاهی ایران کازمد (برند irancosmed)

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 2 دي 1400
اگر به دنبال خرید عمده اسکراب های گیاهی irancosmed هستید با ما تماس بگیرید

لیست اسکراب های گیاهی ایران کازمِد (irancosmed)
تمام اسکراب ها ( لایه بردارها ) به پایه عسل و آلوئه ورا تولید شده اند.

• اسکراب زردچوبه
• اسکراب قهوه
• اسکراب فلفل
• اسکراب تخصصی
• اسکراب زعفران ( حاوی نیم گرم زعفران سرگل سحرخیز )
• اسکراب خاک رس
• اسکراب زغال فعال
• اسکراب سفیداب
• اسکراب 7 گیاه

------------
اسکراب چیست | لایه بردار چیست ؟
برای این که پوست بدن شادابی و تازگی خود را حفظ کند، لازم است که سلول‌های مرده از لایه‌های رویی برداشته شوند و سلول‌های جدید و شاداب در سطح پوست باقی بمانند.

ار این زمان است که پوست درخشان و شفاف به نظر می‌رسد و سلامت خود را به خوبی نمایان می‌کند.یکی از روش‌های لایه برداری پوست استفاده از اسکراب بدن و اسکراب صورت است.

شاید برایتان سؤال باشد که اسکراب چیست؟

در اصل اسکراب لایه بردار و ترکیبی از مواد مختلف با دانه‌های ریز یا گرانول‌هایی است که کمی ساختار آن را زبرتر می‌کند تا بتواند اضافات پوستی را به راحتی از روی پوست جدا کند.

البته اگر دانه‌ها درشت باشند می‌توانند پوست را دچار التهاب و آسیب کند.

درست مانند سفیدآب که در زمان‌های قدیم برای لایه برداری پوست بدن در حین حمام کردن استفاده می‌شد سلول‌های مرده پوست، چربی‌های طبیعی بدن، استفاده از لوازم آرایشی و گرد و غبار و ذرات آلوده در هوا می‌توانند منافذ پوست شما را ببندند.

با استفاده از لایه برداری، می‌توانید همه این ذرات را پاک کنید و باعث شوید که پوست روشن‌تر و شفاف‌تر به نظر برید و احساس تمیزی بیشتری داشته باشید. پوست ما مدام در چرخه تجدید سلول‌ها وجود دارد، سلول‌های تازه و جدید ساخته می‌شوند و جایگزین سلول‌های قدیمی و مرده می‌گردند.

با استفاده از عمل لایه برداری، از طریق پاک کردن لایه رویی پوست که حاوی سلول‌های مرده است و ظاهر کردن لایه جدید پوست که در زیر آنها قرار دارد، فرآیند جایگزینی سلول‌ها بهتر انجام می‌شود.

با کمک لایه برداری پوست، آلودگی و باقی مانده سلول‌های مرده تمیز و سلول‌های جدید آزاد می‌شوند. در نتیجه این عمل، مرطوب کننده‌ها بهتر جذب پوست می‌گردند.

اسکراب گیاهی چیست | لایه بردار گیاهی چیست ؟
در واقع همان اسکراب است با این تفاوت که در مراحل ساخت و تولید آن به جای استفاده از مواد اولیه صنعتی یا شیمایی از جایگزین گیاهی یا طبیعی یا معدنی آنها استفاده می‌شود.

البته بعضا به این علت که محصولات آرایشی بهداشتی سالیان سال است که توسط شرکت های تجاری به اشکال مختلف و تقریبا متحدالشکلی به مشتریان یا مصرف کنندگان معرفی و عرضه شده است.

ناگفته نماند که تبلیغات فراوان و سرمایه گذاری تجاری که در پس این تولیدات وجود دارند باعث شده اند که این شکل از محصول در ذهن و ناخودآگاه مشتری تثبیت و تایید شده باشد و اصطلاحا محصولات بازار پسند و مشتری پسند شده اند.

متاسفانه همین موضوع باعث شده افراد با تفکر و نگرش به محصولات آرایشی بهداشتی بنگرند که لزوما کرم یا صابون یا شاپو و غیره حتما میبایست به این شکل و حالت و رنگ و بو باشد.

در واقع اینطور شده که انسان‌ها ( مشتریان عمومی محصولات آرایشی بهداشتی ) آیتم های ذهنی خود برای تایید محصولات آرایشی بهداشتی را با محصولاتی که به چشم دیده و از آنها استفاده نموده اند می‌سنجند.
آگهی دهنده
محمد شمس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1014439
بازدید : 611
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
محمد شمس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com