انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید لوازم منزل سمساری کاشانی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 17 خرداد 1399
خرید لوازم دست دوم منزل
خرید و فروش لوازم دست دوم منزل در سمساری جردن با سال ها تجربه درخشان در این زمینه کاری انجام می شود و این سمساری آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز و ارجمند می باشد. همکاران ما در سمساری جردن با برقراری فقط یک تماس تلفنی اقدام به خرید و فروش لوازم دست دوم منزل شما می نماید.

پس از برقراری ارتباط تلفنی و ثبت سفارش توسط مشتری، کارشناسان سمساری جردن در محل مورد نظر در سریعترین زمان ممکن حضور یافته و لوازم دست دوم مورد نظر را قیمت گذاری می نمایند. یکی از مواردی که سمساری جردن را با سایر سمساری ها متمایز می سازد، این است که در این سمساری نهایت انصاف در قیمت گذاری هنگام خرید و فروش لوازم دست دوم منزل رعایت می گردد.

همکاران ما در سمساری جردن جهت رفاه حال همشهریان عزیز در صورت خرید لوازم دست دوم از منزل به صورت کاملا رایگان اقدام به اعزام وسیله نقلیه و حمل این لوازم می نماید. همچنین در سمساری جردن امانت فروشی با قیمت درخواستی مشتری امکان پذیر می باشد وطبق توافق با فروشنده؛ سمساری در صورت فروش لوازم درصدی از سود را دریافت می نماید. سمساری جردن بدون تعطیلی در تمامی ایام هفته خرید و فروش لوازم دست دوم منزل را انجام می دهد.

به طور کلی اعتبار ما در سمساری جردن اعتماد شما همشهریان گرامی می باشد و به هیچ عنوان جهت دستیابی به سود بالاتر به اعتبار خود و اعتماد شما لطمه وارد نخواهیم ساخت.

خرید و فروش لوازم دست دوم منزل
با توجه وضعیت بد اقتصادی مردم در این روزها و قیمت بالای لوازم منزل بسیاری از افراد جامعه قادر به خرید این لوازم نمی باشند. یک راه حل اساسی برای رفع این مشکل خریدن این لوازم به صورت دست دوم می باشد که با انتخاب سمساری جردن به عنوان منصف ترین مرکز خرید و فروش لوازم دست دوم منزل می توان در رفع این معضلات اقدام نمود.

خرید و فروش لوازم دست دوم منزل با قیمت مناسب
ما در سمساری جردن تمامی لوازم دست دوم منازل را با قیمتی مناسب از مشتریان خود خریداری می نماییم و با سودی بسیار کم لوازم مورد نظر را به کسانی که قصد خریدنش را دارند، به فروش می رسانیم. در سمساری جردن اقلام بسیاری جهت خرید و فروش لوازم دست دوم منزل معامله می گردد که در پایین به تعدادی از آنها اشاره می نماییم:

انواع فرش های ماشینی، دستبافت و گلیم فرش
انواع یخچال و فریزر
ماشین های لباسشویی
انواع اجاق گاز
انواع مبلمان
انواع سرویس خواب
تلویزیون های LCD، LED و سینمای خانگی
کامپیوتر و لپ تاپ
انواع لوستر
کابینت
لوازم آنتیک
کولرهای مختلف
تابلو فرش ها
و سایر لوازم خانگی
در صورت خرید لوازم دست دوم از سمساری جردن این سمساری به مدت کوتاهی سلامت این لوازم را تضمین می نماید. همشهریان عزیز می توانند با استعلام قیمت از همکاران ما و مقایسه آن با سایر سمساری هایی که به خرید و فروش لوازم دست دوم منزل مشغول هستند به کیفیت خرید و فروش ما پی ببرند.
آگهی دهنده
آقای کاشانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1015685
بازدید : 586
دسته بندی : اثاثيه منزل
آگهی دهنده
آقای کاشانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com