انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نصب و فروش انواع دزدگیر خودرو ارزان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 4 مرداد 1399
– انواع سیستم های امنیتی خودرو شامل دزدگیر خودرو،دزدگیر ماشین استارت زن، دزدگیر ماشین ارزان،دزدگیر های تصویری و غیر تصویری
البته لازم به ذکر است که شاخه ی تخصصی ما دزدگیر های ماشین می باشد.

در هنگام ورود به بازار لوازم خودرو با انواع دزدگیر ماشین مواجه می شوید. همه ی آنها دارای یک سری مزایا و معایب هستند. بنابراین قبل از ورود به بازار راهنمای خرید دزدگیر خودرو را مطالعه کنید تا با ویژگی های دزدگیر با کیفیت آشنا شوید و در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید .

نصب وراه اندازی دزدگیر ماشین: اولین نکته ای در دزدگیر خودرو بسیار مورد اهمیت است و چالش برانگیز است فرآیند نصب آن است. زیرا بهترین دزدگیر ها هم اگر به درستی نصب نشوند نیز کارایی لازم را نخواهند داشت. در نصب دزدگیر خودرو سیم های زیادی درگیر هستند. اگر شما به برق خودرو آشنایی دارید و احساس مس کنید که می توانید انجام دهید پس دست به کار بشوید. در غیر این صورت کار را به یک نصاب یا متخصص بسپارید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که با نصب دزدگیر خودرو توسط هر کسی احتمال باطل شدن ضمانت نامه آن است .

برد دزدگیر ماشین: اگرچه برخی از شرکت های دزدگیر ماشین ادعا می کنند که برد مسافتی دارند ولی بسیار بعید است که برد دزدگیر بیشتر از 1 مایل باشد. بنابراین بجای فکر کردن به دامنه آن به قدرت سیگنال آن فکر کنید. زیرا ممکن است دزدگیری با برد متوسط و سیگنال قوی بسیار بهتر از دیگران عمل کند .

سنسور شوک دزدگیر ماشین: کیفیت سنسور های شوک زنگ خطر شما را تعیین میکند که هنگام ربوده شدن سیستم شوک دزدگیر ماشین شما چقدر عمل می کند. بنابراین با سیستمی همراه باشید سیستمی پاسخگو دارند .

سازگاری دزدگیر ماشین با گوشی هوشمند: امروزه دزدگیرخودرو زیادی وارد بازار شده است که دارای سیستم شوک است و قابلیت نشان داده جزئیات را در گوشی هوشمند دارد. با این کار گوشی تلفن به یک ریموت تبدیل می شود که قادر است ماشین را از فاصله دور رصد کند .

پیشنهاد ما به شما این است که در هنگام خرید زیاد به قیمت دزدگیر خودرو توجه نکنید یا به عبارتی کیفیت را فدای قیمت نکنید. زیرا صاحبانی بوده اند که برای پرداخت هزینه کمتر سرمایه خود را از دست داده اند .
وظیفه ی ما در اینصب فقط به فروش محصولات منتهی نمی شود و مهم تر از آن نصب و راه اندازی دقیق محصولات توسط کارشناسان ما و پشتیبانی قوی می باشد.
آگهی دهنده
TEHRAN ALARM
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان شریعتی - مابین سمیه و طالقانی - کوی مشایخی - پلاک 4 واحد 5
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1018241
بازدید : 439
دسته بندی : دزدگير
آگهی دهنده
TEHRAN ALARM
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان شریعتی - مابین سمیه و طالقانی - کوی مشایخی - پلاک 4 واحد 5
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com