انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 2 شهريور 1399
هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ
قیمت صفحه نمایش موبایل برندهای مختلف با هم متفاوت می باشد. حتی در بسیاری موارد قیمت صفحه نمایش مدل های مختلف یک برند نیز با هم متفاوت است. در مورد آیفون طبیعتا هر چقدر مدل گوشی بالاتر برود هزینه بیشتر می‌شود. بنابراین کمترین هزینه تعویض ال سی دی آیفون را آیفون 5 و 5s دارند و بیشترین هزینه به مدل های گران تر یعنی 7 و 7 PLUS اختصاص می‌یابد.
بعضی از موارد که باعث میشود هزینه تعمیرات موبایل سامسونگ متفاوت باشد:
مدل گوشی موبایل
همین نسبت در مورد سامسونگ گلکسی، تعمیرات موبایل سامسونگ و سایر برندهای دیگر بازار موبایل هم برقرار است. یعنی معمولا با بالا رفتن مدل گوشی سایز صفحه هم بزرگتر می‌شود و در نتیجه هزینه خرید ال سی دی جدید و اجرت تعویض آن هم بالاتر می‌رود.

قطعات اصلی یا تقلبی
معمولا تفاوت قیمت محسوسی در بین قطعات تقلبی و اصلی در بازار وجود دارد. البته این موضوع در مورد بعضی از گوشی ها که محبوبیت کمتری دارند صادق است و در موردی مانند آیفون این موضوع کمتر اتفاق می‌افتد.
در صورتی که از قطعات دست دوم برای تعمیرات موبایل سامسونگ استفاده شود قیمت کمتر خواهد بود اما همه چیز به اعتماد شما به تعمیرکار موبایل و تامین کننده قطعه برمی‌گردد. معمولا تعمیرکارن موبایل پس از تعمیر موبایل یا مدتی را به عنوان مهلت تست به مشتری زمان می‌دهند و یا اینکه گارانتی‌های کوتاه مدت مثلا ۳ ماهه یا ۶ ماهه ارائه می‌کنند.

تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی را به متخصص حرفه ای بسپارید
تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی یک کار کاملا تخصصی می باشد. در برخی مواقع که با سوختن ال سی دی گوشی موبایل روبرو می‌شویم؛ مجبور به تعویض ال سی دی گوشی خواهیم شد. البته در برخی موارد هم امکان تعمیر ال سی دی گوشی امکان پذیر است.
هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ با دیگر گوشی‌ها متفاوت است. تعمیر ال سی دی شکسته گوشی حتما باید به دست فردی خبره و با تجربه انجام شود. تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ کمی سخت است. تشخیص تعویض ال سی دی سامسونگ و یا تعمیر ال سی دی باید توسط تعمیرکار موبایل انجام بشود.
بعضی افراد به دنبال تعمیرات موبایل هستند در صورتی که هنوز چیزی از تعویض ال سی دی یا تعمیر ال سی دی موبایل نمی‌دانند. اولین سوال این است "از کجا بفهمیم تاچ شکسته یا ال سی دی" یا حتی "بنفش شدن ال سی دی گوشی سامسونگ چه معنی می‌دهد؟" یا "تشخیص اصل بودن تاچ ال سی دی" از جمله سوالاتی است که باید قبل از آموزش تعمیر ال سی دی موبایل پاسخ آن‌ها را بدانیم.
با پارس ارتباط لوتوس همراه باشید تا تمامی سوالات شما را پاسخ دهیم.

http://www.parsertebatco.com/post/9
آگهی دهنده
پارس ارتباط
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرج، گوهردشت، خیابان داریوش، نبش کوچه آریا، ساختمان مهربانو ( انتقال خون )، طبقه ۳، واحد ۴
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1016602
بازدید : 448
دسته بندی : تعميرات موبايل
آگهی دهنده
پارس ارتباط
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرج، گوهردشت، خیابان داریوش، نبش کوچه آریا، ساختمان مهربانو ( انتقال خون )، طبقه ۳، واحد ۴
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com