انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سنگ شکن چکشی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 3 تير 1399
سنگ چکشی از گروه سنگ شکن های کوبیت بوده و به عنوان سنگ شکن ثانویه و ثالثیه مورد استفاده قرار می گیرد.سنگ شکن های چکشی کارخانه ماشین سازی رادکاران ،حداکثر بار ورودی به این سنگ شکن در حدود 200-400میلی متر و حداقل بار خروجی از این دستگاه 0.5mm و در ظرفیت های 5 الی 80تن در ساعت و در مدلهای 8،12،16،20،24،28،32 ،36و 40 و 44 و 48 و 52چکش طبق استاندارهای روز دنیا ساخته می شود.

برای اولین بار در ایران،چکش آسیاب با پایه تنگستن کارباید با متریالی چند برابر قوی تر از نمونه وارداتی با طول عمر بسیار بالاتر،در این کارخانه،مهندسی معکوس شد و در خط تولید بزرگترین واحد های تولیدی در ایران در حال کار است.

این دستگاه در اول خطوط خردایش قرار می گیرند و مکانیزم عملکرد این دستگاه به گونه ایست که در زمان خردایش در این سنگ شکن، با دوران چکش های موجود و ضربه وارد شده از چکش ها بر روی سندان ثابت باعث خردایش سنگ های ورودی می شود به عبارت دیگر پس از ورود سنگها و مواد معدنی در سنگ شک،سنگها در اثر ضربات مکرر چکش و برخورد با دیواره محفظه و همچنین برخورد سنگها به یکدیگر،خرد می شوند.

قاب دستگاه به وسیله صفحات فولاد منگنز دار جوش داده می شود که در صورت استهلاک به آسانی قابلیت جایگزینی دارد.

متریال مورد استفاده در سنگ شکن های کارخانه از جمله میل چکش فولاد آبکاری شده،جنس روتور و شفت روتور از فولاد CK45،به صورت تک لنگ و دو طرف لنگ و چکش فولادی است.چکش قطعه ای مستطیل شکل از جنس فولاد و یا آلیاژی خاص است که در برابر ضربه و سایش مقاوم است.

تمامی متریال استفاده شده در این دستگاه،ضد سایش است و تا مدت زمان بالایی کارآیی دارد.و از مزایای دیگر این نوعسنگ شکن هزینه ساخت و نگهداری پایین نسبت به سایر سنگ شکنها و همچنین ظرفیت و راندمان و بازده تولید بالاست.

این دستگاه در صنایع سیمان،گچ،سرامیک سازی،شن و ماسه،مواد نسوز،ساخت و ساز،متالوژی،پتروشیمی و معادن و جهت خردایش سنگ های معدنی از قبیل کربنات؛آهک،گچ،تالک،باریت،بنتونیت،سیلیس،فلدسپار،گلیسونات،چینی،نمک و ..،بسیار کاربردیست.

این دستگاه دارای فیدر،ویبراتور،گلن(برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به یاتاقان)،سیستم تغذیه،متریال های ضد سایش المانی و سندان داکتیل ضد ضربه می باشد.

تعویض چکش و دیسک به سهولت انجام می گیردو به دلیل طراحی خاص ؛آسیاب،قابلیت سرویس راحتی را داراست.
www.radrolik.ir
آگهی دهنده
ماشین سازی رادکاران
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک صنعتی شاهرود – فاز یک – کارگر 3 – ماشین سازی رادکاران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1016656
بازدید : 392
دسته بندی : معدن
آگهی دهنده
ماشین سازی رادکاران
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک صنعتی شاهرود – فاز یک – کارگر 3 – ماشین سازی رادکاران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com